מברשת להחלקת השיער

תאמינו או לא, אנחנו לא ממציאים סיפורים מופרכים – בשנות ה-60, נשים בכל רחבי העולם נהגו לגהץ את שיערן עם מגהץ בגדים כדי להבטיח לעצמן מראה קלאסי ומכובד; שכן בעבר תלתלים נחשבו למראה מרושל, מזלזל ואף עני. באותן שנים עוד לא המציאו את המחליקים או הפנים, אז זה היה הפתרון הביתי הקביל. פעולת הגיהוץ, היא בדיוק כמו שהיא נשמעת. שורפת את השיער בחום בלתי מבוקר מהמגהץ ישירות על השיער! בפעולה זו נגרמים נזקים רבים כל כך, עד שלעיתים לא ניתן היה לשקם אותו אלא בעזרת תספורת קצוצה. היום קשה למצוא בחורות שלא מכורות בצורה קשה לפן או למחליק – ואם לא, אז לא הייתה מתנגדת לשיער חלק, קרשים, ישר ומגוהץ. לרוב הנשים היום בבית ישנו אחד או יותר ממוצרי ההחלקה הללו, השומרים עליהן שמא חלילה יתפסו כששיערן לא מסודר למשעי. כיום עדיין ישנם מחליקים אשר החום בהם אינו מבוקר ומדוד וכתוצאה מכך שורפים את השיער וגורמים לנזק בלתי הפיך.

על אף התועלת היקרה שלהם, הפן והמחליק שורפים את השיער בקצב מסחרר וגורמים לו להשבר ולהיקרע. על כן, עמלו אנשי המדע ע"מ לענות לכן, הנשים המתולתלות, על צורך בסיסי אמיתי – החלקת השיער בלי לקרוע את הכיס ובלי לשרוף את השיער עד בלי די.
התוצר שהתקבל שינה את תחום החלקות השיער בכל העולם!
יש לציין שאנחנו זוקפים לזכותנו, הישראלים, את הפטנט על המברשת המחליקה הראשונה בעולם! (כן כן, פיתוח ישראלי)

זו מברשת? זה מחליק?

אז כמו שהבנתן, המוצר הוא שילב של מחליק ומברשת שיער. יתרונותיו הבולטים של המכשיר: קלות ומהירות;
שיני המברשת קרמיות והן מוליכות חום בצורה אחידה. בניגוד למחליקי שיער, המוליכים חום של כ-400 מעלות, המברשת מוליכה טמפ' אופטימלית של 230 מעלות, כאשר קצות השיניים מגיעים לטמפ' של עד 50 מעלות בלבד, המוודה שלא תשרפי את שיערך ולא תקבלי כוויות בקרקפת.
יתרון נוסף שיש למברשת, הוא העובדה שניתן להחליק את השיער מהשורש, תוך מספר הברשות מועט (מה שמונע את שריפת השיער ושומר עליו רך).

לפני שאנחנו מביאים לכן, הלקוחות שלנו מוצרים, אנחנו מנסים אותם בעצמנו! אז עשינו כמה ניסיונות בבית ובדקנו שלושה גורמים: מהירות, יעילות ונוחות.

  • מהירות - החלקת השיער בעזרת המברשת אורכת בממוצע כ-3-5 דקות (נבדק על שיער מלא, שופע וארוך).
  • נוחות – קלה לשימוש, אין צורך בידיים מנוסות ומיומנות, ומתאימה לכל סוגי השיער. הבעיה נוצרת כאשר לא מצליחים לייצר מספיק לחץ כדי להחליק את השיער בצורה טובה, ולכן היא מתאימה לקבוצות שיער ספציפיות, ולא באמת לכל סוגי השיער.
  • יעילות – השיער חלק. לא קרשים כמו שתצאי אחרי החלקה, אבל התוצאה לא נופלת מהפן או המחליק. אם את מחפשת החלקה פלס למראה מתוקתק לאירוע, ראיון או סתם להראות יוקרתית – תצטרכי לפנות לפתרון אחר.
  • נקודה לציון: מיד בתום השימוש השיער היה נראה מעט יבש, אך לאחר לילה של שינה והזנת השיער בחומרים להם הוא זקוק (אל תדאגי, הקרקפת דואגת לזה בעצמה) השיער מקבל צורה יפה ואחידה והשיער נראה חלק באופן טבעי.

איך משתמשים בזה?

  1. כווני את הטמפ' ל-230 מעלות צלסיוס מחכים כ-4 דקות עד שהמברשת תתחמם.
  2. חלקי את השיער בהתאם לעובי ואורך שיערך. ככל שהשיער יותר ארוך ויותר מלא, ככה תצטרכי לחלק אותו לחלקים קטנים יותר, כמו בשימוש במחליק.
  3. הברישי כל קווצה בצורה אחידה, כאשר בשורשי השיער יש להתעכב מעט, כי השורשים הם העקשנים ביותר J בעזרת היד השנייה, שאוחזת בקצוות השיער, באמצעות פעולה אינטואיטיבית של סירוק, העבירי את אצבעותייך בשיער, בעדינות ובאיטיות מלמעלה למטה, עד למיצוי מלא של כל אורכו; חזרי על התנועה הזו גם מבחוץ וגם מבפנים.

Safety first

כבר הזכרנו את זה כמה פעמים למעלה, אבל עכשיו נדגיש את זה במיוחד: למברשת מבנה ייחודי המונע כוויות! כמובן שהליבה חמה ולא תהיה נעימה למגע, אבל לא ברמה של כוויות. המברשת נוסתה על ראשן של ילדות, שהקרקפת שלהן רגישה יותר (וחשובה לנו יותר!) והן לא הרגישו חום קיצוני, אם הרגישו כלל. כמו כל מכשיר חשמלי חם, יש להיזהר בעת בשימוש, להרחיק מהשיג ידם של ילדים – אלא באחריות מבוגר.

מברשת מחליקה אמרתם?

אז כיאה ל-230 מעלות, המברשת עושה את העבודה מעולה, ומביאה את השיער שלך מתלתלים סוררים לחלק וגולש תוך דקות ספורות ומעט הברשות. למי מכן שרגילה לחיות על פנים ומחליקים, ולא מעיזה לצאת מהבית אם יש לה איזה רמז לסלסול בשיער – זה פתרון אידיאלי. 5 דק' עבודה בבוקר ואת מסודרת לכל היום!

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ