אודות חברת סטייל פור הייר

 אודות

חברת סטייל פור הייר לשיווק מוצרי טיפוח והחלקה לשיער, קיימת כבר מעל עשור וכל הזמן מתפתחת עם הטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום החלקות השיער. את החברה הזו הקמנו בגלל צורך שגדל יותר ויותר בשנים האחרונות של נשים (וגם גברים, יש לציין) שיכולות עכשיו יותר מתמיד להגשים את החלום שלהן להיות בעלות שיער חלק, בוהק ורך והכי חשוב מטופח ובריא! אנו משווקים את כל סוגי ההחלקות שקימות בשוק העולמי למספרות וללקוחות פרטיים כאחד, ומשום שהמכירה מתבצעת מהיבואן לצרכן ללא פערי תיווך, אנו יכולים לספק את המוצר המתאים לכם ביותר ובמחיר הזול ביותר בשוק.

אחד היתרונות הבולטים שלנו הוא העובדה שאנחנו דואגים להתעדכן שוב ושוב בתמורות שהטכנולוגיה מביאה איתה ולשפר את המוצרים שלנו בהתאם לצרכי הלקוחות כאשר המטרה העיקרית שלנו, לייצר פורמולה מנצחת שתפיק את התוצאות המושלמות לכל סוגי השיער, ללא כימיקלים ועם יכולת יוצאת דופן של שיקום והבראת שיער פגום וחלש. כמו כן, בגלל הצורך שהתעורר בשנים האחרונות לבצע החלקות שיער באופן בלתי תלוי בבית ולא במכונים לעיצוב שיער, ראינו חובה לעצמנו להתאים את המוצרים שלנו לשימוש ביתי מבחינת נוחות ובטיחות השימוש במוצר ללא חשש של נזק לשיער ועם אפשרות להגיע לתוצאות מושלמות! (יש אינספור תגובות והמלצות של נשים ביוטיוב youtube על איכות מוצר הדגל שלנו 'החלקת שיער פראדה' ושאר המוצרים לשיער שלנו)

כמו כן, בראש סדר העדיפויות שלנו אנו מציבים את השירות ללקוחות בהנגשת השירות במכירה טלפונית ומציעים ליווי בתהליך ביצוע ההחלקה המתאימה עבורך לקבלת התוצאות הטובות ביותר וגם במחיר המשתלם ביותר. מי שמבצעת באופן עצמאי החלקת שיער בבית חשוב לקרוא בקפידה אחר ההנחיות הרשומות על המוצר לקבלת תוצאות מיטביות.

כחלק מהשירות השוטף שלנו, אפיינו עבורכם באתר זה את ההחלקות המובילות כיום בצרוף הסבר מפורט על כל החלקה והחלקה, והתאמתה לסוגי השיער השונים. ניתן לפנות אלינו לייעוץ טלפוני להתאמת סוג ההחלקה לפי מצב השיער ואופיו. התקשרי אלינו עוד היום ותוכלו ליהנות משירות איכותי ומקצועי.

 

 

החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות : https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94

בחברת סטייל פור הייר עושים את מרב המאמצים כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר ואת המחיר הטוב ביותר!

אנו דואגים לייבא את המוצרים המוביילים והטובים ביותר בשוק.

לשירותכם תמיד חברת style4hair

קצת על עצמי:

 
שמי נועם דבי ואני מנכ"ל ומייסד האתרים הגדולים ביותר של החלקות שיער הביתיות בארץ.
 
מאז היותי נער בן 15 ריתק אותי עולם היופי וטיפוח השיער לכן באופן טבעי בחרתי ללמוד את מקצוע עיצוב השיער בבית ספר ויצו בחיפה שהיה נחשב לפני כ- 25 שנה להכי פופולארי במקצועות היופי. סיימתי את לימודיי בהצטיינות ובהמשך גם עברתי את כל המבחנים של משרד העבודה והשתתפתי במגוון סדנאות השתלמויות וכנסים  בכל העולם. לאחר שירותי הצבאי פתחתי מספרה והצלחתי לרכוש המון לקוחות בתקופה מאוד קצרה. במקביל פתחתי עסק של שיווק מוצרי שיער מקצועיים ובעיקר החלקות שיער ביתיות. משם הדרך להתפתחות אישית בתחום עיצוב וטיפוח השיער הייתה סלולה עבורי ועם ניסיון של שנים וידע שצברתי במהלך השנים החלטתי להקים אתרים שיתנו מענה לדרישה הצומחת בקרב נשים להבדיל בין החלקות השיער השונות ולדעת לבחור מה שהכי יתאים להן באופן אישי.
כיום אלו האתרים הכי גדולים בארץ בתחום ההחלקות השיער הביתיות.
 
חשוב לציין שהאתרים שהקמתי עשירים בידע המבוסס על מחקר של שנים ברמה מקצועית ולא חובבנית.
כיום יש כ- 10,000 לקוחות חוזרים ואינספור המלצות ותגובות בפייסבוק וביוטיוב על איכות המוצרים שלנו.
האני מאמין שלי:
אני מאמין במתן שירות מקצועי, אמין ונדיב ולקוחה מרוצה בשבילי זו התמורה הכי טובה למאמצים שאנו משקיעים בפיתוח המוצרים שלנו ולזמינות במתן השירות ללקוח.
חשוב לדעת! האתרים שלנו הם אתרי תוכן בלבד ולא אתרי מכירה אינטרנטית וזאת משום שחשוב לשאול ולהתייעץ לפני כל החלקת שיער איזה סוג של החלקת שיער ביתית תתאים לך באופן אישי לפי מצב שיערך הנוכחי, בפרט אם עשית בעבר טיפולי שיער ששינו את מבנה השיערה שלך.
תרגישי בנוח להתקשר : 0547-602034 נועם דבי
 
Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ