מתי כדאי להחליק שיער בבית

החלקות שיער מתבצעות במספרה ובאופן עצמאי. כדי להחליק את השיער במספרה יש צורך בהשקעה כספית ובהתאמה ללוח זמני הפעילות של המספרה. לעומת זה, החלקה בבית זולה באופן משמעותי ואף מהירה יותר אך החיסרון בהחלקה ביתית הוא שהיא אינה מתאימה לכל מי שמעוניינת לבצע את ההחלקה בעצמה. ישנם שיקולים לכאן ולכאן בבחירת אופן ההחלקה, אם החלקת שיער אצל מעצב מקצועי או החלקה ביתית שמתבצעת באופן עצמאי. מה כדאי לדעת על החלקות שיער ביתיות ומתי כדאי (ולא כדאי) להחליק את השיער בבית.

להחליק שיער בבית באמצעות תכשירי שיער

החלקות שיער באמצעות תכשירי החלקה נחלקות לשני סוגים: החלקות זמניות כגון קראטין שנשטפות מהשיער ולכן יש לחדש אותן כל כמה חודשים, והחלקות קבועות (כימיות) שמתבצעות במספרה מותירות את השיער חלק ללא חידוש החלקה לתקופה של חצי שנה ויותר.

3 נקודות חשובות:

  • כדי לבצע החלקה כימית בבית יש צורך במיומנות נרכשת.
  • לשימוש במחליק שיער חשמלי יש צורך במיומנות בסיסית.
  • יש לקרוא היטב את הוראות השימוש של כל מוצר החלקה שבו בוחרים.

בדיקה מקדימה של סוג ומצב השיער

כאשר את בוחרת במוצר ההחלקה לשיערך, יש חשיבות לסוג השיער שלך - האם הוא גלי? מסולסל או בעייתי? זה מכיוון שחלק ממוצרי ההחלקה מתאימים לכל סוגי השיער אך מוצרים אחרים מתאימים ספציפית לשיער גלי, מקורזל או בעייתי. גם למצב השיער חשיבות רבה בבחירת מוצר ההחלקה מכיוון שפורמולות הסדרות והמותגים פועלות באופן שונה על סוגי שיער שונים.

מרבית תכשירי ההחלקה מתאימים לשיער בריא, גלי או מתולתל מעט, אבל שימוש לא זהיר בתכשירים עלול לפגע בעיקר בשיער דליל, פגום, צבוע או מוחלק. לכן, לפני ביצוע ההחלקה הביתית, חשוב לבחור במוצר החלקה שמותאם למצב הייחודי של השיער כדי להשיג תוצאות מרביות מהתהליך. ברוב המקרים, מרבית הנשים מכירות את שערן ויכולות לזהות אם הוא דליל, יבש, שביר וכדומה. אבל, אם מדובר בניסיון החלקה ראשון בבית, כדאי לפנות לאתרנו לייעוץ או להתייעץ עם מומחה להחלקות שיער.

מתי כדאי להחליק שיער בבית?

  • כאשר את רוצה לחסוך כסף

החלקה ביתית זולה באופן משמעותי מהחלקה זמנית או קבועה שמתבצעות אצל מעצב שיער. החלקות שיער אלו כוללות ערכות תכשירים נוחים לשימוש שכוללות באופן בסיסי תכשיר החלקה ותכשיר נטרול (להחלקה קבועה) או תכשיר החלקה בלבד (להחלקות זמניות). חלק מהערכות כוללות גם תכשירי הגנה והזנה לשיער. בחירה בהחלקה ביתית איכותית מאפשרת שיער חלק ויפה ללא ההוצאות הגבוהות הכרוכות בהחלקת שיער מקצועית.

  • כאשר את חייבת לחסוך בזמן

כדי להחליק שיער במספרה יש לקבוע תור מראש ולעתים גם להמתין במספרה, כלומר, החלקה במספרה נמשכת כמה שעות גם כשלא כוללים את משך זמן שהיית החומר (בדרך כלל משך השהיית החומר של התכשירים הביתיים קצר יותר מחומרים שבהם משתמשים במספרה). החלקה ביתית אפשר לבצע בזמן פנוי ולכן היא אינה מפריעה לעניינים חשובים אחרים.

  • כשיש צורך בהחלקה דחופה

כאמור, לצורך החלקת שיער במספרה יש לקבוע תור מראש ולצורך כך לפנות שעות חשובות במשך היום. לעומת זה, החלקות ביתיות אפשר לבצע בכל רגע מתאים. כמו כן, הערכות הביתיות הן קומפקטיות ונוחות והן פתרון מעולה למי שעסוקה מאוד או מבלה זמן רב בנסיעות ורוצה להחליק את שיערה בבית או במקום אחר בזמן ובאופן הנוחים ביותר.

  • כשאת מטפלת בשערך בעצמך

החלקה ביתית מתבצעת באופן קל ופשוט (דומה לצביעת שיער), באמצעות פעולות שכוללות מריחת תכשיר פעיל באמצעות מברשת, שטיפה יסודית במים והחלקה עם מחליק שיער או פן. לתהליך ההחלקה נדרשים כמה כלים בלבד, כגון קערה למשחה וכפפות לידיים, פן ומחליק שיער. זהו פתרון מצוין למי שמורגלת לטפל בשיערה באופן עצמי.

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ