החלקת שיער ברזילאית

החלקת שיער ברזילאית

החלקת שיער ברזילאית ידועה כהחלקת שיער מאוד אפקטיבית, אך עם זאת יש המון חילוקי דעות לגביה. מדובר בטיפול החלקה לשיער אשר עד לפני מספר שנים הייתה שיטת ההחלקה המבוקשת ביותר בשל התוצאות הטובות שלה. בשיטה זו מחדירים לשיער תרכובת המכילה קרטין ולאחר מכן משתמשים במחליק שיער הגורם לשערות להתיישר באופן מושלם. עם זאת, בשנים האחרונות גברה המודעות לבטיחות החומרים בהם משתמשים כדי לבצע החלקות שיער, כאשר אחד מן החומרים שנמצאו מסוכנים לשימוש הוא הפורמלהיד/פורמלין.
במקומות רבים המבצעים החלקה ברזילאית עושים שימוש בחומרים אשר מלבד קרטין מכילים גם פורמלין, ולכן החלקה זו אינה מאושרת על ידי משרד הבריאות.

חשוב ביותר לפני שמבצעים החלקת שיער שנקראת החלקה ברזילאית לוודא מראש שהחומרים בהם משתמשים במספרה בטוחים לשימוש ושמעצב השיער עבר הכשרה מתאימה ויודע כיצד לבצע את החלקת שיער בצורה יעילה וטובה.

למי מתאימה החלקה ברזילאית?

החלקה ברזילאית מתאימה כמעט לכל סוגי השיער: שיער דק, יבש, סדוק, בהיר או מובהר ולבעלות שיער צבוע. תרכובת החומרים בה משתמשים להחלקה ברזילאית מכיל קרטין ולכן החלקה ברזילאית משמשת גם כטיפול לשיקום מראה השיער והחזרת הברק והלחות.

החלקה ברזילאית יתרונות וחסרונות

היתרון המשמעותי ביותר בהחלקה ברזילאית לשיער, זו העובדה ששיטה זו מתאימה כמעט לכל סוגי השיער. סוג זה של החלקת שיער יכול לעשות שינוי מן הקצה אל הקצה במראה שיערך אם את סובלת משיער פגום שאיבד את הברק והלחות הטבעית והפך יבש וסדוק.
החיסרון הוא שמשרד הבריאות אסר על השימוש בפורמלין להחלקת שיער ושימוש לא נכון בחומר יכול לגרום לנזק בלתי הפיך. כמו כן, שיטת החלקה זו מחייבת מיומנות וניסיון מצד מעצב השיער, אחרת את עלולה למצוא את עצמך עם נזק בלתי הפיך ופגיעה במראה השיער.
כיום ישנן שיטות בטוחות יותר המכונות שיטות החלקה ללא פורמלין, אשר יכולות להפוך את שיערך לחלק, זוהר ובמראה בריא. אם את בכל זאת רוצה לעבור החלקה ברזילאית, אנו ממליצים לך להתייעץ עם מעצב שיער מקצועי ובעל ניסיון.

הוראות לשמירה על החלקה ברזילאית

אין הוראות רבות לשמירה על השיער לאחר החלקה ברזילאית, מלבד הנחיה אחת מרכזית והיא להשתמש בשמפו ללא מלחים. באופן דומה יש להימנע מתכשירי שיער כמו מסכות או קונדישינר המכילים מלחים. בנוסף, אין לחפוף את השיער במשך 4 ימים לאחר הטיפול.


החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות :

https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94

 

טיפים חשובים לשמירה על בריאות

שיערך בזמן ההחלקה ואחריה:

  • חשוב לקרוא היטב את הוראות השימוש בערכת ההחלקה, כדי לדייק בזמן שהיית חומרי ההחלקה והנטרול על השיער -השהיה קצרה מדי לא אפקטיבית לתהליך ההחלקה בעוד ששהייה ארוכה מדי של החומר עלולה לפגוע בשיער.
  • במהלך שלבי ההחלקה מומלץ לבצע בדיקת גמישות של השערות באמצעות קבוצה קטנה של שערות שמותחים אותן בעדינות, השערות צריכות להיות גמישות מספיק כדי להימתח כשני ס"מ. בשלב זה יש לשטוף את החומר מהשיער.
  • בתהליך ההחלקה רצוי להשתמש בתכשירי החלקה המעניקים הגנה לשיער.
    חשוב ששטיפת התכשירים מהשיער תעשה באופן יסודי, עד להסרה מוחלטת של החומר. השטיפה היא במים בלבד אלא אם צוין בהוראות השימוש שיש להשתמש בשמפו.
  • לטפל בשיער בעדינות, גם בפעולות החפיפה והייבוש במגבת.
  • לייבש עם פן בכיוון הקוטיקולה (השכבה החיצונית של השערה) כדי לא לגרום נזק לשיער. פגיעות בשיער כוללות קצוות מפוצלים מתיחת השיער והחלשתו.

טיפול בשיער לאחר החלקה

יש להמתין כיומיים לפני הרטבה או חפיפה של השיער.
במהלך ימים אלה אין לקשור את השיער או לאחוז עם קליפסים.
לאחר יומיים (או שלושה, בהתאם לאופן הטיפול וסוג השיער) יש לחפוף את השיער עם שמפו מטפח. לאחר חפיפת השיער מומלץ לייבש עם פן. מומלץ להשתמש במוצרי הטיפוח והזנה לשיער כדי לשמור עליו בריא ויפה לאורך זמן. מומלץ להשתמש בתכשירי החלקה שמותאמים לפורמולת ההחלקה לשיער.

מכיוון שהשיער ממשיך לצמוח במבנה הטבעי שלו יש לחזור על הטיפול לאחר כמה חודשים – החלקה חוזרת לשיער מתולתל יש לבצע לאחר כארבעה חודשים, כאשר ניתן להבחין במראה הטבעי של השיער שצמח, בעוד שהחלקת שיער גלי יכולה להתבצע לאחר חצי שנה עד שנה. את הטיפול החוזר מבצעים על השורשים ולא על חלק השיער שעבר טיפול החלקה.

כדאי לדעת על החלקת החלקה ברזילאית

אין להשתמש בהחלקה ברזילאית על שיער שעבר טיפולי פסים, גוונים, צביעה עם מי חמצן מעל 6%, טיפולי החלקה סברה או קליאופטרה. אפשר לבצע החלקה יפנית על שיער צבוע (במרווח זמן של כשבועיים) ועל שיער שבוצע בו טיפול החלקת קראטין או ברזילאית, לאחר המתנה של כשלושה חודשים (עד שהחומר נשטף מהשיער) לפני ההחלקה.

להזמנות ולייעוץ חינם:

054-760-2034

החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות :

https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94

 

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ