החלקת קראטין לגברים

החלקת שיער נחשבת לפעולת טיפוח נשית, אבל היא משמשת גברים רבים ששיערם מקורזל או בעייתי, המעונינים בטיפול פרמננטי לשיער שמונע מהם את הצורך בניסיונות חוזרים ונשנים להחליק את השיער. החלקת שיער קראטין היא פורמולה כימית שמאפשרת להחליק את השיער באופן קבוע באמצעות שינוי של מבנה השערה. הפורמולה הפעילה חודרת לליבת השערה ומשנה אותה, תהליך שמאפשר לעצב את אותה מחדש. בעזרת חומר מנטרל נשמר המבנה החדש של השערה וכך מתקבל שיער ישר וחלק. כמו כן, הקראטין שבפורמולה מצפה את מעטפת השערה, מגן עליה מפני פגמים ושומר עליה חלקה ומבריקה.

מדוע החלקת שיער קבועה לגברים?

החלקת שיער פרמננטית מיועדת למי שמעוניינים בשיער אלגנטי וחלק או בתסרוקת נוחה וקלה שאינה מחייבת אותם להשקיע זמן ממושך בטיפול בשיער. אומנם, גברים ששערם מסופר בתספורת קצוצה אינם זקוקים לטיפוח מיוחד של השיער אבל, עבור גברים ששיערם מסולסל או אפילו גלי שמוטל עליהם לטפל בשיער כדי לשמור על המראה המסודר שלו, זוהי משימה בלתי אפשרית. סדר היום של גברים ששיערם מתפרע באופן טבעי כולל פעולות כגון הרטבת השיער ומריחת תכשירי ג'ל, שימוש בפן ובמחליק, תספורות תכופות ואפילו חבישת כובע.

למי מתאימה החלקת שיער קראטין?

החלקת קראטין היא פיתרון לגבר שבמשך תקופה של כשלושה חודשים לא צבע את שיערו או עבר החלקה כימית. היא מעניקה שיער חלק ובמראה בריא לתקופה של כשלושה חודשים ויותר (בהתאם לאורך השיער), חוסכת לחלוטין את השימוש במחליקים למיניהם ואת הצורך בטיפול ממושך בשיער. יש לציין שההבדל החזותי בין השיער הטבעי של הגבר לבין שיער שעבר החלקת קראטין כימית עשוי להיות משמעותי. מכיוון שהשינוי נותר קבוע, חשוב לוודא מראש שהחלקה כימית היא אכן הבחירה המתאימה.

החלקת שיער קצר לגברים

החלקה כימית של השיער מתאימה יותר לבעלי שיער בינוני ופחות לבעלי שיער קצר מאוד שמבחינה טכנית מורכבת יותר מהחלקת שיער בינוני וארוך. הסיבות העיקריות לכך הן הרגישות של הקרקפת לפורמולה הכימית שמחייבת את מריחת תכשיר ההחלקה במרחק של לפחות סנטימטר מהקרקפת, והצמיחה הניכרת של השיער הקצר שמחייבת טיפולי החלקה תכופים יותר. כמו כן, תכשירי ההחלקה מתאימים להחלקת שיער הקרקפת, אם כי יש שמעונינים להחליק גם את הזקן באופן פרמננטי. החיסרון הוא מהירות גדילת שיער הזקן שמחייב החלקות תכופות, פעולה שאינה מומלצת.

 

 

החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות : https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94

 

כיצד מתבצעת ההחלקה?

פורמולת קראטין כוללת חומר החלקה וחומר מנטרל. הפורמולות נמרחות לאורך השיער שנחפף ומיובש חלקית. יש צורך בהשהיית החומר הפעיל על השיער למשך זמן ארוך יחסית. חשוב לשטוף היטב את החומרים לאחר תום זמן הפעילות. כמו כן חשוב לא לעבור על זמן ההשהייה של התכשירים על השיער. לאחר שטיפה, מריחה, חפיפה וייבוש של הפורמולה הפעילה שחודרת לליבת השערה ושל החומר המנטרל שסוגר את תאי השערה, השיער מוחלק באמצעות מחליק (מלקחיים חשמליים), ונותר חלק פרמננטית עד לצמיחתו המחודשת. לאחר טיפול ההחלקה יש להמתין 72 שעות לפני שמרטיבים או חופפים את השיער. מומלץ להימנע מתכשירים המכילים מלחים מכיון שהם מזיקים לפעולת תכשיר ההחלקה.

הטיפוח הנדרש לאחר החלקה

בהתחשב בזמן להרטבה ולסירוק היום-יומי של השיער, החלקה באמצעות תכשירים קוסמטיים והתספורות התכופות, החלקת קראטין מפצה גברים בעלי שיער שאינו חלק על הזמן האבוד ואינה מחייבת בטיפוח מיוחד של השיער. אומנם ניתן לחפוף ללא הגבלה אבל יש המעדיפים להמעיט בשימוש בשמפו שמייבש את השיער ולחפוף מדי פעם עם מרכך בלבד. רצוי להשתמש בתכשירים שמתאימים לטיפולי קראטין, כגון שמפו או מרכך שמגנים על השיער ושומרים על מראהו הבריא. על שיער פגום יש להגן באופן אינטנסיבי יותר, באמצעות תכשירים עשירים ומסכות שיער שמזינות אותו.

כמו כן, השיער אינו מאבד את צורתו לאחר השינה או בשל שינויי מזג האוויר ואפשר לבצע כל פעילות ספורטיבית או חברתית ללא כל חשש להתקרזלות פתאומית שלו. אפשר לצבוע את השיער (כשבועיים לאחר ההחלקה) ולהסתפר. עם זה, כאמור, יש להימנע משטיפת השיער במוצרים המכילים מלחים וכמו כן רצוי להימנע משטיפה במי ים.

האם מומלצת החלקת קראטין לגברים?

ישנן שתי סיבות עיקריות שבעטיין גברים מעונינים בהחלק שיער - הצורך בשמירה על שיער מסודר ואלגנטי, והאפשרות להימנע מהטיפול האינטנסיבי בשיער. החלקת קראטין שומרת על מראה שיער חלק לאורך זמן. זוהי פעולה כימית שמשנה את מבנה השיער. לאחר ביצוע ההחלקה אין אפשרות להשיב את השיער למראהו הקודם מלבד לקצוץ את השיער. אם היא מתבצעת לאחר בדיקת והתאמת התכשיר לסוג השיער, בהתאם להוראות ובאמצעות התכשירים האיכותיים, היא בעלת פוטנציאל לשינוי משמעותי הן במראה והן באורח החיים. עם זה, חשוב לוודא שהשינוי המשמעותי במראה אכן יתקבל באופן חיובי.

 

 

החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות : https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94

 

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ