החלקת שיער פראדה ללא פורמלין‎

החלקת שיער פראדה (ללא פורמלין)

פראדה הינה החלקת שיער ידועה ומאוד פופולרית כיום בקרב נשים בארץ ובחו"ל, היא גם הוכיחה את עצמה גם לזמן אפקט ההחלקה לעומת מוצרי שיער של חברות אחרות ומתאימה במיוחד להחלקת שיער הנעשית באופן עצמאי בבית וזה אחד הדברים הבולטים שחוללו מהפכה בתעשיית החלקות השיער בעולם! עד עידן זה נשים נהגו לעשות החלקות שיער רק במספרות מקצועיות וכיום מאז המצאת הפורמולה האורגנית של החלקת שיער פראדה, המכילה מינרלים וחומרים טבעיים וללא פורמלין ושאר כימיקלים ניתן לבצע החלקה מקצועית בבית והתוצאות מעולות! אלפי נשים מרוצות, ניתן לצפות בהמלצות בסרטונים ביוטויוב youtube ובפייסבוק facebook ובאתרים השונים.

יתרון גדול נוסף ומשמעותי מאוד בהחלקת שיער של פראדה הוא שהוא לא רק מחליק את השיער אלא גם משקם שיער פגום וחלש (כמו החלקת קרטין, רק ללא הפורמלין) והופך כל שיער לבריא יותר מלא חיים וברק, כך שהוא גם מבוקש מאוד בקרב נשים שרוצות לטפל בשיערן ולאו דוקא מתמודדות עם שיער מקורזל ולא נוח לעיצוב.

החלקת שיער ביתית - איך עושים את זה?

  • חפפי את השיער בשמפו בלבד, ללא מרכך שיער
  • ייבשי עם מייבש שיער חם ומרחי את חומר ההחלקה בכמות נדיבה מהשורש ועד הקצוות (לא לסרק את השיער)
  • המתני 40 דקות עד 60 דקות (שיער בלונדיני בהיר 40 דקות)
  • ייבשי את שיערך במייבש שיער חם (לפחות 80% ייבוש)
  • העבירי מחליק שיער ביסודיות על השיער בקבוצות שיער דקות
  • שטפי את השיער לאחר 6 שעות

טיפים לתוצאה הטובה ביותר:

מרחי את התכשיר בכמות נדיבה מבלי לסרק, והשתמשי במחליק שיער ביסודיות עד לקבלת שיער חלק

חשוב לציין! קראי את הוראות היצרן על האריזה לפני השימוש במוצר.

 

לייעוץ חינם ולכל שאלה

הרגישי בנוח להתקשר אלינו:

054-7602034 נועם דבי

2 עובדות שכדאי לדעת!

אחד המדדים להחלקת שיער טובה היא אם רמת החומציות PH שלה נמוכה כמו בהחלקת שיער פראדה.
החלקות שיער ביתיות או החלקות שיער למעצבי שיער עשויות בד"כ מאותם מוצרים כאשר השוני העיקרי הוא ברמת החומציות שלהם. עבור מעצבי השיער מוצרי החלקות השיער בד"כ ברמה גבוהה של חימצון וזאת כדי להוזיל את המחיר למעצבי השיער שקונים כמויות גדולות של חומרי ההחלקה. 
נקודה נוספת שיש לקחת בחשבון הוא תוספת קראטין טהור שיש בהחלקת שיער של פראדה. קרטין טהור למעשה מתאים לטיפול בשיער פגום, שביר וחלש ויכול לגרום למהפך בשיער תוך כ-מחצית השעה בלבד. זוהי בעצם תמצית סמיכה המועשרת בכמות גבוהה מאוד של חלבון מן הצומח, לכן השפעתו מאוד חזקה ומהירה. טיפול קראטין מומלץ לכל סוגי השיער: צבוע, פגום, בלונד, שיער שבור, שיער נושר וכו'. הטיפול מחזק את סיב השערה ומעניק המון חיות וברק לשיער. הטיפול הזה מוכח ומומלץ מאוד בקרב נשים בגלל האפקט המיידי והתוצאות המדהימות שלו. בהחלקת שיער של פראדה יש את אותו קראטין שמזין ומאוד חיוני לשיער.
כאן אנו ממליצים על החלקת שיער פראדה שיכולה להתאים לרוב סוגי השיער והוכיחה את עצמה באינספור המלצות ברשת, ביוטיוב youtube ובפייסבוק facebook ובדירוג גבוה בגוגל ובאינסטגרם instegram. לכן יש אחריות מלאה למוצרים של פראדה עם החזר כספי מלא של מחיר המוצר למי שלא מרוצה מהתוצאה.
Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ