החלקה ברזילאית – דברים שכדאי לדעת

ישנם המון סוגים של החלקות שיער, ההחלקה הידועה והותיקה ביותר היא החלקה ברזילאית:

בטח שאלתם את עצמכם מה מיחד את ההחלקה הברזילאית? אז כאן תקבלו את כל האמת והמידע על החלקת שיער ברזילאית:

*החלקת שיער ברזילאית נוסדה לפני כ-12 שנים מחירי ההחלקה היו מובקעים ביותר והחלקת שיער ברזילאית הייתה מגיעה למחירים הגבוהים ביותר (3500 שקלים להחלקה אחת בלבד), המפעלים ויצרני החלקות הברזיליות היו מוכרים למעצב השיער החלקה במחירים גבוהים (בקבוק של ליטר החלקה היה עולה למעצב השיער 2700 שקלים לליטר החלקה), כיום נמכר ליטר החלקת שיער למעצב שיער ב-650 שקלים לליטר וכמובן אחרי זמן מה נכנסו עוד ספקים ויצרנים ,וגרמו לתחרות בשוק הישראלי  והוזל מחיר ההחלקה הברזילאית בצורה משמעותית .

*ישנם המון שמות של החלקות ברזילאיות (כל יצרן הוציא לעצמו 10 שמות ויותר כדי לגרום לתחרות בהחלקה הברזילאית), מעצבי השיער סיפרו סיפורים שההחלקה שלהם הכי טובה והכי מוצלחת בשוק, אך לצערנו גילנו שכל ההחלקות הברזילאיות היו דומות ורק שינו להם את ריח ההחלקה, את מרכם ההחלקה וכמובן את שמם .

*ההחלקה הבריזלאית כבשה את המדינה ואת העולם כולו והסיבה לכך הייתה פשוטה:

החלקה ברזילאית התאימה לכל סוגי השיער (כמו למשל למי שהיה שיער בלונד לא היה עבורה החלקת שיער כלל והיא נאלצה להשתמש רק במסכות לשיער אך מסיכות השיער לא ממש עזרו וכן גם היה מדובר על שיער פגום לא היה ניתן לעשות שום החלקת שיער לכן החלקה ברזילאית הייתה מהפך אמיתי שהשפיע על אותן נשים) ושינתה את עולם טיפוח השיער.

*הסוג המוכר ביותר בהחלקות הברזילאיות היה מוכר בשם "קוקו שוקו" או היו כאלה שקראו לה "קוקו שוקלטה", כמובן שכולם חשבו שהביאו את ההחלקה הברזילאית הישר מברזיל אך ממש לא היצרנים היו בישראל ויצרו אותה במקומות פירטים (כמובן שלא היה להם אישור משרד הבריאות).

*הסוד הגדול של החלקה הברזילאית היה הפורמלהיד שניתן היה למצוא אותו בתור מרכיב  בתוך קרם ההחלקה.  בהחלקות היה ריכוז גבוה של פורמלין (למשל בקבוק של ליטר החלקה בריזלאית היה כ-10 אחוז פורמליהד).

פורמלהיד קרוי בשמו הידוע והנפוץ "פורמלין", הדבר העיקרי שלא היה בריא/מומלץ (שיש להימנע) בשימוש בחומר הפורמלין זה לעבור במחליק כאשר החומר מרוח עליו – במקרה כזה היה נפלט המון עשן והחומר (הפורמלין) היה מתפזר באויר וחודר לנשימה ולכן יש להימנע משישמו במחליק על ההחלקה הזאתי.  

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ