כל האמת על החלקת שיער כימית, מה לא מספרים לנו?

החלקת שיער כימית היא החלק  המיועדת לשיער טבעי , כמו החלקת שיער של חברת ביוטי קאר הישראלית סרטון בקישור זה https://www.mako.co.il/finances-finances-economy-newcast/q2_2019/Article-67fe9793b2e8a61027.htm.
 
החלקת שיער מבוססת על רמת חומציות גבוה לכן החלקת שיער כימית משנה את גוון הצבע של השיער.
יש להשימע להוראות היצרן בלבד!
כיום ישנם סוגים רבים של החלקות שיער ...חלקם טובות וחלקם ממש גורמות לנזקים בשיער, את הנזקים לא פוגשים בפעם הראשונה או השניה  אלא לאחר תקופה של שנה עד שנתיים.
התופעות יופיעו בצורה של התפוררות השיער ואיבוד צורתו הטבעית, לכן חשוב מאוד לבדוק ולקרוא תגובות של בנות שעשו את אותה החלקה שאתן רוצות לרכוש!
ישנן המון סוגים של החלקות בשוק העולמי וניתן אפילו להזמין כל מיני חומרים מאמזון ואייבי, חשוב מאוד לחפש מידע בגוגל וברשתות החברתיות על המותג אותו אתן מעוניינות לרכוש.  
 

כמו כן יש לבדוק מאיפה אתן רוכשות את החלקת השיער שבחרתן, ישנם מקומות שמוכרים החלקות שיער אך אינם מתאימים לך את סוג ההחלקה לסוג השיער שלך .

חשוב שתצייני בפני החברה ממנה את מתכוות לרכוש את ההחלקה את סוג שיערך! 

 

דגש חשוב הוא לקנות החלקת שיער רק ממקום וותיק ומוכר!מבעל מקצוע מהתחום בלבד! יתרון מיוחד להחלקות שיער ביתיות אשר ניתן לעשות לבד בבית ולחסוך עלויות וסיכונים במספרה (במספרה אינך יודעת מה מורחים לך על הראש!).

עוד דבר חשוב מאוד מאוד הוא אישור משרד הבריאות רוב ההחלקות בישראל ובעולם ללא רישיון !!!!!!

 
אנו ממליצים על החלקת שיער פראדה (שווה קריאה) ניתן גם לבצע חיפוש בגוגל (יש המון חוות דעת ודירוגים של 5 כוכבים לפי סקר דעת קהל). 
 
חשוב להיכנס לסירטון ולהבין כמה דברים של מעצב שיער  https://www.youtube.com/watch?v=npi9pmR9TgY&t=72s&authuser=3
 
לייעוץ נוסף חייגו 0547602034
Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ