מהי החלקת שיער יפנית החלקה יפנית

החלקת שיער יפנית היא מהחלקות השיער המוכרות ביותר ברחבי העולם. הפורמולה של החלקת שיער החלקה יפנית פותחה בידי מדענית בשם זה במעבדות חברת "פיטן" היפנית. זוהי החלקת השיער הכימית הראשונה שנוסחתה כוללת רכיבים להזנת שיער בתהליך החלקה.

החלקת שיער יפנית החלקה יפנית היא החלקה יוקרתית שמותירה את השיער חלק וישר. משך ביצוע ההחלקה הוא כמה שעות. את החלקת שיער החלקה יפנית מבצעים בדרך כלל על שיער שלא עבר טיפולים כימיים. לאחר הטיפול השיער נותר חלק באופן קבוע לתקופה של כחצי שנה. לאחר התארכותו יש לחדש את טיפול ההחלקה, אך רק בחלק שעדיין לא טופל באמצעות התכשיר.

על תכשירי חברת החלקה יפנית

כאשר פותחו תכשירי ההחלקה החלקה יפנית הם נועדו להחלקת שיער בריא, מתולתל, שלא עבר טיפולים כימיים. במהלך השנים פיתחה החברה סדרות תכשירים נוספות, שמיועדות לשיער בעייתי ואפילו לשיער צבוע.

מבחינת פעולת ההחלקה, ההבדל העיקרי בין הסדרות השונות של החלקה יפנית הוא במשך זמן השהייה של התכשירים על השיער - לשיער עבה נדרש זמן שהייה ארוך יותר, ולשיער עדין זמן שהייה קצר יותר. מכיוון שלכל סדרת תכשירים זמן פעילות שונה חשוב לקרוא את הוראות השימוש האינדיבידואליות לתכשיר.

ערכת החלקת שיער החלקה יפנית בסיסית כוללת תכשיר החלקה ותחליב מנטרל, אך ישנם תכשירים נוספים שחשוב להשתמש בהם במהלך ההחלקה, כגון תכשיר המגן על השיער מפני חום לפני תחילת הטיפול וקונדישנר ומסכה בסיומו.

איך להשתמש בתכשירי החלקת שיער החלקה יפנית

לפני תחילת ההחלקה חשוב לבצע בדיקה כדי להתאים את התכשיר לסוג השיער. יש לקרוא את הוראות השימוש היטב ולא לעבור על משך הזמן שמצויין על גבי התכשיר. מומלץ להצטייד במחליק שיער חשמלי, שהוא כלי עזר חשוב בפעולת ההחלקה.

הוראות החלקה

לחפוף את השיער היטב (מומלץ להשתמש במוצרים המותאמים לסוג השיער).

להחלקת שיער סבוך מומלץ להשתמש בשמפו מתאים.

לאחר השטיפה מומלץ להשתמש בספריי או בג'ל להגנה על השיער מפני חום.

לייבש את השיער בעדינות מרבית עם מגבת.

להפריד אותו לקווצות.

למרוח את תכשיר ההחלקה באופן אחיד ויסודי, על כל קבוצת שיער בנפרד. להתחיל ממרחק סנטימטר לערך מהקרקפת ועד לקצות השערות. מכיוון שהתכשיר פעיל מיידית, רצוי לבצע את ההחלקה במהירות.

להשהות את התכשיר על השיער בהתאם להוראות השימוש.

לשטוף את השיער באופן זהיר ויסודי במים פושרים למשך כמה דקות, עד להסרה מוחלטת של תכשיר ההחלקה.

לייבש בעדינות עם מגבת ולאחר מכן עם מייבש שיער.

לכוון את מחליק השיער לטמפרטורה המתאימה בהתאם להוראות ההפעלה ולסוג השיער.

לחלק את השיער לקצוות. החליק את השיער באופן מהיר ויסודי, החל במרחק כס"מ מהקרקפת לקצה. לעבור לקווצת השיער הבאה. לא מומלץ לחזור פעמיים על פעולת ההחלקה.

למרוח תכשיר מנטרל. להשהות בהתאם להוראות.

לשטוף את השיער היטב.

לייבש עם מייבש שיער.

הוראות כלליות להחלקה יפנית

התכשירים הבסיסיים להחלקת השיער כוללים את התכשיר הפעיל להחלקת השיער ואת המנטרל, אך במהלך ההחלקה חשוב להשתמש גם בתכשירי הגנה ולחות של ההחלקה הכוללים תכשיר להגנה על השיער מפני חום, מרכך או תכשיר הזנה לשיער לאחר שטיפת המנטרל, ועוד, בהתאם לסוג השיער.

חשוב לטפל בשיער בעדינות, החל בחפיפה ובייבוש במגבת ועד לשימוש היסודי במחליק. רצוי לא לייבש אותו באגרסיביות או למשוך בקווצות שיער.

משך זמן הטיפול הוא כמה שעות. חשוב לדייק בזמנים ולבצע את החלקת השיער לאורכו באופן יסודי ואחיד וללא הפסקות.

במרבית מחליקי השיער יש כמה אפשרויות לכוונון הטמפרטורה. יש לכוון את המחליק לטמפרטורה המתאימה. להיזהר מחום גבוה מדי שעלול לפגוע בשיער.

לאחר החלקת שיער יפנית החלקה יפנית

לאחר סיום ההחלקה יש להמתין כיומיים לפני חפיפת השיער ואין לאסוף או להרטיב את השיער.

לאחר יומיים אפשר לטפל בשיער באופן שגרתי, כולל חפיפה ושימוש בקונדישנר ובתכשירי הזנה.

כדי לשמור על בריאות השיער והמראה היפה שלו חשוב להגן על השיער באמצעות תכשירי טיפוח, כגון מרכך ותכשירים לשמירה על השיער.

אפשרי לרחוץ בים אך מומלץ לשטוף את השיער היטב. אין צורך בטיפול מיוחד נגד מלחים מכיוון שהפורמולה עמידה בפניהם.

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ