החלקת קראטין ללא פורמלין

החלקת קראטין ללא פורמלין

החלקת שיער קראטין ללא פורמלין מעניקה גם לשיער פגום מראה חלק ומבריק. נשים רבות ששערן מסולסל או פגום בשל טיפולי החלקה לא מוצלחים רוצות לשקם את השיער ולהעניק לו את המראה היפה והבריא שמאפשרת החלקת קראטין, אבל כמו בכל סוגי החלקות השיער, החלקות קרטין כוללות פורמולות שונות שמחלקן יש להיזהר מכיוון שהן כוללות חומרים העלולים להזיק לבריאות השיער והגוף. כאשר מדובר במרכיבים המסוכנים של החלקות קרטין הכוונה היא לפורמלדהיד (פורמלין) שעם חימום השיער באמצעות מחליק או פן נספג בעור והאדים שלו נספגים במערכת הנשימה. מכיוון שפורמלין הוא חומר שמחליק את השיער באופן פעיל עדיין משתמשים בהחלקות שיער שמכילות את החומר המסוכן. החלקת קראטין ללא פורמלין כוללת מוצרים שמכילים קראטין ללא פורמלין בכמות שאינה מותרת. אמנם יש צורך בחומר אגרסיבי יותר מהקראטין שעוטף את השערה אך אינו מחליק אותה, אך פורמלדהיד אינו מומלץ בכל מקרה מכיוון שהוא מזיק לבריאות באופן מוכח. לצורך החלקת השיער קיימים חומרים פעילים אחרים שאינם מסוכנים לבריאות.

החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה
החלקת קראטין ללא פורמלין

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות :
https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94

 

איך פועל הקראטין על השיער

קראטין משקם את השיער ומעניק לו ברק בריא והוא מרכיב חיוני בהחלקות שיער רבות, החל בהחלקה ברזילאית ועד להחלקת משי. הוא מתאים לטיפול בשער פגום או מקורזל לשיער שעבר טיפולים כימיים כגון החלקה, צביעה וגוונים. חלבון קראטין הוא חומר הגלם העיקרי המרכיב את ליבת השערה ואת המעטפת שלה. החלבון שבפורמולת ההחלקה מתרכב עם החלבון שבמעטפת השיער, ממלא את הסדקים שנוצרו בשל יובש ומטיפולים מזיקים. מילוי מעטפת השערה מאפשר את החזרת הברק הטבעי והבריא. רוב הפורמולות מכילות, בנוסף לקראטין, חומרים שמזינים ומסייעים לשמור על בריאות השיער.

החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה
החלקת קראטין ללא פורמלין

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות :

https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94

 

מדוע חשוב שפורמולת הקרטין לא תכיל פורמלין

מומלץ לבחור בהחלקת קרטין שאינה מכילה פורמלין. יש מגוון החלקות שיער קרטין שמחליקות ומשקמות את השיער ללא הסכנה הבריאותית שמהווה החומר. פורמלין הוא חומר רעיל ומסרטן, שגורם לגירוי העור ומערכת הנשימה. הוא חומר שבעבר השתמשו בו לניקוי ולחיטוי אבל כיום, מכיוון שהוא חומר הנחשב למסוכן, משתמשים בו פחות. פורמלין (פורמלדהיד). חימום תרכובת ההחלקה באמצעות מחליק שיער או פן חם גורמת לפורמלין להרוס את קשרי הגופרית ומאפשרת ליישר את השער לתקופה ארוכה של כמה חודשים. משרד הבריאות מתיר להשתמש בפורמלין למוצרי החלקת שיער בכמות מינימלית בלבד. לכמות גדולה יותר של פורמלין יש ריח אופייני. החומר נספג בקרקפת וגורם לדלקות ולכוויות. האדים שנספגים במערכת הנשימה גורמים לגיורי בריריות.

ביצוע החלקת קראטין בפעם הראשונה

לפני כל החלקת קראטין חשוב להתייעץ עם מעצב שיער מומחה לצורך אבחון השיער והתאמתו לטיפול. בעבר החלקת קרטין לא התאימה לשיער 'בתולי' (שלא עבר טיפולים כימיים) מכיוון שבמעטפת שיער בריא אין סדקים שנוצרים בשל שינויים כימיים במעטפת השערה אך כיום קיימות פורמולות קראטין משופרות. החלקת קרטין שנקראת גם "החלקה משקמת" מתאימה לסוגי שיער רבים אך במקרים מסוימים (למשל שיער שביר או לאחר טיפולים כימיים רבים) החלקת קראטין סטנדרטית לא תתאים. במקרים כאלה מעצב השיער יכול להציע טיפול בתכשיר החלקת קרטין שמיועד לשיער פגום במיוחד.

הוראות השימוש להחלקת קראטין ללא פורמלין

  • ביצוע ההחלקה אינו מסובך . התהליך פשוט למדי:
  • לחפוף את השיער היטב בשמפו, כדי להסיר כל חומר שיכול לפגום בפעולת הפורמולה
  • לייבש את השיער ב-100% כך שלא ישאר שיער לח
  • מומלץ לחלק את השערות לשורות ולעבוד עם כל קווצת שערות בנפרד.
  • למרוח את חומר ההחלקה (כמו שמורחים צבע לשיער) על השיער שהופרד לקבוצות
  • רצוי להשתמש בכמות סבירה ולא להגזים במריחת התכשיר
  • לייבש את השיער באופן טבעי, אפשר להאיץ את הייבוש עם פן לא מחומם
  • משך ייבוש הקראטין הוא כשעה. לשיער פגום, לאחר החלקה יפנית כימית או צבוע בבלונד יש להשאיר את החומר כחצי שעה
  • לאחר ייבוש השיער מגהצים כל קבוצת שיער כמה פעמים. מומלץ מאוד להשתמש במחליק בטמפרטורה נמוכה.
  • בהתאם לפורמולת ההחלקה שוטפים את השיער במים בלבד ולאחר מכן מייבשים בפן, או משאירים את השיער ללא שטיפה למשך כארבעה ימים ואז חופפים היטב עם שמפו עדין ונטול מלחים (סודיום כלוריד), גפרית או אמוניה. חשוב למרוח על השיער מסיכת קרטין מזינה ולהשתמש בחומרי טיפוח מתאימים.
Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ