החלקת פרוטאין

מהו קרטין?

קרטין הוא סוג החלבון שמצמיח את השיער, העור והציפורניים שלנו. קרטין ניתן למצוא גם באיברים הפנימיים שלנו. קרטין הוא חלבון מגן, נוטה פחות להישחק מאשר סוגים אחרים של תאים שהגוף שלנו מייצר.

קרטין משמש גם כמרכיב קוסמטיקה לשיער, הוא החומר שמעצב ומעניק גוף ומבנה לשיער שלך, יש אנשים המאמינים כי קרטין כחלבון בתוספי מזון, מוצרים, וטיפולים יכולים לעזור לחזק את השיער שלך וגורם לו להיראות בריא יותר.

יתרונות הטיפול בקרטין

נשים שעושות טיפולי קרטין לשיער שלהן מדווחות כי השיער שלהן חלק יותר וקל יותר לעיצוב. ההשפעות משתנות מאוד בהתאם למצב שיערך, האם הוא בריא מלכתחילה, מה העובי הטבעי של השיער שלך, ובאיזה סוג של טיפול קרטין את משתמשת. קרטין עובד על ידי החלקת התאים החופפים כדי ליישר את קווצות השיער שלך. שכבות התאים סופגות תיאורטית את הקרטין, וכתוצאה מכך השיער נראה מלא ומבריק. קרטין גם ידוע כחומר משקם ומזין שאחת מיתרונותיו הבולטים, החלקת שיער מקורזל וחידוש השיער למראה חלק ובוהק וקל יותר לעיצוב.

www.keratin.co.il   לינק לאתר קרטין - החלקות שיער באישור משרד הבריאות

 

החלקת פרוטאין

החלקת שיער פרוטאין היא בעצם החלקת שיער המכילה חלבון שנקרא בשמו המוכר—קראטין, וזוהי בעצם החלקת שיער קראטין הידועה.

במאמר זה ננסה להסביר מהו חומר הקראטין ולמי מתאימה החלקת שיער קרטין:

שיער מורכב ברובו מקראטין, הקראטין הוא בעצם סוג של חלבון (פרוטאין), הנמצא בשימוש תכשירי שיער רבים בתור מרכיב מטפח, ובהחלקות שיער הוא משמש בעיקר כתוסף טבעי לשיקום השיער. חלבון הוא תרכובת אורגנית הבנויה משרשרת אחת או שרשראות רבות של חומצות אמינו החיוניות מאוד לבריאות הגוף והשיער.

 "החלקות קראטין" יועדו בתחילה לשיער יבש או פגום שאיבד קראטין משכבת הקורטקס (השכבה הפנימית). אובדן הקרטין בשיער נגרם בעקבות תהליכים כימיים שעבר השיער כגון צביעה בחמצן גבוה או הבהרת שיער.

ישנם סוגים רבים של חומרי החלקה הנקראים "החלקת קראטין" רובם מבוססים על חומר משמר או מרכיב חומצי. שיער בריא או שיער טבעי (”בתול“) שאינו עבר פעולה כימית ברוב המקרים אינו יתאים לטיפול החלקת קראטין זמנית. כיוון שזו אינה מכילה מרכיבים המסוגלים לחדור לשיער הטבעי, שלו מעטפת בלתי חדירה. בשביל להחליק שיער בריא או שיער שאינו עבר פעולה כימית מומלץ לבצע החלקת שיער קבועה כגון החלקה יפנית. או כל סוג החלקת שיער אחרת המבוססת על מרכיבים שבכוחם לייצר שינוי מבנה בשיער.
מידת ההתאמה לסוגי השיער ואופן פעולתם על השיער היא שונה. מומלץ טרם הטיפול, להבין מהו הסיווג של החלקת קראטין אותה פגשת, ומידת ההתאמה לשיערך.

חשוב לדעת!

החלקת קראטין ללא פורמלין

מומלץ לבחור בהחלקת קרטין שאינה מכילה פורמלין. יש מגוון החלקות שיער קרטין שמחליקות ומשקמות את השיער ללא הסכנה הבריאותית שמהווה החומר. פורמלין הוא חומר רעיל ומסרטן, שגורם לגירוי העור ומערכת הנשימה. הוא חומר שבעבר השתמשו בו לניקוי ולחיטוי אבל כיום, מכיוון שהוא חומר הנחשב למסוכן, משתמשים בו פחות. פורמלין (פורמלדהיד). חימום תרכובת ההחלקה באמצעות מחליק שיער או פן חם גורמת לפורמלין להרוס את קשרי הגופרית ומאפשרת ליישר את השער לתקופה ארוכה של כמה חודשים. משרד הבריאות מתיר להשתמש בפורמלין למוצרי החלקת שיער בכמות מינימלית בלבד. לכמות גדולה יותר של פורמלין יש ריח אופייני. החומר נספג בקרקפת וגורם לדלקות ולכוויות. האדים שנספגים במערכת הנשימה גורמים לגיורי בריריות.

החלקת קראטין בפעם הראשונה

לפני כל החלקת קראטין חשוב להתייעץ עם מעצב שיער מומחה לצורך אבחון השיער והתאמתו לטיפול. בעבר החלקת קרטין לא התאימה לשיער 'בתולי' (שלא עבר טיפולים כימיים) מכיוון שבמעטפת שיער בריא אין סדקים שנוצרים בשל שינויים כימיים במעטפת השערה אך כיום קיימות פורמולות קראטין משופרות. החלקת קרטין שנקראת גם "החלקה משקמת" מתאימה לסוגי שיער רבים אך במקרים מסוימים (למשל שיער שביר או לאחר טיפולים כימיים רבים) החלקת קראטין סטנדרטית לא תתאים. במקרים כאלה מעצב השיער יכול להציע טיפול בתכשיר החלקת קרטין שמיועד לשיער פגום במיוחד.


החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות :

https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94

 

שיטות שימוש בקרטין

טיפולי קרטין במכוני יופי

המכונה לעתים טיפול קרטין ברזילאי, ופחות מומלץ משום ששיטה זו דורשת זמן אינטנסיבי יותר של שימוש בקרטין וכרוך במספר שלבים שלא מיטיבים עם השיער מבחינת בריאות וחוזק השיערה. ראשית, יש למרוח קרם המכיל פורמלדהיד על השיער שלך לפני שהוא עובר תהליך ייבוש והחלקה בסלון. לאחר הטיפול יש לשמור על השיער שלך יבש במשך כמה ימים. כאשר את מגיעה שוב לסלון כדי לשטוף את החומר, השיער שלך עובר תהליך ייבוש והחלקה. בטיפול כזה אפקט ההחלקה עשוי להימשך 12 כ-שבועות.

קרטין במוצרי טיפוח, שמפו, מרכך וסרום לשיער

נסיוב קרטין, שמפו ומרכך לא יכולים להגיע לאותן תוצאות כמו טיפול קרטין בסלון. אבל יתרון ברור של טיפול בחומרי טיפוח אלו הוא ששיערך הופך עמיד יותר ולא נגרם נזק העלול להיגרם בעקבות שימוש בחומרים כימיים כמו הפורמלדהיד. כדי לזהות מוצרים אלה, חפשו את המילים "קרטין הידרו ליטסטס" ברשימת המרכיבים. הרכיבים הפעילים של קרטין הינם מרכיב מבטיח עבור אנשים שרוצים שיער בריא וחזק יותר.

קרטין כתוספי מזון

ניתן למצוא קרטין כתוספי מזון למכירה כמעט בכל חנות מזון בריאות. תוספי קרטין מגיעים בצורת אבקה וקפסולה. תוספי קרטין הם ללא סיכונים כמובן בהתייעצות עם הרופא שלך ובמינון שמתאים לגופך. אם צורכים במידה מופרזת, הם יכולים לגרום להרבה יותר מדי חלבון להצטבר בגוף שלך.


החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות :

https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94

 

www.keratin.co.il   לינק לאתר קרטין - החלקות שיער באישור משרד הבריאות

ניתן לדבר עם מעצב השיער

שלנו נועם דבי 

054-7602034

החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות :

https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94

 

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ