החלקה אורגנית שאלות ותשובות

מהי החלקה אורגנית?

החלקה אורגנית מיוצרת מחומרים טבעיים בלבד ומותאמת לביצוע החלקה באופן עצמאי בבית. ישנן החלקות בשיער בשוק אשר מתבצעות באמצעות שימוש בחומרים כימיים שונים שעלולים להיות מסוכנים הן לאדם עצמו שמבצע את ההחלקה והן לכל אדם שמצוי בסביבתו כאשר הוא מבצע את ההחלקה. בהחלקה אורגנית אין סיכון כלשהו שכן, החומרים שבהם משתמשים לצורך ההחלקה טבעיים וידידותיים לסביבה ולאדם. כאשר ספר מציע לכם החלקה אורגנית, חשוב מאוד לבדוק האם אכן מדובר בהחלקה אורגנית.

כיצד תבחנו זאת?

  1. ההחלקה האורגנית נחפפת לאחר מריחתה עוד בטרם משתמשים במחליק או בפן.
  2. לחומרים אשר משתמשים בהם בהחלקה אורגנית אין ריח חריף והריח איננו שורף בעיניים.
  3. החלקה אורגנית מעניקה לשיער מראה בריא וחזק. מיד בסיום ההחלקה לאחר ששוטפים וחופפים את השיער, ניתן לצבוע את השיער ולעשות גוונים. בהחלקה אחרת בלתי אפשרי לעשות זאת.
  4. את תוצאות ההחלקה רואים מיד ואין צורך בייבוש באמצעות פן על מנת לראות את תוצאות ההחלקה
  5. בהחלקה אורגנית אין צורך לחזור על תהליך ההחלקה בכל השיער כאשר השיער אורך, אלא רק על שורש השערה החדש. בהחלקות מסוג אחר לרוב יהיה צורך לחזור בכל החלקה מחדש על כל השיער.

?כיצד מתבצע תהליך החלקה אורגנית

תהליך החלקה אורגנית מתבצע בכמה שלבים: ראשית, מורחים את החומר הטבעי הנבחר לצורך ההחלקה על הראש כולו. לאחר מריחת החומר באופן יסודי ועטיפת השיער, יש לחכות עם החומר על הראש לפחות 60 דקות עד שהשיער כולו מתייבש. לאחר שהשיער מתייבש חופפים את השיער ומורידים את כל חומר ההחלקה ולאחר שהשיער נקי מהחומר, מתחילים לעבור עם מחליק בשיער בשבילים דקים עד שמתקבלת התוצאה הרצויה. לאחר שמבצעים מחליק באופן יסודי בשיער, ניתן לעבור עם פן על השיער. שלב הפן לרוב איננו הכרחי וניתן לסיים את תהליך ההחלקה בתום ביצוע המחליק בשיער.

מהם היתרונות בהחלקה אורגנית?

להחלקה האורגנית יש יתרונות רבים:

  • חומרי ההחלקה אינם מכילים פורמלין או גופרית אשר מהווים סכנה לבריאות השיער ולמערכת הנשימה.
  • במהלך ההחלקה אין אדים ואין ריח חריף. ביצוע שלב המחליק מתבצע לאחר שחופפים את החומר כולו ולכן, האדם המבצע את ההחלקה וכל מי שמצוי סביבו איננו שואף לריאות אדים של חומר מסוכן.
  • החלקה אורגנית היא החלקה שמתאימה לכל סוגי השיער. בין אם מדובר בשיער טבעי, פגום, שיער עם גוונים, שיער צבוע, שיער אשר סובל מנשירה, שיער יבש ועוד. כמו כן, בעוד שהחלקה המבוססת על חומרים כימיים איננה מתאימה לנשים בהריון, ברוב ההחלקות האורגניות אין חשש לפגיעה בבריאותה או בבריאות העובר שלה.
  • ההחלקה מתאימה לשיער מסולסל באופן מורכב יותר או פחות, כאשר התוצאה המתקבלת בכל סוג של שיער היא: שיער חלק
  • החלקה אורגנית היא סוג של החלקה משקמת. נשים שסבלו מנשירה או משיער חלש נהנות משיער חזק יותר לאחר החלקה אורגנית.
  • ההחלקה מעניקה מראה שיער חלק "טבעי" כך שכמעט ולא ניתן להבחין שההחלקה איננה טבעית.
  • ההחלקה האורגנית איננה מחייבת חפיפה בשמפו מיוחד כמו שמחייבות החלקות אחרות
  • ניתן ללכת לים ולבריכה לאחר החלקה אורגנית מבלי לחשוש שהיא תיהרס.

כאן אנו ממליצים על החלקת שיער פראדה, אורגנית מינרלית וללא חומרים כימיים (ללא פורמלין) שמתאימה לרוב סוגי השיער ומבוקשת מאוד ברשת, ניתן לראות המלצות ביוטיוב youtube ובפייסבוק facebook ובדירוג גבוה בגוגל ובאינסטגרם instegram. למוצרים של פראדה יש אחריות מלאה עם החזר כספי מלא של מחיר המוצר למי שלא מרוצה מהתוצאה.

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ