כמה דברים שאת צריכה לדעת לפני שאת עושה החלקת שיער

הדבר החשוב ביותר!!! הוא שאת צריכה לבקש לראות את המוצר של ההחלקה לפני הכל! לאחר מכן תקראי על המוצר בגוגל ותחפשי חוות דעת חיוביות מבנות שעשו את ההחלקה בעבר .
עוד דבר חשוב שאת צריכה לדעת הוא  שכיום יש החלקות שאת יכולה לעשות בבית {כמו למשל החלקת שיער פראדה אורגנית} . חשוב שתשימי לב שההחלקות שאת משתמשת  היא !לא! כימית, כי החלקה יפנית כימית יכולה לעשות נזק בלתי הפיך גם במספרה וגם בבית.
בדקי מחירים כי יש הבדלים ממש גבוהים .

מחירי החלקות שיער במספרה נחשבת:

החלקה אורגנית החל מ-1200 שקלים עד 1900 שקלים להחלקה. 

מחיר החלקות אורגניות שספר עושה לכם בבית:

החל מ- 400 שקלים עד 900 שקלים.

החלקת שיער אורגנית שניתן לבצע בקלות לבד בבית:

החל מ-130 שקלים עד 180 שקלים להחלקה אחת. 
חשוב לציין שאת הולכת למספרה תקפידי שהספר מורח לך בכמות נדיבה את חומר החלקת השיער ... אחרת ההחלקה תרד לך בפרק זמן קצר מאוד במקום שתחזיק על שיערך במשך חצי שנה (כל זאת בגלל שמעצבי השיער חוסכים בעלויות החומר ולכן חשוב לבדוק את כמות חומר ההחלקה שהספר מורח). 

חשוב : לבקש מהספר את שם ההחלקה שהוא משתמש!  ישנם המון סוגים של החלקות שיער שגורמות לנזקים עצומים (אפילו אם הספר קורא להם החלקות אורגניות) לא לשכוח שהחלקה אורגנית היא המצאה של מעצבי השיער! (לא קיים החלקה שבנויה מצמחים אורגנים). 

כל החלקה יש לה הרכב כימי, יש  כאלה שיותר חזקות מאחרות והן גורמות לנזק! ויש החלקות עדינות מאוד שמשולבות עם חומר הקראטין ויוצאת החלקה מדהימה ומשקמת :) לכן יש לבדוק היטב על החלקת השיער שתרצי לעשות .

לא לשכוח שאין להחזיר את הנעשה 

החלקות שיער ביתיות הוכיחו את עצמן, הסוד הגדול והאמיתי שזה לא באמת החלקת שיער ביתית, החלקות אלו הן  החלקות שיער מיקצועיות פרופשיונל שמשתמשים בהם מעצבי השיער שלכם וגובים מחירים בשמים עבור החלקת שיער.  

לפני כ -3 שנים ייצאה לשוק ערכה ביתית שמצליחה מאוד בשם "החלקת שיער פראדה" יש התחייבות לתוצאות וכל לקוחה שאינה מרוצה מקבלת החזר כספי מלא!

החלקת פראדה קיבלה פידבקים רבים בישראל ואלפי לקוחות מרוצות. 

אנו ממליצים שתקראו על הפידבקים של החלקת שיער פראדה ביתית.

החלקת שיער בדרך כלל משנה את המבנה האנטומי של השיערה לצמיתות , אך כיום יש החלקות שמשנות את המבנה האנטומי של השיערה לתקופה מסוימת בלבד (של כמה חודשים) ויורדת מהשיער כאילו לא היה כלום . וזה מעיד על כך שההחלקות הללו לא החלקות שיער כימיות! 

לייעוץ נוסף והזמנות תוכלו לחייג 054-7602034  אלינו ונשמח לעזור

נועם דבי יועץ החלקות שיער מקצועי - צרו קשר

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ