סוגי החלקות שיער נפוצים בשוק הישראלי

קיים מגוון רחב של החלקות שיער בשוק הישראלי, אך לא כל שם מציג מוצר חדש ואינדיווידואלי; אנחנו רוצים לשתף אתכם בדיוק איך זה עובד;

ישנם 3 סוגים של החלקות שיער:

כל אחת מההחלקות הללו מייצגת קבוצת החלקות שיער המתבססות על אותה פורמולה; החלוקה הברורה שנעשה מיד תעזור לכן להתמקד בהחלקה הרצויה עבורכן בקלות ובמהירות:

 

  • קבוצת החלקות שיער כימיות
    > החלקה יפני.
    > החלקה החלקה יפנית .
    > החלקת שוורצקוף גלאט.
    > החלקת שיער וולה.
    > החלקת שיער לוריאל.
    > החלקת שיער אתיופית.
  • קבוצת החלקות שיער המכילות פורמלין

החלקת שיער הפנינה השחורה.
> החלקת שיער טרסו.
> החלקת שיער קראטין סמוטינק.
> החלקת שיער קוקושוקלטה.
> החלקה בריזלאית.

 

  • קבוצת החלקות שיער ללא פורמלין
    > החלקה אורגנית.
    > החלקת שיער פראדה.
    > החלקת שיער פורטאין.
    > החלקת שיער ביו.
    > החלקת שיער ריגונל.
    > החלקת שיער ריבייבל.
    > החלקת 24 קראט.
    > החלקת שיער הודית.
    > החלקת שיער אמריקאי.
    > החלקת שיער אינברטו.
    > החלקת שיער סטייל.
    > החלקת שיער דיימונד.

 

יש עוד המון סוגי של החלקות שיער, אך אלו הם השמות הנפוצים והשימושיים ביותר בישראל כיום.

סטייל4הייר - אנחנו כאן בשבילך

קיים הבדל גדול בין החלקת שיער אחת לאחרת וכדאי לשים לב ולהיזהר מנזקים שעשויים להגרם לשיער. אחרי שנתקלנו באין ספור מקרים בהם נתלש השיער, נשר, התייבש וכו - החלטנו לעשות סוף לבלאגן! בזכות ניסיון עשיר של שנים רבות בתחום החלקות השיער, הצלחנו לרכז כאן בצורה מאורגנת את הסוגים הנפוצים של החלקות השיער כי אכפת לנו וחשוב לנו שתבינו איך עובד תחום ההחלקות. מרוב שמות (וזה אפילו לא הכל!) הרבה נשים מתבלבלות (או מולכות שולל) מה שעלול לגרום לנזקים לא נעימים לשיער; עדיף לקרוא מלכתחילה ולהבין מה מורחים לך על הראש.

סיפור עצוב הוא שרוב מעצבי השיער בארץ כנראה לעולם לא ישתמשו בהחלקה שהם אומרים שישתמשו. הם יעדיפו להשתמש בחומר זול יותר המתבסס על פורמולה זהה, כמובן בכדי להוזיל את עלויותיהם ולהגדיל את הרווחים - על חשבון בריאות שיערך.


הכסף שלכן שווה יותר? האמנם..


החלקה כימית - עלות המוצר למעצב שיער היא כ- 50 שקלים לראש, בממוצע. המחיר שמעצב השיער גובה עבור החלקה כימית הוא בין 800 שקלים עד 1700 שקלים לראש.

החלקת קראטין פורמלין - עלות המוצר למעצב שיער עבור בקבוק של ליטר היא כ - 600 שקלים. מיכל של ליטר מספיק בממוצע ל - 7 ראשים, כאשר המחיר אותו גובים מעצבי שיער נע בין 500 ל - 1200 שקלים.

החלקת שיער ללא פורמלין - עלות המוצר למעצב שיער עבור בקבוק של ליטר היא כ - 1000 שקלים. מיכל של ליטר מוצר מספיק בממוצע ל - 6 ראשים, כאשר המחיר אותו גובים מעצבי שיער נע בין 800 ל - 1700 ש"ח.

עד כאן סוגי החלקות השיער הנפוצות ביותר בארץ; שוב ממליצים לבדוק ולהתייעץ עם מומחים להחלקות שיער לפני כל שימוש באחד מהמוצרים. אנו בחברת "סטייל4הייר" יכולים לעזור לך טלפונית להתאים את ההחלקה לשיערך ברמה מקצועית ובטוחה! אל תהססו, פשוט חייגו אלינו ונייעץ לכם על החלקה איכותית מותאמת עבורכן: 

טלפון - 0547602034

נועם - מומחה החלקות שיער מבית "סטייל פור הייר".

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ