החלקת שיער טבעית 'סברה' ביתית לשיער שחור, בוהק ובריא

בישראל כמו בכל העולם רוב הנשים חפצות בשיער חלק, אם דרך פן ומחליק שיער או דרך החלקה קבועה. פעם חומרים כימיים לא היה מונח 'גס' כאשר דובר על החלקות שיער, אך למזלנו לא כך הם פני הדברים כיום. עם השנים נוכחנו לדעת שככל שחומרי ההחלקה טבעיים יותר, כך ייטב עם השיער והוא יעשה בריא יותר.

המודעות לשימוש בחומרים טבעיים על פני שימוש בחומרים כימיים חלחלה ועדיין לכל תחומי החיים, החל מאוכל ועד לתחום החלקות השיער. נשים רבות בעלות שיער גלי ומקורזל שרצו להחליק את שיערן נאלצו להסתפק בהחלקות כימיות (למרות שהנזק שהן עושות הוא מזערי כאשר הן מבוצעות בהתאם להוראות); חלק אחר מהנשים העדיפו לוותר על החלקת שיערן בכלל (!) בשל השימוש במרכיבים כימיים. לכן ניתן להתייחס להחלקת שיער 'סברה' ביתית כנקודת מפנה חיובית בעולם עיצוב השיער וההחלקות בפרט. זוהי החלקת השיער היחידה שמרכיביה הם טבעיים לחלוטין שנטחנו דק לאבקת קסם שחורה.

הסיפור מאחורי החלקת שיער 'קליאופטרה'

היה הייתה בעבר מלכה יפהפייה במצרים, קליאופטרה שמה. שיערה החלק, המבריק והשחור היה מושא לחיקוי והערצה בכל מצרים! נשים מצפונה עד לדרומה התקשטו (או לפחות ניסו) בשיער בוהק וחלק כמשי, בדיוק כשיערה של מלכת הפרעונים. למראה הנחשק היו אחראים לא אחרים מאשר כהני הדת של מצרים, שמצאו על ידי מחקר חומרים טבעיים הגורמים לשיער להתיישר ולהיצבע בשחור פחמי עמוק ובריא מאי פעם.

מהי החלקת שיער 'סברה' ביתית?

'סברה' היא סוג של החלקת שיער מצמחים טבעיים ואינה שייכת בשום אופן להחלקות שיער כימית. החלקת שיער 'סברה' ביתית היא מאותם חומרים של החלקת 'קליאופטרה' לשיער, אך אופן הכנת חומר ההחלקה שונה במקצת. את תערובת הרכיבים הטבעיים מבשלים במשך שעות רבות לפני שמורחים על השיער, פעולה שממצקת את חומר ההחלקה שנצמד לשכבה החיצונית של השערה. במידה ומדובר בפעם ראשונה שאת עושה החלקת שיער 'סברה' ביתית – מומלץ להשאיר את חומר ההחלקה על השיער מספר ימים ללא חפיפה (ניתן לשטוף ללא שמפו); בדרך כלל יש צורך לחזור על פעולת ההחלקה מספר פעמים (כל X חודשים, בהתאם לסוג השיער) בכדי לקבל שיער חלק באופן קבוע. בדומה להחלקה 'קליאופטרה', גם החלקת שיער 'סברה' מותירה את השיער עם גוון שחור יפני חזק ובוהק.

שימו לב – פורמולת החלקת 'סברה' ביתית היא אינטנסיבית ואינה מומלצת לבעלות שיער דק ושביר! כחלק מתהליך ההחלקה עוטפים את השיער בחומרים שונים, מה שמכביד על השערה כבודדת ומגדיל את הסיכוי לנשירתה. מעבר לכך, אין להשתמש בתכשירים המכילים מי חמצן או חומרים כימיים אחרים לרבות צבע לשיער.

ההבדל בין החלקת שיער 'סברה' ביתית להחלקות אחרות

  1. החלקת 'סברה' לשיער מתנהגת בדיוק כמו החלקת שיער 'קליאופטרה'; היא מקנה לשיער גוון שחור פחם מבריק וחזק, בדיוק כשיערה של קליאופטרה. לאחר החלקת סברה לשיער, הוא נשאר צבוע בשחור ואין אפשרות לצבעו אותו לשום גוון שיער אחר, פרט לצבע הטבעי. הדרך היחידה לשנות לשיער את הצבע היא פשוט לתת לכולו להתחלף באמצעות המתנה לגדילה הטבעית שלו.

  2. אינו מכילה אלרגנים – רגישים ורגישות, היתרון הזה הוא בשבילכם: חומר ההחלקה מכיל רכיבים טבעיים שמקורם בצמחים, בדומה למשחת ה'חינה' המסורתית עתיקת השנים; לכן החלקת השיער 'סברה' מתאימה במיוחד לנשים בעלות עור רגיש או אלרגיה לחומרים מלאכותיים. לעתים יש צורך לחזור על התהליך מספר פעמים עד שכל השיער יוחלק וייצבע כהלכה ובאחידות, כיוון שמדובר בחומרים עדינים.



Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ