סוגי החלקות שיער - מידע בסיסי על ההחלקות הנפוצות בשוק

החלקות שיער קבועות מבוססות על תהליך של החדרת תרכובות כימיות המשנות או מתרכבות עם מבנה השערה, כאשר בכל שיטת החלקת שיער מתבצע התהליך באופן שונה. קיימות שלוש שיטות פופולריות: החלקה יפנית שהיא פורמולה שמיועדת לשיער בריא, ברזילאית, פורמולה המיועדת גם לשיער פגום, וצרפתית, שיטת החלקה שפותחה בידי חברת קוסמטיקה צרפתית.

החלקה יפנית

החלקה יפנית (או החלקה כימית) היא תהליך ממושך יחסית, שבו מורחים את השער באופן קפדני בתרכובת ההחלקה, מחליקים את השיער באמצעות מכשיר מקצועי, ולאחר מכן מורחים חומר הסוגר את הפורמולה.

הפורמולה שפותחה במקור בידי חברה יפנית מבוססת על תרכובת הפותחת את הקשרים הכימיים של הקראטין שבבסיס השערה ויוצרת מבנה חדש.

הפורמולה יוצרת מבנה שערה קבוע (פרמננטי) והשיער שהוחלק נשאר ישר. מאחר שהשערה ממשיכה לגדול במבנה הטבעי המתולתל, לאחר כמה חודשים יש לחזור למספרה על מנת לעצב את השיער.

ההחלקה היפנית מיועדת לשיער בריא ועבה. עבודת ההחלקה חייבת להתבצע באופן  מקצועי, יש להתאים את החומר לסוג השיער ולמרוח אותו בתזמון הנכון ובאופן מיומן. גם עיצוב השיער ויישור הקצוות לאחר ההחלקה חייבים להתבצע באופן מקצועי.

החלקה ברזילאית

החלקת שיער ברזילאית (החלקה משקמת) מיועדת להחליק גם שיער בעייתי, יבש או צבוע. הפורמולה הנמרחת על השיער מכילה קראטין שמתרכב עם מבנה השערה ויוצר מבנה חדש, אותו אפשר לעצב לשיער חלק באמצעות מכשיר החלקה מקצועי.

היתרון של החלקה ברזילאית הוא האפשרות להחליק גם שיער פגום מאוד או צבוע. זהו אינו תהליך החלקה פרמננטי מאחר שבמהלך הזמן התרכובת נשטפת מהשיער.

מלבד קראטין מכילות פורמולות החלקה ברזילאית פורמלדהיד, המותר לשימוש רק בכמויות שעד 0.2% ויש תרכובות ההחלקה שמכילות כמות גבוהה מזה. בשל רכיב הפורמלדהיד הן אינן מותרות לשימוש על ידי משרד הבריאות.

החלקת קראטין

החלקת קראטין, בדומה להחלקה ברזילאית, מאפשרת להחליק שיער שעבר צביעה או החלקה יפנית. זהו אינו תהליך כימי שבו החומר חודר לשערה ומשנה אותה. הפורמולה עוטפת את השערה ובאמצעות מחליק מאפשרת לעצב אותה מחדש. מאחר שהפורמולה אינה כוללת פורמלין היא מותרת לשימוש על ידי משרד הבריאות.

תהליך החלקה בקראטין פשוט למדי. טכניקת המריחה היא בדומה למריחת חומר לצביעת שיער. יש להשאיר את החומר פעיל בין חצי שעה לשעה, בהתאם לסוג השיער. לאחר שטיפת החומר במים מחליקים את השערות באופן יסודי באמצעות מחליק שיער.

שמירה על השיער לאחר החלקה

כמה טיפים לשמירה על השיער לאחר הטיפול:

  • אין לחפוף את השיער 3 ימים לאחר ההחלקה
  • לייבש בפן לפי ההוראות
  • אין לישון עם שיער רטוב או אסוף
  • לאסוף שיער כמה שפחות ועם קליפים מתאימים
  • להשתמש בשמפו ובמסכת שיער מזינים

חשוב לזכור,  החלקות שיער עושים רק עם מוצרים וותיקים ומקוריים שבוצעו על ידי נשים רבות לאורך השנים והראו תוצאות טובות וחיוביות :) החלקות שיער מבית סטייל4הייר (לדוגמאת החלקת שעיר פראדה) הוכיחו את עצמן במרוצת השנים ובוצעו על ידי אלפי לקוחות מרוצות :)


רוצה לדעת עוד ? התקשרי אלינו ונשמח לעזור , 

טל'054-760-2034


אין מה לעשות, המצב הנתון די ברור- בעוד שנשים וגברים עם שיער ארוך חולמים על השיער המושלם, בפועל, הם קמים מוקדם בבוקר וחולמים פשוט לדלג על השעה השלמה בה הם מנסים לסדר את שיערם הסורר. אנחנו כאן כדי להגשים לכם את שני החלומות; לקום בבוקר מבלי לדאוג האם השיער יסתדר או לא מהסיבה הפשוטה שאין מצב שלא- כי הוא מושלם! החלקת שיער היא הפתרון האולטימטיבי למי שאינו מרוצה מהאופן שבו השיער שלו נראה במצב הנוכחי וניתן לעשות אותם מבלי לצאת מהבית בקלות רבה וליווי וייעוץ שלנו. אנחנו בסטייל4הייר מאמינים כי כל שיער באשר הוא יכול לשמש כחומר גלם מעולה ליצירת מרקם שיער חלק ורך כמשי. תלתלים, שיער גלי, שיער יבש- החלקת שיער תעניק לשיערכם מראה מרשים במינימום מאמץ.

החלקות שיער עושים רק עם המוצרים של סטייל4הייר

כל המוצרים שלנו באישור משרד הבריאות לכן תהיו בטוחים שאתם בידיים טובות. יחד עם מיטב החברות שמספקות מוצרי החלקת שיער שמתאימות הן לשימוש ביתי והן לשימוש במיטב המספרות המקצועיות בארץ ובחו"ל, ויחד עם השירות האדיב והמקצועי שלנו, תוכלו להגיע לתוצאות הכי משביעות רצון שיש וכמובן ליהנות גם מהדרך לשיער המושלם וכל אלו במחירים נוחים לכל כיס


רוצה לדעת עוד ? התקשרי אלינו ונשמח לעזור ,  טל'054-760-2034 

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ