החלקת שיער מינרלית

מהי החלקת שיער מינרלית?

החלקת שיער מינרלית היא בעצם החלקה ללא שימוש בפורמלין או בחומרים כימיים אחרים בדיוק כמו החלקת שיער אורגנית או טבעית ועוד שמות שונים לאותם סוגי חומרים, מה שיוצר אי וודאות אצל לא מעט נשים כאשר הן מנסות להבין במה מדובר ואיזו החלקת שיער נחשבת לטובה יותר.

חשוב להבין שמדובר בגדול באותה הגברת בשינוי אדרת! החלקת שיער ללא פורמלין וללא חומרים כימיים היא החלקת שיער מינרלית / אורגנית / טבעית / קראטין / הודית וכו'

למי מתאימה החלקת שיער מינרלית?

החלקת שיער מינרלית מתאימה לכל סוגי השיער, כמו שיער טבעי, שיער פגום, שיער מקורזל, שיער אתיופי, שיער יבש במיוחד, שיער שעבר תהליכים כימיים כמו סלסול או גוונים והבהרות חמצון או שיער שעבר החלקות שיער שונות שפגמו באיכותו ובבריאותו.

שיער מתולתל ושיער אפרו-אמריקאי בפרט, בד"כ מאוד יבשים וחסרי ברק ועיצוב השיער עשוי להיות אתגר של ממש אצל רוב הנשים עם שיער כזה. מוצרים המיועדים להחלקות שיער מכילים לרוב חומרים המזיקים לשיער, כמו פורמלין, גופרית ועוד חומרים כימיים שמזיקים גם למערכת הנשימה.

החלקת שיער מינרלית עשירה בחומצות אמינו ופרוטאינים מוגברים התורמים לברק ואלסטיות השיער. היא מכילה מולקולות קולגן, המעניקות טיפול אנטיאייג’ לשיער ויוצרות שכבת מגן שתעזור למנוע נסיגה עתידית ומעניקה מראה בריא חזק.

יתרונות בולטים על פני החלקות שיער אחרות:

ללא פורמלין! היתרון הראשון העיקרי הוא העובדה שהחלקת שיער מינרלית לא מכילה פורמלין ושאר חומרים כימיים המזיקים לשיער!

שיקום וטיפוח השיער - כמו כן, מדובר במוצר שעשוי מחומרים אורגניים ומועשר במינרלים וחומצות אמינו ולעיתים אף בקראטין החיוני לשיקום השיער.

מבחן התוצאה - החלקת שיער מינרלית מחדשת את מבנה השערה, מפחיתה נפח בלתי רצוי, מוסיפה ברק ומותירה את השיער חלק ובוהק לאורך זמן.

נוחות - אין צורך בייבוש בפן לאחר כל חפיפה. השיער נותר רך טבעי וגולש  כמו לאחר ההחלקה.

אין מגבלות - ניתן ללכת לים או לבריכה אחרי החלקת שיער מינרלית.

 


החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות :

https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94

 

האם ניתן לעשות החלקת שיער מינרלית בבית ?

התשובה היא: כן, ואין כל סיכון בהחלקת שיער באופן עצמאי בבית וזאת משום שהחלקת שיער מינרלית זהה להחלקה אורגנית או החלקה טבעית והחלקות מסוג אלו לא גורמות לנזק בשיער גם במידה ולא תעשי נכון את ההחלקה.

בדרך כלל יש הוראות מדויקות איך לעשות את ההחלקה בבית ונשים רבות מעידות שהתוצאה מושלמת. ניתן לראות סירטונים ביוטיוב של נשים שעושות החלקות שיער בבית. 

היתרון הגדול ביותר הוא שאת יכולה לבחור איזה מוצר לקנות לפי המלצות באתרים ברשת ולפי הרכיבים המופיעים ע"ג האריזה וכך את יודעת מה את מורחת על שיערך ולא גורמת לנזקים בלתי הפיכים. יש כמובן את הזמינות- שאינך תלויה במעצב שיער שלך או בספר שלך ובתורים הפנויים שהוא מציע לך, וכמובן ישנו יתרון נוסף ובלתי מבוטל זה המחיר- הרבה יותר זול מהחלקת שיער במספרה (ממוצע 80 ₪ עד 200 ₪ להחלקת שיער בבית תלוי באורך ונפח השיער שלך)

שימי לב! חשוב לבדוק ולחפש את המוצר המופץ ביותר עם חוות דעת ואתרים פעילים ברשת. 

איך עושים החלקת שיער מינרלית בבית?

שימי לב, לכל מוצר החלקת שיער יש את הוראות היצרן שלו וחשוב לקרוא ולהבין על מה חשוב לתת דגש!

  1. יש לחפוף את השיער היטב עם שמפו ולהבריש אותו היטב.
  2. לאחר מכן להספיג את המים מהשיער באמצעות מגבת מבלי לגרום לקשרים בשיער עד כמה שאפשר.
  3. אם יש צורך, יש לסרק שוב את השיער ליישור טבעי מקסימלי.
  4. כעת יש לייבש את השיער באמצעות פן 100% ייבוש, ולהשתמש דווקא במברשת ישרה ומרובעת ולא במברשת מעוגלת. זכרי, מטרת הייבוש היא לא לעגל את השיער או להוסיף לו נפח, מטרתך היא לייבש אותו בלבד בשלב זה.
  5. למרוח בנדיבות את חומר ההחלקה על השיער מבלי לסרק אותו (כמו מריחת צבע) ולהמתין שעה.
  6. לשטוף קלות במים. לא להוריד את החומר לחלוטין מהשיער.
  7. לייבש היטב את השיער עם פן 100% ייבוש ולעבור עם מחליק שיער איכותי באופן יסודי.
  8. לאחר כמה שעות ניתן לחפוף את השיער.

חשוב לציין שההחלקות ללא פורמלין משנות את גוון השיער ומבהירות אותו בין טון אחד לארבע טונים של בהירות כאן תוכלי לדעת את רמת החומציות של ההחלקה ככל שיש פחות חומציות בהחלקה ההחלקה נחשבת איכותית יותר .


התקשרי לייעוץ חינם:

054-760-2034

החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות :

https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94

 

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ