"לא כל הנוצץ זהב": טיפוח השיער, מה נכון ומה לא

חברת ערוץ החדשות הגדולה בישראל, מאקו, נותנת לצופה בבית הצצה לעולם החלקות השיער - שולחת תחקירנים ומשקיעה משאבים רבים בנושא החלקות השיער כאשר המטרה העיקרית כמובן היא רייטינג גבוה. כל מה שנוגע לטיפוח האישה וחידושים בצו האופנה הופך מיד לרייטינג. מיליוני צפיות! זאת משום שזו נקודת התורפה של רוב הנשים בעולם, גם אלו שנראה שאינן מתמודדות עם בעיית עיצוב שיער יומיומת.

חברת Mako מנצלת בצורה חכמה את העובדה שהכסף זורם כשמדובר בטיפוח ויופי, לכן יש כתבות רבות על החלקות שיער וטיפוח האישה. כמו כן יש ערוצים רבים נוספים, לא רק ב- Mako המשווקים ומעלים למודעות הציבור מוצרים חדשים בשוק טיפוח השיער בארץ ובעולם.

ניתן לבדוק איכות ואמינות של חומרי החלקת שיער של חברות שונות באינטרנט לפי מידת פופולריות של המוצר ברשת וכמובן האם המוצר מאושר מטעם משרד הבריאות.

המראה החיצוני שלנו הוא הרושם הראשוני אותו אנו משאירים על אנשים לאחר מבט אחד, וכדאי להבטיח שהוא יהיה חיובי ומזמין. נשים מתעסקות במראה החיצוני שלהן הרבה יותר מגברים, מכאן גם הפער בין הרושם הראשוני אותו משאירים גברים לעומת נשים. השיער הוא חלק בלתי נפרד מהנוכחות שלנו ובפרט של בנות המין הנשי.

חשוב להדגיש: יש לזכור שמטרת ערוצי התקשורת למיניהם בכל העולם בראש ובראשונה היא ייצור רייטינג גבוה ועניין לצופה ולאו דווקא המלצה מוכחת לטיב המוצר. לכן חשוב לקרוא באתרים המציעים מוצרי החלקת שיער ושאר מוצרי טיפוח, לקרוא תגובות והמלצות של נשים בגוגל google וגם ביוטיוב youtube ובאינסטגרם instegram ובפייסבוק facebook . מוצר פופולארי באתרים שונים ברשת ועם המלצות של נשים שניסו אותו, יתכן מאוד שהוא המוצר הכי נכון גם עבורך!

 

אל תתני ל"מעצב השיער" שלך לבלבל אותך

נשים משקיעות המון משאבים וכסף בשיער שלהן והניצול של מעצבי השיער המזהים את ההזדמנות הזו מרתיח את הדעת! רוב הספרים הם לא בהכרח גם מעצבי שיער, לכן אומרים שמעצב שיער טוב הוא אמן ולא "ספר" או "קוצץ שיערות".  אמני שיער יודעים לזהות את מבנה הפנים ולהתאים להן את התספורת, תסרוקת וצבע המדויקים ביותר לשיערך כבר במפגש הראשון עם הלקוחה. כיום קל מאוד לקבל המלצות על מעצב שיער אמין או חברה טובה לטיפוח השיער. חיפוש קצר ברחבי הרשתות החברתיות וכבר תקבלי אלפי המלצות שונות.

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ