החלקת שיער בזמן היריון: מה מותר ומה אסור?

זה לא סוד שההחלקות הקבועות הן הפתרון האידיאלי לנשים מתולתלות על כל סוגיהן, המבקשות להשליט סדר בשערות הסוררות ולחסוך זמן יקר בבקרים. עד לא מזמן, נשים מתולתלות שרצו לבצע החלקת שיער בהריון, נאלצו לוותר על האופציה, ולחפש אלטרנטיבות יעילות פחות; בשנים האחרונות פותחו פורמולות חדשות שמאפשרות לנשים בהריון לעשות החלקה, אך כמובן – לא כל החלקה!

קודם כל נכיר את סוגי ההחלקות:

כיום, קיים בשוק מגוון רחב של שמות מוצרים: החלקה אמריקאית, קראטין, צרפתית וכו'. כל אלו, הם נגזרות של שתי החלקות עיקריות – החלקה ברזילאית והחלקה יפנית. אם נבחן אותן ואת מרכיביהן, נוכל להשליך את המסקנות על כל סוגי החלקות השיער הקיימים.

1. החלקה ברזילאית

  • מה עושים? – מורחים את תכשיר ההחלקה על השיער, לאחר מכן עוברים עם מחליק (כשהחומר על השיער).
  • איך זה עובד? – כאשר תכשיר ההחלקה בא במגע עם חום הוא מתקשה, וכך, כשהשיער מתיישר מהמחליק הוא שומר על צורתו.

2. החלקה יפנית

  • מה עושים? – מורחים את תכשיר ההחלקה היפנית על השיער; כאשר מגיעים לגמישות הרצויות בשיער, בהתאם לעובי וסוג השיער, מסירים את התכשיר ועוברים בקפידה על השיער עם מחליק קרמי;
  • איך זה עובד? – ההחלקה היפנית מכילה חומרים שהופכים את השיער לגמיש יותר; כאשר השערה נוחה לעיצוב, עבודת המחליק מיישרת אותה וכך מתקבל המראה החלק והנחשק.
  • מה זה מכיל? – תכשיר ההחלקה היפנית מכיל חומר הנקרא טיוגליקולט. הוא מפרק את קשרי החלבון הקיימים בשערה, ובכך מתאפשרת הגמישות שדברנו עליה. הקפידו להסיר את תכשיר ההחלקה בזמן הדרוש בדיוק (!); הסרה מוקדמת או מאוחרת עלולה לפגוע בתוצאות.
  • מה משרד הבריאות אומר? – ההחלקה היפנית אינה מכילה חומרים רעילים, לא באה במגע עם העור והחומרים אינם נספגים למחזור הדם; לכן, משרד הבריאות התיר את השימוש בהחלקה יפנית בזמן הריון, כיוון שאינה מסכנת אותך או את עוברך. ניתן לבצע החלקות המתבססות על אותה פורמולה בכל אחד משלבי ההיריון.

    - החלקות שמתבססות על ההחלקה היפנית – אמריקאית, צרפתית או איטלקית. ההבדל ביניהם מגיע בצורת מרקם התכשירים.

לסיכום, החלקת שיער בזמן הריון אפשרית לחלוטין, אבל יש לשים לב לאותיות הקטנות, לחומרים ולהוראות ההזהרה. במידה והחלטת לעשות החלקת שיער לבדך בבית, יש להקפיד על הוראות השימוש במדויק.

בהיריון ושוקלת לעשות החלקה? מתלבטת איזו תתאים לך? התקשרי 054-760-2034 או השאירי פנייה ונחזור אלייך בהקדם!

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ