החלקת שיער אינדיאנית וכל האמת מאחורי המיתוסים

לפני כחודש החל להסתובב בינינו המושג 'החלקת שיער אינדיאנית ותהינו לעצמנו במה מדובר; אז הלכנו ופשפשנו ולא תאמינו מה מצאנו! אנחנו מרגישים שאנחנו חייבים לעצור את השקר הזה: לא קיימת החלקת שיער אינדיאנית מקצועית - זה פשוט גימיק שיווקי נוסף של מעצבי השיער; בכדי לאשש את ההשערות שלנו, נכנסנו למנוע החיפוש הגדול בעולם - 'גוגל', על מנת למצוא איזשהו איזכור להחלקת שיער אינדיאנית מקצועית אך החיפושים העלו אבק; מלבד פרסומים ישראליים בודדים של מעצבי שיער הטוענים כי הם משווקים החלקה אינדיאנית מקצועית וייחודית, אין לה זכר.

כבר נתקלתם בעבר בטריק פרסומי של מעצבי שיער, הלוא הוא עידון ויפוי שם המוצר כמו, לדוגמא - החלקה יפנית. לא יפתיע אתכם לשמוע ששמה של ההחלקה היפנית מפצה על שם מפחיד ומכוער מאוד "החלקה כימית"; החלקה יפנית נקראת כך כיוון שהיא מניבה תוצאות הקרובות ביותר לשיער היפני - חלק, מבריק ושחור כליל.

ההחלקה הכימית מזיקה לשיער באופן משמעותי ויכולה אף לגרום לנשירת השיער, קריעתו ושבירתו, לכן יש להיזהר ממוצרים לא מוכרים ושמות עסיסיים המפתים את האוזן, כמו החלקה אורגנית, למשל. ההחלקה האינדיאנית עודנה צברה מספיק לקוחות שניסו אותה, לכן אין עליה ביקורות כלל; בכל הנוגע לשיערך ובריאותו אין מה להתפשר או לקחת סיכונים, אם אין מספיק מידע וביקורות ברשת - אל תתקרבי למוצר!

ובכל זאת, מהי החלקת שיער אינדיאנית?

התעקשנו עם גוגל שיש דבר כזה 'החלקת שיער אינדיאנית (באמת שניסינו למצוא מוצר פרימיום בשימוש מעצבי שיער ברחבי העולם, פשוט אין..) ובסופו של דבר, לאחר שעות של חיפושים מצאנו מתכון להכנה ביתית של החלקת שיער אינדיאנית טבעית לחלוטין וללא חומרים משמרים (פורמלין):

הוראת הכנה להחלקת שיער אינדיאנית ביתית :

  • ערבבי בכוס מים שתי כפות סוכר חום.
  • השרי את הסוכר בתוך המים למשך שעתיים לפחות, ערבבי מידי פעם.
  • יש לחפוף את השיער בשמפו ולנגב היטב בעזרת מגבת;
  • כשהשיער יחסית יבש, יש למרוח את הקרם שהכנתם היטב על כל השיער ולהמתין כשעה;
  • לאחר שעה - יש לשטוף את השיער בעזרת סבון מוצק (נקה7 וכו').
  • יש להמתין 15 דק' לפחות ואז לעבור על השיער שוב עם מסרק.
  • לסיום, ערבבו כוס חלב קוקוס עם מיץ לימון סחוט טרי, מרחו את התמיסה על השיער, סרקו אותו ועטפו אותו בניילון נצמד למשך שעה לכל הפחות!
  • לסיום שטפי את השיער עם מעט מים (קחי בקבוק 2 ליטר של עין גדי והשתמשי בו לחפיפה), בלי שמפו!
  • לאחר ששטפת את חומר ההחלקה, יבשי בעזרת פן את השיער ועברי עליו עם מחליק בצורה יסודית.   

* חשוב לנו לציין שכל המידע שאנו מביאים לפניכן כאן הוא מידע הנאסף ברחבי המרשתת ואין הוא חד משמעי ומדויק. ההוראות הללו הינן בגדר המלצה בלבד ואין אנו נושאים באחריות ובתוצאות.

נסכם את הנושא ונאמר שאין מקום לטעויות כאשר מדובר בשיער שעל ראשך; בדקי היטב את המוצר ואת הביקורות עליו טרם תגרמי לשיערך נזק חמור ומצער. אנחנו, בחברת 'סטייל4הייר' מעמידים לרשותך מעצב שיער בעל ידע עשיר וניסיון רב של עשרות שנים בתחום החלקות השיער - על מנת לתת לך מענה מהיר לכל שאלה שיש לך בנוגע להחלקות שיער, התייעצות והתאמת מוצר לסוג שיערך. מוזמנות להתקשר או לשלוח הודעות, השירות חינמי לכל מבקשת :)

לקבל מידע נוסף אודות החלקות שיער - 0547602034

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ