בואו נדבר על זה: החלקות שיער לילדים

לא מזמן קיבלנו טלפון ייעוץ; בצד השני של הקו הייתה אמא חייכנית ונעימה ששאלה אם ניתן לבצע החלקת שיער לילדה בת חמש.

לפני הכל, יש משהו שנרצה להדגיש - אנחנו ממש לא תומכים בהחלקות שיער לילדות או ילדים צעירים במיוחד כי בריאותם חשובה ופעולות ההחלקה אינן מטיבות עימה, במיוחד לא עם הריאות. אך מהצד השני, כולנו יודעים כמה כואב זה ליפול קורבן להתעללות חברתית ונידוי, במיוחד בגילאים צעירים שם אין רחמים. לכן השאלה הראשונה שמופנית אל האמא היא מה מצב שיערה של הילדה.


אמנם לכל דבר יש את הזמן ואת המקום שלו, אך במידה והאמא מביעה דאגה ממצבה החברתי של הילדה ומתארת עצב מתמשך - נסייע בשמחה ונעשה הכל על מנת שחיוך יתנוסס על פני הילדה שוב. במקרה הנ"ל האם תיארה באוזנינו שיער קשה ומקורזל שאינו ניתן לסירוק או עיצוב, נפוח, יבש וחסר חיות לחלוטין.

החלקות שיער לילדים

ובכן, אז יש לנו סוד קטן בשבילכם:החלקות שיער לילדים זהות לחלוטין להחלקות שיער למבוגרים. מה זה אומר בפועל? המון סוגי החלקות שיער מכילים פורמלין ויש להיזהר לא להשתמש בהם עבור הילדים או בקרבתם! אם כבר התעקשתם על החלקת שיער הקפידו על החלקה שהפורמולה שלה אינה מכילה פורמלין או פורמלדהיד, אפשר גם להשתדל להשתמש בתכשיר המכילים חומרים טבעיים בלבד, קרי החלקות שיער טבעיות.

אפשרות נוספת היא שימוש במסיכות שיער לילדים שאינן מכילות פורמלין. בגדול, אם יישור השיער סובל דיחוי ולא משפיע על הפן החברתי של הילד או הילדה - עדיף לחכות שמעט יגדלו. חבל לסכן את בריאותם.

לסיכום, החלקת שיער לילדים יכולה לסכן את בריאותם ואת בריאות שיערם (לא פחות חשובה!); אמנם יש כיום החלקות שיער ביתיות וטבעיות אבל כאשר מדובר בילדים שלנו יש לנקוט אלפי אמצעי זהירות. לא לעשות החלקה בכל מחיר!
במידה ולמרות האזהרות הילדים מתעקשים על יישור השיער ניתן לרקוח פורמולה מעודנת על מנת למזער נזקים עד לכדי האפס. אתן מוזמנות ליצור קשר לקבלת ייעוץ מקצועי בכל נושא החלקות השיער.
שיהיה בהצלחה ואל תשכחו: בריאות הילדים מעל הכל!

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ