מחליק שיער קרמי

תלתלים ושיער גלי זה מהנה ומרגש מצד אחד, אבל לעיתים קשה יותר לשמור על מראה מסודר. כיום, נשים רבות ואפילו גברים (כבר לא מפתיע, אה?) פונים לפתרון של החלקה קבועה, שעושה את החיים שלנו קלים יותר, בטח ובטח אם מדובר בהחלקה ביתית ללא צורך בהוצאות ענקיות ובזבוז זמן מטורף אצל מעצב השיער שלך.
לעומתם, ישנה אסכולה שלמה של נשים (וגברים) שבסיכום הכולל חיים בשלום עם השיער שלהם, אבל לא היו מתנגדים לשינוי זמני מידי פעם.
לשם כך, ניתן להשתמש במחליק שיער ביתי, ולחזור לתלתלים או לגלים ברגע .

החלקה בשילוב מחליק שיער קרמי 

אנשים רבים אינם ששים ליישר את השיער שלהם בגלל שהם פוחדים מגרימת נזק, אבל עם הציוד המתאים, מוצרי שיער וטכניקות נכונות, את יכולה להשיג מראה מדהים וישר מבלי להרוס את השיער שלך. רוב המחליקים הביתיים הקיימים היום בשוק עשויים מחומר קרמי, חלקם אף משלבים טורמולין היוצר הגנה נוספת על השיער ותורם ליצירת ברק מוגבר. המחליק הקרמי נחשב לאחד משני המחליקים הטובים בעולם בשל היות הקרמיקה חומר טבעי, שמתחמם במהירות ומפיק חום עדין ולכן פחות פוגע בשערה ממחליק עשוי מתכת. אבל! וזה אבל גדול, יתרון החומר הוא גם החיסרון שלו. כיוון שמדובר בחומר טבעי, בשימוש לקוי קבוע ותדיר במחליק נגרמת שחיקתו. שימוש במחליק שחוק מושך את השיער וקורע אותו; בכל מקרה, רצוי להימנע משימוש יומיומי במחליק השיער כיוון שהשיער הוא חלבון מת - ובכל מגע עם חום, הוא נהרס עוד קצת. שימוש יומיומי לקוי במחליק יגרום לפיצול השערה עד לשבירתה.

 בחירת מחליק בהתאם לשיערך

מחליק השיער בנוי משני לוחות שעוטפים את השיער בתהליך ההחלקה. רוחב הלוחות בדגמים השונים נע בין 24 מ"מ ל-39 מ"מ. לשיער ארוך רצוי לבחור מכשיר בעל לוחות רחבים ולשיער קצר מומלץ מכשיר בעל לוחות צרים יחסית. אם בכוונתכן להשתמש במחליק גם לעיצוב השיער ולא רק להחלקתו, לוחות צרים יהיו נוחים יותר לשימוש.

איך עושים את נכון?

יישור השיער עם מחליק קרמי הוא לא תורה מסיני, אבל כן יש טיפים מועילים שאוכל לתת לך כדי שתוכלי להשיג את התוצאה הרצויה עבורך –

  • לקבלת התוצאות הטובות ביותר, סדרי את השיער בקווצות ברוחב של 1-2 ס"מ ולא יותר מעובי של חצי ס"מ. אם תנסי להחליק קצוות שיער גדולים יותר, שיערך לא יתיישר כמו שצריך; כמובן שגם לצד השני יש חיסרון, קצוות קטנות מידי יקחו המון זמן!
  • מתחי את הקצוות השיער בזמן שאת מחליקה אותן, אחרת תצטרכי לחזור על הפעולה שוב.
  • ישרי את השיער כס"מ 1 מהשורשים; זה יקנה לו מראה מעט נפוח וימנע מהשיער להיות שטוח ועייף.
  • בצעי תנועות חלקות וזורמות ולא קופצניות. אם תזיזי את המחליק בתנועות חדות תקבלי קווים אופקיים על פני השיער.

סיימת! את מרוצה מהתוצאה? מהמם! עכשיו השתמשי במוצרי עיצוב לגימור. את יכולה להשתמש בסרום סיליקון לברק, או ספריי ברק. ניתן להשתמש במוצרים שמייצבים את התסרוקת והשיער במקום לאורך זמן כמו ספריי פורטה. אל תשתמשי במוס מכל סוג שהוא או במוצרים מבוססי מים כיוון שאלו יכולים "להפיל" את השיער ולהפוך אותו לגלי.

אם גם את משתייכת לאסכולה המדוברת, ולא מעוניינת בהחלקה קבועה, מחליק שיער קרמי מהווה פתרון נפלא ויעיל! אנו בסטייל4הייר ממליצים לבחור במחליק שיער מחברה מוכרת ולקרוא היטב את ההוראות לפני השימוש.

לייעוץ, קבלת טיפים לבחירת המחליק המתאים עבורך והזמנות התקשרי 054-7602034 או השאירי פרטים בלשונית 'צור קשר' ונחזור אלייך בהקדם.

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ