החלקה יפנית

החלקה יפנית

ההחלקה היפנית היא אחת מהחלקות השיער המוכרות והנחשקות ביותר בעולם. נשים בעלות שיער מקורזל, דהוי וקשה לעיצוב חולמות על שיער חלק כמשי, בוהק ונעים למגע.

רבים חושבים שההחלקה היפנית הידועה בשוק עיצוב השיער היא הראשונה שהומצאה אי פעם. מה שגרם לטעות המחמיאה הזו, היא העובדה שההחלקה היפנית של 'החלקה יפנית' היא הראשונה בעולם שנוסחתה כוללת רכיבים להזנת ושמירת השיער בתהליך החלקה. עד לפיתוח פורמולת ההחלקה היפנית, היו החלקות אמריקאיות ישנות שהכילו חומרים המזיקים לשיער ולעור הקרקפת! היחידות ששיערן יכול לעמוד בעוצמת החומרים הללו הן נשים בעלות שיער מקורזל וקשה.

למרות שפורמולת ההחלקה היפנית נרשמה כפטנט על שמה של 'החלקה יפנית', חברות אחרות ברחבי העולם פיתחו גם הן תכשירים להחלקת השיער. למרות שההחלקות החדשות שהצטרפו לשוק מתבססות על עקרון ההחלקה היפנית של 'החלקה יפנית' (הוספת רכיבים מטפחים ומזינים לפורמולת ההחלקה), נותרה החלקת השיער היפנית כהחלקה שאין שניה לה, ועדיפה על פני החלקות שיער אחרות.

החלקה יפנית לסוגיה

ההחלקה היפנית יועדה מלכתחילה לנשים בעלות שיער בריא ומתולתל, שלא עבר החלקה כימית מכל סוג שהוא. שימי לב שלא כל החלקה נחשבת החלקה כימית! יש החלקות יחסית קבועות שאחרי טיפול בהן ניתן לבצע החלקה יפנית.

במהלך העשור האחרון, פתחה החלקה יפנית מספר סדרות החלקה, כשהשוני בין סדרה לסדרה מתבטא במשך זמן השארת החומר על השיער; או, במילים אחרות – כל סדרה מתאימה לסוג שיער שונה, למשל לשיער עבה יש להשאיר את החומר על השיער זמן רב יותר מאשר התכשירים המיועדים לשיער דק ועדין. שימו לב שאתן מקפידות לקרוא את הוראות השימוש ועוקבות אחריהן במדויק.

ערכת החלקה יפנית בסיסית כוללת תכשיר החלקה לשיער ותחליב מנטרל; ישנם תכשירים נוספים שכדאי להשתמש בהם לפני, במהלך ואחרי ביצוע החלקה יפנית. למשל, תכשיר שבלעדיו השיער עלול להיפגע באופן קשה במהלך ההחלקה, הוא תכשיר המגן על השיער מפני חום לשימוש לפני הטיפול.

 

יתרונות ההחלקה היפנית של 'החלקה יפנית'

אורך זמן ההחלקה  בשונה מהחלקות אורגניות למיניהן, כמו הברזילאית או הצרפתית, ששומרות על השיער חלק למשך 3 חודשים לערך, החלקה יפנית בשיטת החלקה יפנית משנה במקצת את מבנה השערה ולכן מפיקה תוצאות פרמננטיות.

אינה מכילה פורמלדהיד  פורמולת ההחלקה היפנית של החלקה יפנית לא מכילה פורמלדהיד, שקיים בהרבה מתכשירי החלקת השיער שקיימים היום בשוק.
*פורמלדהיד הוא חומר הידוע כחומר מסרטן, ומעבר לכך, עלול  לגרום לבעיות בריאותיות נוספות כמו פגיעה בבריאות הקרקפת וכו'

מתאימה לסוגי שיער שונים  להפתעת רבים, החלקה יפנית מתאימה לכל סוגי השיער ולכל אורך מבוקש (החל מכ-5 ס"מ אורך). למרות האמינות והותק של ההחלקות היפניות של החלקה יפנית, לפני רכישת תכשיר להחלקה יפנית ביתית התייעצי עמנו ונעזור לך להתאים לסוג שיערך את המוצר הטוב ביותר עבורו.

צביעת השיער   בניגוד להחלקות יפניות אחרות, לאחר שימוש תכשיר ההחלקה של החלקה יפנית ניתן לצבוע את השיער, אבל מומלץ לחכות שבועיים.

גלובליות  היתרון החשוב מכולם בעינינו: פורמולות ההחלקה היפנית של 'החלקה יפנית' לא מנוסות על בעלי-חיים!

 

למידע נוסף והזמנות חייגי:

054-760-2034

 

 

החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות : https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94

 

החלקה יפנית בבית

לפני תחילת ההחלקה חשוב לבצע בדיקה על קצוות שיער קטנה כדי להתאים את התכשיר לסוג השיער אותו נרצה להחליק. קראי היטב את הוראות השימוש והקפידי על הזמנים המצוינים בהן (לא לשכוח שמדובר בחומר כימי).

שלבי ביצוע החלקת שיער

  1. חשוב להצטייד במחליק שיער איכותי.
  2. לפני ההחלקה יש לחפוף את השיער היטב.
  3. לאחר חפיפת השיער, מומלץ להשתמש בתכשירים המגנים על השיער מפני נזקי חום ישיר.
  4. יבשי את שיערך בעדינות רבה בעזרת מגבת והפרידי אותו לקווצות.
  5. מרחי בצורה יסודית את תכשיר ההחלקה על כל קווצת שיער בנפרד; שימי לב שאת מתחילה למרוח ממרחק של ס"מ בערך מהקרקפת עד קצות השיער.
    *חשוב ביותר! התכשיר מתחיל לפעול בצורה מידית, רצוי לבצע את תהליך ההחלקה במהירות.
  6. השאירי את התכשיר על שיערך בהתאם לסוג, עובי ואורך השיער (לפי הוראות השימוש).
  7. בתום הטיפול, שטפי את שיערך במים פושרים בזהירות וביסודיות עד שכל תכשיר ההחלקה נשטף לחלוטין.
  8. ייבשי את השיער בעזרת מגבת ולאחר מכן מייבש שיער, כמובן שיש להקפיד על עדינות כדי לא לשבור את השיער.
  9. חלקי את שיערך שוב לקווצות והחליקי אותו בעזרת מחליק השיער; גם כאן, התחילי במרחק של כ-ס"מ מהקרקפת עד לקצות השיער. לאחר שעברת על כל שיערך הניחי לו, אל תחליקי אותו בשנית באותו היום.
  10. מרחי על השיער את התכשיר המנטרל המגיע כחלק מערכת ההחלקה היפנית של החלקה יפנית; השאירי על שיערך בהתאם להוראות השימוש.
  11. שטפי שוב את השיער ויבשי בעזרת פן.

 

חידוש החלקה יפנית

ציינו למעלה שפורמולת ההחלקה היפנית גורמת לשינוי במבנה השערה, לכן שיער שעבר טיפול בתכשירי החלקה יפנית יישאר חלק ומבריק לצמיתות. אבל מה קורה כשצמיחת השיער החדשה מהשורשים מגלה לעולם את הטקסטורה המקורית של שיערך?  כדי להימנע מהמצב המביך הזה, אחת לכמה חודשים יש לחזור על תהליך ההחלקה בשורשי השיער החדשים.

לרוב חידוש החלקה מתבצע לאחר 6-8 חודשים, אבל זה כמובן משתנה מאחת לאחת; זמן חידוש ההחלקה היפנית תלוי בקצב צמיחת השיער אצל כל אחת בצורה אינדיווידואלית. מה שכן, אי אפשר לחדש החלקה מיד כאשר השורשים החדשים צומחים, כיוון שניתן לבצע את התהליך אך ורק על שיער שאורכו 5 ס"מ לפחות.

עובדות שכדאי לדעת!

  1. כיוון שמדובר בנוסחה כימית, אין לבצע החלקה יפנית בשיטת 'החלקה יפנית' על שיער שעבר החלקה או טיפול כימי קודם.
  2. נשים בעלות שיער גלי או מתולתל, שלא עבר טיפול כימי בעבר, יכולות ליהנות מהחלקה יפנית איכותית בשיטת החלקה יפנית בלי לחשוש מתוצאות בינוניות!
  3. המעוניינות בצבע בשיער, השונה מהשחור החזק של ההחלקה היפנית, יאלצו לחכות תקופה של כשבועיים בלבד לאחר ביצוע ההחלקה לפני שיוכלו לגשת לצביעה (לשם ההשוואה: לאחר שימוש בתכשירי החלקה יפנית אחרים יש לחכות פרק זמן של לפחות חודש וחצי לפני צביעת השיער).

איך לתחזק החלקה יפנית?

כיוון שהשיער עובר תהליך כימי רגיש, יש צורך לתת לו יחס מיוחד; הנה כמה טיפים פשוטים שיעזרו לך לשמר את תוצאות ההחלקה היפנית לאורך זמן ולדאוג שהשיער ישאר בריא ומטופח:

  1. המנעי לחלוטין משהייה בסביבה לחה; כמו כן, אל תחפפי את השיער במשך 48 שעות מסיום תהליך ההחלקה.
  2. לאחר ביצוע החלקה יפנית, השתדלי לא ללכת לישון עם שיער רטוב.
  3. כבר ציינו זאת מספר פעמים, אך תמיד טוב לחדד: אם את מתכננת לצבוע את השיער, חכי עם זה לפחות שבועיים לאחר ההחלקה; וכנ"ל הפוך, אל תעשי החלקה יפנית אם צבעת את שיערך בטווח של שבועיים אחורה.
  4. לא לאסוף את השיערבמשך 10 ימים מסיום הטיפול בהחלקה יפנית, אל תאספי את השיער כלל. לא גומיות, לא סיכות, לא קליפסים - כלום! אקססוריז שכאלו עלולים להשאיר סימנים מכוערים בשיער, כיוון שחומר ההחלקה עדיין פעיל.

היום אפשר לעשות החלקה יפנית בבית ולחסוך מכספך ומזמנך במספרות! מאות לקוחות כבר התנסו והתוצאות מדברות בעד עצמן!

התקשרי לקבלת ייעוץ חינם:

054-760-2034

 

 

החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות : https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94

 

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ