חשיבות מראה שיער האישה והחלקות שיער

טיפוח שיער האישה בעבר וכיום

מאז ומתמיד נשים טיפחו את שיערן ושמרו על בריאותו ומראה מיטבי וחיוני של השיער. גם בעבר היה שימוש בצבעים לשיער מחומרים אורגניים, אם כי המבחר היה מוגבל והשימוש בו היה פחות שכיח. כך גם שיטות שונות לעיצוב השיער, כמו קליעת צמות, איסוף שתי-וערב של השיער להחלקתו ודרכים שונות של ייבוש השיער.

לפני התפתחות הטכנולוגיה בתחום עיצוב השיער היה נעשה שימוש בצמחים (כמו אלוורה) לצביעת השיער או באגוזי מלך ושאר חומרים מן הטבע שניתן היה להפיק מהם צבע לשיער ותרומתם היתה גם חיזוק שורשי השיער ומראה חיוני ובריא יותר.

במהלך השנים קמו חברות שונות לייצור מוצרי טיפוח ופיתחו מוצרים נוספים לעיצוב השיער כמו מוצרי החלקה או סלסול לשיער והיד עוד נטויה.

החומר הראשוני שעשו בו שימוש בתעשיית החלקות השיער היה הגופרית.  זהו מינרל שמופק מהטבע (מבטן האדמה) , ריחו חריף ולא נעים אך האפקטיביות שלו הוכיחה את עצמה. כיום משתמשים בהחלקות שיער בגופרית ובאמוניה, ליצירת שתי פעולות שהמיזוג שלהן גורם לפתיחת השיערה ולפתיחת קשרי הגופרית כדי להגיע למצב שאפשר יהיה לעצב את השיער כמתבקש ולהחליק אותו לצמיתות.

חשוב לציין שהחלקות אלו נחשבות להחלקה כימית (בגלל ערבוב שני החומרים האלו).

החלקה מסוג זה יכולה לגרום לנזקים לשיער לכן יש להיזהר ולהשתמש בה בזהירות רבה.

מריחת ההחלקה חייבת להתבצע מהר מאוד וזמן השהייה של ההחלקה צריך להיות לא יותר מ-15 דקות על השיער (אחרת עלולה השיערה "להישרף" ולהישבר לגמרי).

 לפני כ-12 שנים פותחה החלקת שיער חדשה הנקראת "החלקה ברזילאית" שנחשבה למאוד מוצלחת מבחינת מבן התוצאה עד שאמצעי התקשרות התחילו לסקר את הנושא וטענו שהחלקת השיער הברזילאיות מסרטנת ומסוכנת.

אומנם  בזמנו לא היו ההחלקות הברזיליות מאושרות על ידי משרד הבריאות  אבל התוצאות היו מדהימות ביותר  (בנוסף לתוצאות ההחלקה המצוינות היה נראה שההחלקה הברזילאית שיקמה שיער הרוס לגמרי והשאירה את השיער מבריק ורך) .

לאחר מחקר שעשה משרד הבריאות, יצאה אזהרה לציבור הרחב לגבי החלקות שיער בריזלאיות – החלקות ברזילאיות הן בעצם החלקת שיער קראטין שמכילות פורמלין או בשפה המקצועית "פורמלהיד"  זה שם החומר הבעייתי (החלק הכי מסוכן בהחלקה הזאת) החומר שלעצמו אינו מסוכן אך בזמן שאת עוברת על חומר ההחלקה במחליק שיער בחום גבוה החומר פולט ומעשן חלקיקים מסרטנים ...לכן הבעיה האמיתית היא בחימום החומר בזמן ההחלקה ולא בחומר עצמו. לכן אנו ממליצים להשתמש בחומר הזה רק לשיקום השיער ללא מחליק שיער!.!.!

כיום אין צורך בהחלקת שיער שמכילה גופרית ואין צורך בהחלקת שיער המכילה פורמלין/פורמלהיד.

ישנה החלקת קראטין אורגנית ללא חומרים מזיקים לשיער, נהפוך הוא לא רק שהיא לא מזיקה היא גם משקמת שיער ומיישרת אותו.

החלקת שיער זאת נקראת החלקת שיער פראדה המאושרת על ידי משרד הבריאות. זוהי החלקה אורגנית-מינרלית ומתאימה לשימוש ביתי ולשיקום שיער פגום, כמו גם לכל סוגי השיער. 

אנו בחברת סטייל4הייר נשמח

להעניק לך שירות טלפוני בכל זמן

התקשרי עוד היום לייעוץ חינם

נועם: 054-760-2034

 

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ