3 מחליק שיער טיטניום

מחליק שיער הוא מוצר הקיים כמעט בכל בית; הוא הצליח להחליף את הפן המוכר בעיקר בזכות עבודה שקטה ונוחה יותר מאשר פן, אין צורך בהגעה לספר או חברה שיודעת - מחליק השיער הביתי הביא עימו עצמאות!

תכונתו ויתרונותיו של מחליק השיער הביתי

למחליק שיער פלטות מיוחדות אשר נוצרו לקבע את השיער באופן מדוייק. קיימים כמה סוגים של מחליקי שיער וחשוב לדעת מה רוכשים לפני שממהרים להוציא מאות שקלים על אחד שיהרס לאחר מספר שימושים בודדים. ישנן חברות שונות שמתעסקות ביבוא מחליקי שיער, רוב המחליקים מגיעים מסין אך יש בניהם הבדלים בטיב המוצר; לא כל מוצר שמיוצר בסין נחשב למוצר גרוע!

אנחנו ממליצים על חברות כגון קורטקס, בייבליס וחברת קוריוליס. סטייל4הייר, כחברה מקצועית ממליצה אך ורק על מוצרי איכות אשר נבדקו על ידי גורמים מקצועיים וכן נוסו אצלנו בחברה.

סוגי מחליקים מומלצים בארץ

לכל חברה יש מוצר דגל שהוא האיכותי והמקצועי ביותר שלהם;

  • לחברת קורטקס למשל, יש מחליק שיער מאוד מומלץ על ידי מעצבי שיער, קוראים לו מחליק שיער קורטקס טיטניום אונקור; זהו מחליק שיער בעל פלטות טיטניום משובח והוא מגיע עד ל - 230 מעלות חום. לחצני הטמפ' נמצאים בחלקו הפנימי של המחליק, בין הצבתות כדי למנוע מכם ללחוץ עליהם בטעות במהלך השימוש; הערכה של מחליק השיער כוללת בתוך המארז תיק נסיעה למחליק וכפפה איכותי מבית קורטקס ולמחליק תקע המתאים לשקע ישראלי של 220 עד 230 וולט. זהו מחליק הדגל והמוצלח ביותר של חברת קורטקס - אנו ממליצים עלו מאוד; יש אחריות של שנה על המוצר והשירות של חברת קורטקס, היושבת ביקנעם,  הוא שירות מדהים וברמה גבוהה. החברה דואגת לטפל במוצר ואף מחליפה אותו לחדש ללא ויכוחים. ישנם עוד סוגים לחברת קורטקס של מחליקי שיער אבל פשוטים יותר ואנו בחרת סטייל פור הייר מפרסמים וממליצים רק מוצרים איכותיים שנבדקו במקצועיות מוחלטת על ידי מעצבי השיער שלנו.

     

  • חברת ביבליס משיקה לאחרונה מחליק שיער שנקרא בייבליס פרו; המחליק קיבל ביקורות טובות על ידי הגולשים ומעצבי שיער מרחבי הארץ - הוא מגיע לטמפרטורה גבוה הזהה למחליקים מקצועיים המקבילים אליו בשוק (220 מעלות). מחיר המחליק כיום נא בסדר גודל של כ - 600 שקלים עד 750 שקלים לעומת המחליק של חברת קורטקס הנימכר במחיר של כ - 450 עד 550 שקלים. לגבי מתן שירות הלקוחות  של חברת בייבליס - לא נתקלנו בפגם כלשהו במוצר לכן אנו לא כותבים חוות דעת על שירות התיקונים והאחריות עליו.

     

  • כמו כן, קיים בשוק מחליק שיער איכותי נוסף, הפעם של חברת קוריוליס הידועה. מוצרי החברה משווקים בקניונים מרכזיים ברחבי הארץ, כאשר מוצר הדגל שלהם הוא מחליק השיער C1 בעל פלטות טיטניום איכותיות המגיעות לטמפ' של כ - 230 מעלות. מדובר במחליק איכותי ומקצועי הנמכר למעצבי שיער ברחבי הארץ. המוצר אמין וחזק אבל בכל זאת זהו מוצר חשמלי ואין לדעת זמן פעולה,  בדרך כלל המכשיר לא עושה בעיות. כמובן לחברת קוריוליס יש עוד מוצרים איכותיים כמו מחליק שיער 'בייבליס' שלהם. יש לו ראשים ניתנים לשליפה והחלפה לעשיית תלתלים בכל מיני גדלים, פתוח יותר, סגור יותר וכו'. מחיר מחליק השיער של קוריוליס נע בין 350 ל - 550 שקלים וניתן למצוא אותו בכל אחד מהקניונים בהם יש חנות של קוריוליס.

לכל אחת מהחברות שצויינו מעלה יש מחליקי שיער איכותיים מאוד, אך לשם קבלת תוצאות מקסימליות חשוב לרכוש מחליק שיער בעל פלטות טיטניום המיגיע לטמפרטורה של 230 מעלות! (שימו לב שזה טמפרטורה ולא וולט - מעלות המכשיר מסומנות כך W230).

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ