האמת מאחורי החלקה אורגנית טבעית

שמה של החלקת השיער האורגנית עלול להטעות, כיוון שעשוי להשתמע ממנו שהיא עשויה מחומרים טבעיים בלבד, אממה לא תמיד כך הדבר; שימו לב: כל מוצר אורגני מחוייב בסימון ממשלתי! לכן, חפשו על כל מוצר אורגני - בין אם מזון או מוצר קוסמטי כזה אן אחר, חייבת להמצא עליו חתימה של מדינת ישראל ומשרד החקלאות.

כל האמת בפנים

החלקה אורגנית הוא השם השמיש ביותר כיום בארץ בתחום החלקות השיער; למרות שמרכיביה העיקריים בפורמולת ההחלקה הם אורגניים, משרד החקלאות אינו מאשר כי מדובר במוצר אורגני היות והוא מחייב שימוש במחליק שיער (בעל חסרונות רבים). לכן, גם אם תחפשו על תכשיר ההחלקה האורגנית את סימן ההיתר של משרד החקלאות - לא תמצאו. מאידך, החלקה אורגנית בהחלט נקראת החלקת שיער טבעית; חשוב לציין שהחלקת שיער טבעית מבהירה את השיער בגלל רמת החומציות הגבוהה שקיימת בהחלקות שיער אלו, אורגניות או טבעיות.

מרכיבי החלקה אורגנית (טבעית) אינם ידועים לכלל.. ברישיון המוצר מטעם משרד הבריאות מוגדר כמסיכת שיער שיקומית ולא החלקת שיער;
לפי הוראות משרד הבריאות אסור לעבור עם מחליק שיער על כל תכשיר כימי שהוא, לא משנה מאיזה סוג. הסיבה נעוצה בחשש שמא יפלטו חומרים רעילים עקב האינטרקציה בין חום המחליק לבין החומר הכימי. משרד הבריאות מאשר אך ורק מוצרי שיער משקמים = זאת אומרת שניתן להשתמש בחומרי החלקה, אך אין לעשות שימוש במחליק שיער תוך כדי.

החלקה כימית באישור משרד הבריאות

יש סוג אחד של החלקה מאושרת והיא החלקת שיער כימית.

מוצרי החלקה כימית קיימים ברוב החברות הגדולות, אך חשוב לציין שלא ניתן לעשות את ההחלקה הכימית על כל סוג שיער. ההחלקה הכימית מתאימה בעיקר לשיער טבעי בתולי ושיער כהה שאינו פגום.  בגדול, החלקה כימית היא החלקת שיער הרסנית ביותר וגורמת לנזק בלתי הפיך לשיער כמו נשירת שיער, שבירתו, קצוות שרופים וכו'; לכן, נהוג לעשות החלקה כימית (לצורך הדוגמא, יפנית) ולאחר מכ לבצע החלקת קראטין לשיקום השיער.

הסיבה שבזכותה מאושרת החלקת שיער כימית היא שעל פי הוראות היצרן אין צורך לעבור במחליק שיער, אך לצערנו מעצבי השיער עוברים על הוראות אלו ומשתמשים במחליק תוך כדי שחומר ההחלקה הפעיל עודנו על השיער. אומנם שוטפים מעט את השיער, אבל עדיין קיים חומר כימי פעיל על השיער שכאשר הוא בא במגע עם חום התוצאות עלולות להיות הרסניות.

החלקה אורגנית טבעית שלב אחרי שלב:

> לחפוף את השיער בשמפו בלבד (חשוב שהשמפו לא יכיל קראטין).

> ליבש בעזרת פן את השיער.

> למרוח את תכשיר ההחלקה בכמות נדיבה ללא סירוק עד החדרת החומר לתוך השיער; להמתין כשעה.

לסרק את השיער ולהוריד את שכבת החומר העליונה.

> לייבש בעזרת פן (לפחות 80% )

> לעבור עם מחליק על קווצות שיער קטנות  ובצורה יסודית.

> לאחר חמש שעות ניתן לחפוף את השיער בשמפו ומסיכה לשיער

טיפ: ככל שתעברו יותר פעמים עם מחליק שיער ככה התוצאה תהיה יותר חלקה (מרקם השיער אחרי השימוש במחליק אמור להיות יבש קרשים ולא נעים למגע).

לאחר החלקה אורגנית, ניתן להשתמש בכל סוגי מוצרי הטיפוח לשיער; שמפו או מסיכה שאתן תחליטו, אין צורך במוצרים ללא מלחים.

החלקה אורגנית טבעית מחזיקה בממוצע משך זמן של עד 7 חודשים. החלקה אורגנית משקמת את השיער בצורה מושלמת, ניתן לעשות צבע מיד לאחר ההחלקה, אפילו כבר באותו היום.

 

יתרונות החלקה אורגנית טבעית

> ניתן לעשות אותה לבד בבית ולחסוך מאות שקלים עבור כל החלקה; ההחלקה מבטיחה 100%הצלחה לפי ביקורות של לקוחות!

> משקמת את שיערך במיידי

> מחליקה את השיער ללא צורך בפן וייבוש

> לא מחייבת שמפו או מסיכה ללא מלחים, ניתן להשתמש בכל מוצר טיפוח לשיער שאתן אוהבות להשתמש בו.

החלקה אורגנית טבעית היא החלקה מעולה שהוכיחה את עצמה - המון לקוחות רוכשות את ההחלקה האורגנית טבעית, עושות אותה לבד בבית והתוצאות? מושלמות! כל כך מושלמות עד שאפילו אנחנו בחברת סטייל4הייר לא מאמינים להיקף! יתרונה העיקרי של ההחלקה האורגנית הטבעית הוא שהיא מגיעה כחומר אחד בלבד, ללא חומר מנטרל להחלקה. ישנם הרבה סוגים של החלקות אורגניות טבעיות לכן יש להיזהר! ישנן החלקות אורגניות טבעיות שגורמות לנזק - שימו לב מה אתן רוכשות! בידקו היטב לפני הרכישה, קראו על מוצר ההחלקה בגוגל, יוטיוב, פייסבוק ובעצם בכל הרשתות מהן אתן יכולות לדלות מידע, כי יכול להיגרם נזק בלתי הפיך לשיערכן.

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ