החלקת שיער באישור משרד הבריאות

ההחלקה הטובה לשנת 2021
החלקה משקמת של פראדה!

החלקת השיער הטובה של פראדה לשנת 2021 היא ללא ספק ההחלקה המשקמת המכילה קראטין טהור!
לפי דעת קהל והמלצות ברשת החלקת קראטין טהור לשיקום השיער הינה ההחלקה המועדפת והמומלצת ביותר וזאת משום שהיא מחזקת את סיב השיערה מאחה קצוות מפוצלים מחליקה ומחזירה לשיער את הברק הטבעי שלו ויתרון גדול ומאוד משמעותי, זוהי החלקה שמתאימה לכל סוגי השיער, גם לשיער שאינו פגום וזקוק לשיקום.

זהו למעשה טיפול שגורם למהפך בשיער תוך כ-מחצית השעה בלבד. טיפול קראטין מרוכז של חברת פראדה קיים בתמצית סמיכה (ולא דלילה כמו ברוב החברות) המועשרת בכמות גבוהה מאוד של קראטין (חלבון מן הצומח) ומינרלים ושמנים מן הצומח, ומאפשרת ביצוע הטיפול באופן עצמאי בבית כאשר השפעת החומר במרקם הייחודי ומצב הצבירה שלו הינה מאוד חזקה ומהירה.

טיפול קראטין מומלץ לכל סוגי השיער: צבוע, פגום, בלונד, שיער שבור, שיער נושר וכו'. הטיפול מחזק את סיב השערה ומעניק המון חיות וברק לשיער. הטיפול הזה מוכח ומומלץ מאוד בקרב נשים בגלל האפקט המיידי והתוצאות המדהימות שלו.

כמובן שתוצאות הטיפול המרשימות ביותר מתקבלות כאשר מדובר בשיער פגום ויבש במיוחד שעבר תהליכים כימים חזקים כגון הבהרת שיער או החלקות שיער המכילות פולרמלין ומבוססות על חומרים כימיים. התוצאה הסופית מרשימה וללא תופעות לוואי שונות והשיער נראה חלק טבעי .

מהו קרטין?

קרטינים  (Keratin) היא קבוצה של חלבונים סיביים בלתי מסיסים ובלתי ניתנים לעיכול שיוצרים את הרקמות הקרניות של הגוף, כגון ציפורניים, שיער והשכבה החיצונית ביותר של העור. בתחום הטיפוח והיופי, קרטין משמש במספרות להלחמת תוספת שיער, להחלקת שיער ולשיקום שיער פגום. בעולם הטיפוח, נוהגים להוסיף קרטין לתכשירים רבים על מנת להעשיר אותם, וכאשר מדובר במוצרים המיועדים לשיער זה נועד בעצם לשקם שיער פגום ויבש, ולגרום לשיפור מראהו ולהענקת תחושה נעימה וברק טבעי.

פעולות כימיות או מכאניות של ייבוש, צביעה, יישור או תלתול השיער, גורמות לייבוש השיער במקרה הקל, ול"שריפה" במקרה הרע, כאשר המראה המתקבל הוא של שיער חסר חיים שנוטה להתפצל ולהיקרע. שימוש בתכשירי טיפוח לשיער המכילים קרטין, יכול לעזור מאוד גם במקרים בהן השיער זקוק לשיקום של ממש, וכמובן מתאים גם למי שמעוניינת להעניק לעצמה טיפולים של תחזוקה לשיער על מנת לשמר את יופיו.

נכון להיום הדרך הטובה ביותר שבאמצעותה קראטין מסייע לשיקום השיער היא החלקה משקמת, שמיועדת בעיקר לשיער שלא ניתן לבצע בו החלקות כימיות אחרות לאחר שבוצע בו טיפול שפגע במבנה השערה. סוג זה של החלקה מאפשר 'לתקן' טיפולים קודמים שגרמו נזק לשיער. החלקה משקמת מאפשרת להשיב לחיים שיער שעבר טיפולים כימיים כגון החלקה קבועה, סלסול או צביעה ושיער פגום. אופן הפעולה של הפורמולה הוא באמצעות התרכבות החלבון שבתכשיר עם  הקראטין הטבעי של בשערה. כתוצאה מכך נוצרת שכבת קראטין חדשה שעוטפת את השערה.

על טיפולי החלקה משקמת ממליצים לאחר טיפולים כימיים שפגעו במבנה השיער - מאחר שהחומר אינו חודר לקורטקס השיערה הוא אינו פוגע בה. הקראטין מתרכב רק עם השכבה החיצונית של השערה ומעניק לה מראה חלק, מבריק ומלא.


https://keratin.co.il/  אתר החלקות ביתיות קראטין לכל סוגי השיער!

באישור משרד הבריאות!

החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות :

https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94


חשיבות שימוש במוצרים לשיער שמכילים קרטין

מחקרים מראים כי חפיפה בתדירות גבוהה שכיחה אצל מרבית האנשים, וישנה חשיבות רבה לשמירה על השומניות הטבעית של הקרקפת. תכשירים שמייבשים את עור הקרקפת גורמים גם למראה שיער יבש, ולכן כדאי להשתמש בשמפו המכיל קרטין שהוא הידידותי ביותר לשיער הזקוק לתוספת לחות. הפעולה של שמפו קרטין היא למעשה כפולה, ניקוי וטיפוח השיער והעשרתו בחלבון המזין ומגן על השיערה.

 

יתרונות הטיפול בקראטין

משקם שיער פגום ומתאים לכל סוגי השיער, מעניק גמישות ברק ונפח לשיער, מאחה קצוות מפוצלים, מונע שיער שמנוני, מחליק ומפחית קשרים ומקל מאוד בהחלקה בעזרת מייבש שיער.


https://keratin.co.il/  אתר החלקות ביתיות קראטין לכל סוגי השיער!

באישור משרד הבריאות!

החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות :

https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94


אחריות להחלקת שיער

כידוע, גם לאחר החלקת השיער יכול להיות מצב שתגלי שנותרת עם שיער מסולסל/מקורזל ומרדני ונראה כי אפקט ההחלקה אינו ניכר למרות ההבטחה הגדולה מאחורי המוצר שרכשת. לצערנו לא כל בעלי המקצוע עושים שימוש בחומרי החלקה איכותיים ומותאמים בדיוק עבורך, ולא כולם באמת מקפידים על כללי הזהירות בביצוע ההחלקה בפועל. כך עלול להיות מצב שתוצאות ההחלקה אינן לשביעות רצונך, או חלילה במקרה הגרוע יותר,  מצב של נזק לשיערך.

לכן חשוב לבדוק אם יש תעודת אחריות למוצרים / אישור של משרד הבריאות, כמו כן, לא להתבייש לקרוא את רשימת הרכיבים של המוצרים.

חברת סטייל4הייר מתחייבת לתעודת אחריות על כל מוצרי החלקת השיער! אנו מאמינים בטיב המוצר, רמתו, איכותו, תוצאותיו ובשירות טוב ללקוחותינו-שירות ללא פשרות.

אנו עדים מדי יום למקרים רבים בהם בוצעו החלקות שיער במספרה במחירים מופקעים והתוצאות לא היו לשביעות רצונן של הלקוחות ולא בוצע דבר על מנת לתקן את הדורש תיקון ואף לא סופק החזר כספי ללקוחה.

לנו אמונה מלאה ובטחון רב באיכות מוצרינו ולכן אנו נותנים תעודת אחריות על החלקת שיער ביתית "פראדה" באישור משרד הבריאות. כל לקוחה מקבלת אצלנו שירות מקצועי אמין וטיפים חשובים להצלחת ההחלקה (כמובן שחשוב להקפיד על הוראות השימוש לפי דף המידע שנמצא במארז ההחלקה).  בכל ערכת החלקה מצורפת תעודת אחריות ללקוחה שבתעודה אנו מתחייבים למוצר מקצועי ואיכותי ולשירות ללא פשרות!

החלקה ביתית מאושרת משרד הבריאות

יתרונותיה הבולטים של החלקה ביתית הם זמינות, נוחות וחיסכון בהוצאות מיותרות. ניתן לבצע את ההחלקה לשיער בבית ללא סיכון וללא גרימת נזק לשיער. כמו כן, אי אפשר להתעלם מן העובדה שזה חוסך המון זמן ועלויות מיותרות במציאות של עומס ולחץ תמידיים. ניתן להגיע לתוצאות מרשימות ביותר ולעתים ממש זהות לתוצאות המושגות במכוני היופי ובמספרות.

במאמר זה נביא לידיעתך כל מה שצריך לדעת על החלקות שיער ביתיות בשקיפות מלאה כדי לקבל את התמונה הכוללת לגבי ביצוע החלקת שיער באופן עצמאי בבית.

חברת סטייל פור הייר style4hair מייצרת את כל סוגי ההחלקות הביתיות מתוך ניסיון וידע מוכחים כדי לספק לך את כל המידע הדרוש לפני שאת בוחרת את ההחלקה שתתאים לשיערך באופן אישי.


החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות :

https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94


שיקום השיער בהחלקה ביתית

ישנה מודעות גבוהה כיום לצורך בתוספי הזנה לשיער בתכשירי טיפוח ובחומרים פעילים להחלקת שיער בגלל פגעי הזמן השואף למראה המושלם. צביעת שיער חוזרת ונשנית או החלקות מסוגים שונים מזיקות לשיער מה שדורש בסופו של דבר שיקום מחדש של השיער. החלקת קראטין (או החלקה משקמת) כוללת קראטין שהוא מהמרכיבים החשובים של מבנה השערה. הפורמולה מתחברת למעטפת השערה, מזינה, מצפה אותה בחלבון החיוני לה ומשיבה לשיער את הברק הטבעי שלה. ניתן למצוא קראטין במוצרים כגון: מסכות לשיער, שמפו לשיער, סרום לשיער, אמפולות לשיער ועוד. חשוב לציין שהחלקות קרטין מחליקות את השיער עד שבעים אחוזים בלבד וחייבות ייבוש מלא בכל חפיפה ע"י שימוש במחליק שיער חם (פן) כמה דקות בכל יום.

החלקות קראטין אינן קבועות, מחזיקות לטווח של 3 עד 4 חודשים לאחר מכן יש לחדש את ההחלקה על השיער בשלמותו ולא רק על שורש השערה. בנוסף למוצרי החלקה לשיער ישנם מוצרים נוספים המכילים קראטין לשיקום השיער כמו מסיכת הזנה לשיער. מי שמעוניינת בשיקום שיער בבית עם החלקת קראטין יכולה לפנות אלינו, לקבלת הדרכה לאורך כל התהליך.

טיפים להחלקות שיער ביתיות 

  1. לפני ביצוע החלקת שיער בפעם הראשונה כדאי להתייעץ עם מעצב שיער או לפנות אלינו דרך האתר שלנו לקבלת מידע והדרכה על אופן ביצוע התהליך. אופן ההחלקה דומה בכל התכשירים אך כל החלקה יש לבצע על פי סדר פעולות מסוים וחשוב להכיר את שלבי התהליך באופן פרטני.
  2. יש להצטייד מראש בכמה כלים שיעשו את ההחלקה קלה יותר לביצוע כמו: כפפות חד פעמיות, קעריות קטנות, מסרק למריחת הפורמולה (מסרק צביעה), פן לייבוש השיער, מחליק שיער חשמלי איכותי וכל ציוד נוסף שנדרש בהתאם להוראות הרשומות על האריזה.
  3. לאחר זמן המתנה של החומר על השיער יש לשטוף את השיער היטב כדי להסיר את החומר באופן יסודי. אין להשתמש בשמפו או בחומרים מזינים אלא אם הוראות השימוש מציינות כך, ברוב החלקות השיער השטיפה מתבצעת עם מים בלבד.
  4. שיער שעבר החלקה רצוי לטפח ולהזין אותו באופן שיגרתי כדי לשמור עליו בריא ויפה לאורך זמן.
  5. מומלץ לבדוק ביוטיוב youtube המלצות על חברות ידועות של מוצרים להחלקת שיער וסירטונים המדגימים את תהליך ההחלקה בבית.

החלקת קראטין הינה החלקת שיער מעולה ומומלצת! חשוב להישמע להוראות שימוש של הספק וכמובן לבחור ספק מנוסה ומקצועי :) רוצה לשמוע עוד אודות החלקת שיער קראטין ביתית ? התקשרי אלינו ונשמח לספר לך על כך 054-760-2034  סטייל4הייר מומחים לכל סוגי החלקות השיער הביתיות. תוכלי לצפות בסירטונים ביוטיוב youtube כדי ללמוד על תהליך החלקת השיער בבית.

 

מומלץ לקרוא באתרים השונים, בגוגל, בפייסבוק וביוטיוב על החלקות השיער השונות, ההבדלים ביניהן, יתרונות וחסרונות וחוות דעת של לקוחות מרוצים. יש גם סירטונים הממחישים אופן ביצוע החלקת שיער ביתית לסוגיה, טבעית/אורגנית/מינרלית וטיפולי קראטין שונים לשיקום השיער.

https://keratin.co.il/ 

אתר החלקות ביתיות קראטין לכל סוגי השיער!

באישור משרד הבריאות!

 

לייעוץ חינם ולהזמנות:

054-760-2034

 

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ