החלקה אמריקאית

החלקת שיער אמריקאית

החלקה אמריקאית נקראת גם החלקת משי, היא בין ההחלקות הבודדות שיש להן אישור של משרד הבריאות. בשנים האחרונות החלקת שיער אמריקאית הגיעה לישראל ואלפי נשים בחרו בה כהחלקה המועדפת עליהן .

החלקה אמריקאית אינה פוגעת בשיער, אינה גורמת נזקים ואינה מזיקה לעור הקרקפת. היא אינה מכילה חומרים כימיים כמו אמוניה או פורמלין בניגוד להחלקות השיער הכימיות שקיימות בשוק ולכן מתאימה לכל סוגי השיער. (שיער בריא, שיער צבוע, שיער עם גוונים ואפילו לשיער שביר, דק ודליל). זוהי בעצם החלקה אורגנית ולכן נחשבת לידידותית ומשמשת כטיפול משקם ומטפח לשיער.

מה מיוחד בסדרת החלקת משי אמריקאית?

החלקת משי אמריקאית כוללת חלבון משי אורגני. הפורמולה אינה מכילה חומרים מזיקים לשיער, והיא מאושרת משרד הבריאות. משי משמש בענפי טקסטיל וברפואה וגם בתעשיית החלקות השיער. מולקולות המשי מתרכבות עם מבנה השיערה ומזינות אותה, עוטפות את השכבה החיצונית ואוטמות קצוות מפוצלים. לחלבון המשי מבנה מיוחד שמעניק לו את 'ברק המשי' הייחודי וכאשר הוא מתווסף לשיערה הוא מעשיר את הברק הטבעי שלה. מה שמעניק לשיער גמישות ואלסטית זו היכולת המדהימה של סיבי המשי ללכוד לחות אפילו עד פי 3 ממשקלם .  

חומרי ההזנה בהחלקת המשי האמריקאית מכילים כמות גבוהה מאוד של משי טהור.

החלקת משי אמריקאית כוללת שלוש סדרות שכל אחת מיועדת לסוג שיער שונה, שיער שלא עבר טיפול כימי, שיער צבוע ושיער מחומצן וחשוב להשתמש במוצרי הסדרה המתאימה בלבד ולא לערב מוצרים מסדרות אחרות. ההחלקה כוללת שימוש בשמפו, חומר ההחלקה, ומוצרים המזינים את השיער ועוד. תהליך ההחלקה אינו מהיר ומבוצע בקפדנות - תרכובת ההחלקה מאפשרת לפתוח את קשרי הגופרית שבשורש השערה ולשנות את צורת השיער באופן פרמננטי, השיער נמרח בקרמים ובמשחות ונחפף בשמפו ומסורק  כמה פעמים, עד לקבלת המראה הרצוי. בהתאם לאופן ומשך טיפול ההחלקה ולעוצמת המחליק הקרמי ניתן לעצב אותו במגוון אופנים.

למי מתאימה החלקת משי אמריקאית?

התכשירים מסדרת Chi מאושרים בידי משרד הבריאות וכוללים פורמולת משי ייחודית המזינה ומשקמת את השיער במהלך טיפול ההחלקה. בהחלקה זו אפשר לשלב מוצרי צביעה או חמצון שיער ללא אמוניה של החברה. היא מטפחת את השיער ומעניקה לו מראה בריא וברק משי אמיתי. סוג זה של החלקת שיער מתאים למי ששיערה עומד בקריטריונים של סדרות ההחלקה.

החלקת CHI  קיימת בשלוש דרגות חוזק כדי לתת מענה לכל סוגי השיער.

  • שיער טבעי / טבעי עבה / טבעי מקורזל.
  • שיער צבוע / שיער שעבר טיפולים כימיים.
  • שיער מובהר / יבש מאוד מטיפולים כימיים / דק ועדין.

לשאלות וייעוץ חינם התקשרי:

054-760-2034

 

 

 

החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות : https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94

 

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ