כך תשמרי על ההחלקה גם בקיץ: 5 טיפים שימושיים!

הגורם המשפיע ביותר על מבנה שיערך הוא האקלים. אין זה סוד שכאן אצלנו, בארץ, האקלים חם מאוד, ורק הולך ומתחמם משנה לשנה. כשם שחום הפן ומחליקי השיער פוגע ומחליש את שיערך, כך גם קרני השמש; הלחות המוגברת שיש ברוב אזורי המדינה גורמת לשיער להתייבש ולהתנפח, ואם כל זה לא הספיק – זיעה, מי ים וכלור מחלישים את השיער עד כדי שבירה בעקבות המלחים שבהם. בשורה התחתונה: בואי נגיד שקיץ היא לא העונה האידיאלית עבור שיערך, בטח לא לאחר החלקה.

אז איך שומרים על תוצאות ההחלקה לאורך זמן?

אוקיי, אז להעלים את הקיץ (לא שיש רצון כזה בכלל!) אנחנו לא יכולים; אבל, אנחנו כן יכולים לתת לך 5 טיפים שימושיים שיסייעו לך לשמור על תוצאות ההחלקה שלך לאורך זמן, גם בקיץ. כל הריצות המטרטרות למספרה פעם ביומיים במהלך הקיץ גורמות לבזבוז זמן יקר, הוצאות כספיות גבוהות ושחיקת השיער (נשמע מצחיק, אבל הכוונה היא שככל שתתעסקי יותר בשיער, תחפפי מלא, תעצבי בחום וכו' – כך הוא ישבר ויתבלה מהר יותר, ותאלצי לספר ולקצר חלק גדול ממנו). 

בסופו של דבר, כשהדברים מוצגים בצורה האובייקטיבית: אם חשקה נפשך בשיער חלק, גם בעונת הקיץ - החלקה היא הפתרון המושלם עבורך, כיוון שהיא משחררת אותך משעבוד למחליק שיער או פן. אז.. שנתחיל?

  1. שימוש במוצרים נטולי מלחים –

    הטיפ הראשון, ולדעתנו גם החשוב מכולם! הוא נכון לכל יום בשנה, ולא רק לימי הקיץ החמים.
    מוצרים המכילים סודיום כלורי מסירים את חומר ההחלקה מהשיער לאורך זמן (ממש כמו פילינג שמנקה לכלוך מעור); ומכאן הדרך לתלתלים קצרה מאוד. החומר מאבד את 'אחיזתו' בשיער ולאט לאט מתחיל להתקלף ממנו ובכך ההחלקה לאט מסיימת את תפקידה. לכן, הקפידי להשתמש בשמפו ומרכך לשיער שאינם מכילים מלחים למינים.

  2. שימי מסיכה –

    כמו שכבר הזכרנו, בקיץ חופפים יותר. ים, זיעה, בריכה וכו'. נשאלת השאלה: האם החפיפה התדירה מהרגיל היא זו המקצרת את חיי ההחלקה? אז התשובה החד משמעית היא לא. כל עוד את מיישמת את סעיף 1, ולא משתמשת במוצרי שיער המכילים מלחים – תחפפי כאוות נפשך. מה שכן, מומלץ להקפיד להשתמש במוצרים המכילים קראטין, אשר מזינים את שיערך ושומרים על תוצאות ההחלקה לאורך זמן. עוד אנחנו יכולים להמליץ לך, להוסיף פעמיים בשבוע מסיכה לשיער; גם היא כמובן תהא ללא מלחים, ותצפה את שיערך שכבת הזנה חיונית שתתרום לברק וחיות בו.

  3. סיכות הן חברות טובות –

    שיער פזור וקיץ פשוט לא הולכים יחד, אפילו לא באותו המשפט. אז איפה מתחילה הבעיה? לאחר החלקה מומלץ (לפחות בימים הראשונים) לא לאסוף את השיער בחוזקה, בטח לא בגומייה, כדי לא לצור טקסטורה לא רצויה בו. לאחר החפיפה הראשונה אפשר לאסוף את השיער מבלי לחשוש שיישארו צורות או פסים; מה שכן, כדאי להימנע מתלישת שיער תדירה, כמו לאחר שימוש בגומייה. לכן, כאשר את מעוניינת בקצת בריזה לעורף – אנחנו ממליצים לאסוף את שיערך בקליפס נוח, סיכות או גומייה משוחררת.

  4. מים מתוקים

    כל מי שעשתה אי פעם החלקה בחייה, אפילו אם זה רק פעם אחת, יודעת שמי הים וכלור הבריכה הם האויבים הגדולים ביותר של ההחלקה. וזאת כיוון שהם כולם מכילים מלחים מסוגים שונים. אז מה, אז עכשיו לא תכנסי לים כי עשית החלקה?! לא! ממש לא. גם לזה – נמצא הפתרון. לפני ואחרי רחצה במים עשירים במלחים, שטפי את שיערך במים מתוקים. ברור שאפשר גם להשתמש בכובע ים אטום למים (סיליקון), אבל.... בואי :)

  5. קרם קראטין –

    גם לאחר ביצוע החלקה, הרבה נשים רוצות חלק קרשים, מה שמונע מהן להתנתק מהפן או ממחליק השיער. לשם כך, הומצא קרם הקראטין. כשמו כן הוא – עשיר בקראטין ואינו מכיל מלחים; הקרם יוצר שכבה שחוצצת בין מכשיר השיער לבין שיערך, ובכך ממזער את נזקי החום ושומר עליו בריא וחלק לאורך זמן. האמת, שכשחושבים על זה לעומק, גם נשים המשתמשות במכשירי החלקת שיער, ולא ביצוע החלקה מוזמנות להשתמש בקרם הקראטין. הקרם נספג מהר מאוד בשיערך ומתחיל לפעול ברגע שחום הפן או מחליק השיער באים במגע אתו. הוא מכיל מוצרי הזנה אינטנסיביים המוחזרים לשיערך, מחדש את פנים השערה ומעשיר אותה במראה מלא ברק וחיוניות.

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ