5 תכשירים להזנת שיער אחרי טיפול החלקה

החלקה קבועה מותירה את השיער חלק לתקופה ארוכה, אבל גם שיער חלק שנראה נפלא לאחר טיפול החלקה יש לטפח כדי לשמור על המראה היפה. לאחר ההחלקה אין צורך בטיפולים מיוחדים מכיוון שהשיער אינו חוזר להסתלסל, אך שיער שעבר החלקה רגיש יותר לפגיעות וליובש. בשיער שעבר טיפול כימי יש לטפל כמו בשיער רגיל, אך להשתמש במוצרים מזינים יותר, בהתאם לסוג השיער. הטיפול בשיער לאחר החלקה כולל שימוש בתכשירי הזנה עשירים ותכשירים מגנים. חשוב לבדוק את התאמת תכשיר ההזנה הן לסוג ההחלקה והן לסוג השיער, למשל, ישנם סוגי החלקות שלאחריהם יש לטפח את השיער ותו לא. לעומתם יש סוגי החלקות אחרים שלאחריהם יש להשתמש בתכשירי טיפוח והזנה שאינם מכילים מלחים.

טיפים לטיפול בשיער לאחר החלקה

בחירת תכשירי ההזנה:

טיפולי החלקה שונים (יפנית, ברזילאית, אורגנית ועוד) מבוססים על פורמולות כימיות שונות. לכן, לאחר טיפול החלקה, חשוב לטפל בשיער בהתאם לסוג תכשיר ההחלקה ולהתייחס לאזהרות הרלבנטיות למוצר. לסוג התכשיר יש חשיבות כאשר, לדוגמה, מעוניינים גם בצביעת שיער לאחר החלקה. כמו כן, רצוי להשתמש בתכשירי שיער שמיועדים להזנת שיער שעבר החלקה / לאחר טיפול כימי ולהתאים אותם לסוג השיער (יבש, שמנוני, בעייתי).

ייבוש וחימום השיער:

היתרון בהחלקת שיער הוא שאין צורך בטיפולי החלקה נוספים כגון מחליק או מייבש שיער, יתרה מכך, מומלץ לחמם את השיער כמה שפחות ולהימנע משימוש בפן חם. עם זה, לא רצוי להשאיר את השיער לח - יש לייבש אותו בעדינות עם מגבת ולהניח לו להתייבש בטבעיות. כמו כן, חשוב להגן עליו מפני השמש, לחבוש כובע או למרוח תכשיר מגן.

 

תכשירים לטיפול בשיער לאחר החלקה

  • שמפו לשיער

הפורמולה הבסיסית של סוגי השמפו השונים כוללת דטרגנטים ובנוסף להם תרכובות להזנה ולהגנה כגון קראטין וויטמינים. שמפו אמנם מותיר את השיער נקי, אבל תוך כדי תהליך החפיפה מסיר את החלב הטבעי שמגן על השערה, ובכך גורם להתייבשות השיער.

לאחר החלקת שיער מומלץ לא להשתמש בשמפו לעתים תכופות מדי, אלא להסתפק בחפיפתו מדי יומיים. רצוי להשתמש בשמפו חומצי, שאינו פוגע בשכבה החיצונית של השערה. כמו כן, יש לשטוף היטב את השיער לאחר כל חפיפה.

  • מרכך שיער (קונדישנר)

מרכך מעניק לשיער ברק ומשיב את המראה הבריא, סוגר את הקשרים בשכבת השיער החיצונית ומגן על החלב הטבעי שמייצרים שורשי השערה. לפעולת סגירת "רעפי" השערה חשיבות הן לשמירה על בריאות השערה והן למראה המבריק שלה. הקונדישנר יוצר שכבה שומנית ומוסיף לחומציות השערה וכך שומר על בריאותה. במרכך שיער מומלץ להשתמש באופן יום-יומי.

  • סרום לשיער

סרום הוא תכשיר שעוטף את השערה ומחזק את עמידותה. זהו תכשיר שמאפשר לחדש מיידית את מראה השיער תוך שהוא מזין ומגן עליו מפני פגיעות חיצוניות כגון נזקי שמש וכימיקלים והוא אף עוטף את קצות השערה ומסייע למנוע קצוות מפוצלים. בסרום אפשר להשתמש באופן יומי בהתאם לסוג השיער. למרוח על קצוות השיער בלבד.

  • מסיכת שיער

מסיכות עשירות לשיער חודרות לשערה, משקמות ומזינות אותה. הן מכילות חומרים פעילים ומזינים רבים, כגון קראטין, ויטמינים כגון ויטמין E ועוד, בהתאם לפורמולה של המסכה. השימוש במסכת שיער לאחר החלקה מזין את השערה ומסייע למנוע יובש. במסכות שיער משתמשים פעם עד פעמיים בשבוע.

  • אמפולות קראטין

האמפולות קראטין מאפשרות טיפול אינטנסיבי לשיער לאחר החלקה כשהקראטין משקם ומזין את השיער. זהו טיפול שאינו חיוני לשיער בריא אלא מתאים יותר לשיער יבש או פגום. את הטיפול באמפולות יש לבצע מדי כמה שבועות.

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ