כל האמת וכל המיתוסים על תוספות שיער

היום להיות יבואן תוספות שיער זו לא תורה מסיני, או לפחות זו הדעה הרווחת; אך האם באמת כך הדבר? בשוק קיימים המון יבואנים של תוספות שיער, בעיקר בעזרת אתרים כמו איביי ואמזון; אל תמהרו לשים את כספכם בידיים מפוקפקות! כל אחד יכול לטעון בקלות שתוספות השיער שלו הן שיער אמיתי - אך למען האמת, אין הרבה תוספות שיער אדם שמסתובבות להן בחופשיות מיד ליד ברחבי העולם.

מסין ועד ברזיל - תוספות שיער סובבות עולם


מוכנות לידיעה שתשאיר אתכן בשוק? רוב השיער המיובא כיום לארץ מיוצר במפעלים בסין וכל השמות המבטיחים שנותנים לתוספות השיער כמו "שיער הודי", "שיער רוסי", "שיער בריזלאי" ועוד לא בהכרח מעידים על מקורו האמיתי; לרוב מדובר בשיער סינטטי הנקרא שיער מכונה ולא בשיער אדם.

יש לציין כי למרות שמדובר בשיער מכונה חלק מהמוצרים מיוצרים בתהליך קפדני המניב בסופו תוצר איכותי;

תוספות שיער אדם אמיתי מורכבות משיער אמיתי וטבעי לחלוטין, הבנוי מחלבון הקראטין המצוי בשיער של כולנו. הסיבה שתוספות שיער אדם אינן נפוצות במיוחד היא נורא פשוטה וברורה - לא כולן מוכנות לאמר שלום לשיערן הארוך והיפה, גם לא בעבור סכומי כסף גבוהים.

אז מהיכן בעצם מגיעות תוספות שיער - אדם? הסוד הגדול נחשף בפניכן עכשיו!

ישנם מקומות בעולם שחיים חיי עוני מכפירים, בעיקר במדינות עולם שלישי; אנשי הרכש בעולם עיצוב וטיפוח השיער מסתובבים ברחבי המדינות הללו, עוברים מספר לספר ומציעים לרכוש מהם שיער של לקוחות בתמורה לסכומי כסף גבוהים שעוזרים להם לחיות בכבוד ולכלכל משפחה. כמובן שעל הספר להתחייב לקווצת שיער ארוכה, בריאה ובתולית (שלא עברה צבע, החלקה או כל שינוי כזה או אחר).

בדרך כלל משלוחים של מוצרי הטיפוח לשיער מדלגים על אזורים אלו, מה שמבטיח את בריאותה של תוספת השיער. גם אם כבר הגיעו חלק ממוצרי הטיפוח לכפר, היות ומדובר בנשים דלות אמצעים - מוצרי שיער ופינוקיו הינם מותרות מחוץ להישג ידן. סיבה נוספת ועיקרית לשמירה על בריאות שיערן של הנשים המקומיות היא בארות המים הנקיים והמזוככים שמהם משקים את כל הכפר. המים ללא מלחים וחומרים אשר הורסים את השיער.

דבר אליי בשקלים

תוספות שיער הן לא מוצר זול, גם אם מדובר בשיער מכונה. בשביל לתת לכן מעט פרופורציות:

מחיר של תוספת שיער עולה 4000 - 7000 ש"ח, תלוי בכמות השיער שמוסיפים, צבעו ומשך זמן העבודה. בפעם הבאה שספר יציע לך תוספת שיער אמיתי שעולה 2000 - 2500 ש"ח עולל עבודה כדאי מאוד שתרימי גבה ותדעי כי אין מדובר בשיער אדם אמיתי, לא במספרים האלו.

 

מילה טובה על תוספות שיער - מכונה

אמנם לא ניתן להשוות בין שיער אדם לשיער סינטטי המיוצר על ידי מכונות, אבל יש לתוספות השיער הסינטטי את היתרונות שלהן; הן נראות מעולה ובמידה והן איכותיות הרווחתן שיער מלא וארוך במחיר הרבה יותר זול מאשר תוספות שיער אדם אמיתי - הסוד הוא להתאים לשיערך את הצבע והמרקם הזהים לו בדיוק.


כיום ניתן לרכוש תוספות שיער מכונה מחנות למוצרי שיער בטווח של 800 - 1500 ש"ח, משתנה בהתאם לאיכות תוספת השיער. ניתן לחבר תוספות שיער גם לבד בבית, כל מה שצריך זה סבלנות ומעקב מדויק אחר ההדרכה שלנו - איך מחברים תוספות שיער בצורה מקצועית לבד בבית.
מה שחשוב לשים עליו דגש הוא כמובן החיבור: נמקם אותו במרכז הראש ולא בצידיו, כך שבמידה ותרצי לאסוף את שיערך - חרוזי הקראטין (דוגמא לאחת משיטות חיבור תוספות שיער) לא יבלטו למראית עין.

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ