בחירת תסרוקת לאחר החלקת שיער

שיער לאחר החלקה מעניק מראה מחודש להופעה החיצונית. אם כי לרוב אין צורך בעיצוב נוסף, יש המעונינות בעיצוב או בהתאמה מחדש אורך השיער. כיצד כדאי לעצב שיער חלק וממה רצוי להימנע לאחר החלקת השיער?

מצב השיער לאחר החלקה

לכל סוג החלקת שיער, בין שזמנית ובין שקבועה, יש פורמולה ספציפית שמאפשרת את ביצוע ההחלקה. תכשירי החלקה זמנית נשטפים מהשיער לאחר כמה ימים או חודשים, החלקות כימיות וקבועות מותירות את השיער חלק לחלוטין לתקופה ארוכה.

שיער לאחר החלקה אפשר לעצב ולסדר מחדש בתסרוקות שונות. אך לפני כן, מומלץ להתייעץ עם מעצב שיער כדי לבדוק אם ישנן מגבלות או אזהרות לגבי סוג פורמולת ההחלקה הספציפית. למשל, לאחר החלקת שיער ברזילאית מומלץ להימנע ממלחים במהלך הטיפוח או הרטבת השיער, מכיוון שהמינרלים יכולים לפרק את רכיבי הפורמולה ולפגוע בהחלקה. לעומת זה, לאחר החלקה יפנית אין צורך בטיפוח מיוחד, מלבד המלצה לשימוש במוצרים שמתאימים לשיער שהוחלק כימית.

צביעת שיער שעבר החלקה

לפני צביעת השיער כחלק מתהליך שינוי התסרוקת חשוב לדעת מראש באיזה סוג פורמולת החלקה מדובר – אם מדובר בהחלקה ברזילאית, בדרך כלל מומלץ לצבוע את השיער לפני ההחלקה, צביעה אחרי החלקה יפנית מתאפשרת כשבועיים לאחר ההחלקה, בהחלקה צרפתית אפשרי לצבוע את השיער כבר בתהליך ההחלקה.

איך להתאים תספורת לשיער חלק

שיער חלק מעניק מראה חדש ומרענן לפנים, אבל כולל שינויים ניכרים לעין כגון אובדן הנפח של שיער טבעי, שהוא מתולתל או גלי. זהו שינוי משמעותי בהופעה, ותספורת היא שינוי נוסף שיכול להוסיף למראה החדש, להבליט או לטשטש תווי פנים, כאשר יש חשיבות גם לבחירה באורך השיער שעבר החלקה:

  • אם המטרה בתספורת היא למשוך את העין לקווי הפנים המעודנים יותר אפשר להגביה את השיער ליצירת מראה ארוך יותר או לעצב פוני ארוך כדי לטשטש את מבנה הפנים.
  • אפשר לבחור תסרוקות המתאימות גם לשיער קצר (אך ארוך יותר מ-5 ס"מ).
  • תספורת חלקה יכולה להיות אידיאלית לפנים עגולות לעומת תסרוקות תלתלים כבדות למראה. תסרוקת קארה מתאימה פחות, ולרוב מומלץ לבחור בתסרוקת שיער חלק וארוך שמלטף את הלחיים.
  • שיער באורך בינוני אפשר לעצב בשכבות כדי למסגר את הפנים.
  • תספורת שכבות מתאימה גם לפנים מרובעות או ארוכות, לדוגמה, תספורת ארוכה ומדורגת עם שיער חלק וצמוד ופוני מסורק לצד.
  • לפנים במבנה משולש יכולה להתאים תספורת מדורגת באורך בינוני עם פוני ארוך המכסה את העיניים.

נקודות חשובות שכדאי לדעת

כמה נתונים שכדאי לשים אליהם לב כדי להתאים את השיער החלק באופן מושלם:

  • כל החלקות השיער הקבועות מחליקות אותו לכל אורכו, אבל הן יכולות ליצור אפקט שונה, למשל, לאחר החלקה יפנית השיער ישר וכבד למראה, לאחר החלקה צרפתית הוא רך ומתנפנף.
  • המעבר ממראה שיער מתולתל לשיער חלק עשוי להדגיש תווי פנים שהוסוו באמצעות נפח שיער מסולסל.
  • כשלושה ימים לאחר ביצוע ההחלקה אין לחפוף או לאסוף את השיער, כדי להניח לחומר לסיים את פעולתו.
  • מומלץ לא לעצב את השיער יתר על המידה ולהשתמש כמה שפחות במייבשים ובמחליקי שיער. מכיוון שהשיער נותר חלק לתקופה ארוכה ללא צורך בעיצוב מחדש, בחירה בתסרוקת המתאימה תעניק לשיער את המראה הרצוי לאורך זמן.
Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ