טרנד השיער אביב קיץ 2022

הטרנד החדש לשיער אביב - קיץ 2022

השנה הטרנד הוא שיער מבריק, נטול פריזים ובעל תנועה זורמת. למי זה מתאים ואיך לעשות את זה בבית?
הקיץ בפתח וכבר סומנה מגמת שיער בולטת שנקראת בלועזית: Liquid Hair . הטרנד קיבל את שמו בזכות המראה האחיד והבריא של השיער, שהוא לרוב ארוך, גמיש ובעל תנועה נשפכת בשונה מה־Glass Hair של שנת 2020, שהיה בעל מראה נוקשה יותר ופחות פלואידי.

החלקת שיער טבעית תיתן פתרון לאורך זמן, כמו למשל החלקה המבוססת על חומצה היאלורונית המגינה על זקיק השערה ומשווה מראה מבריק, רך ובריא.

 המלצות לקבלת המראה הטרנדי:

  1. טיפוח יומיומי: כדי שהשיער יהיה בריא ומבריק, נדרשת התמדה ושמירה על שגרת טיפוח הכוללת שמפו איכותי, מסכה וסרום המעניקים לחות. נשים שעשו החלקה והקרקפת שלהן שומנית כתוצאה מכך, צריכות להקפיד על שימוש בשמפו ללא מלחים. בנוסף, כדאי לעשות מסכה פעמיים בשבוע באופן הבא: אחרי החפיפה עם השמפו יש לספוג את המים מהשיער עם מגבת, כך שהוא יהיה לח ורק אז למרוח מסכה. יש למרוח את החומר על האורכים והקצוות ולשבת איתו כ־25 דקות, זה מה שמעניק את האפקט הגמיש והמבריק.
  2. תכשיר הגנה לשיער: לפני פעולת עיבוד השיער חשוב להשתמש בתכשיר מגן חום על שיער לח או יבש, הוא עוטף את השערה וזה נותן את הפיניש המבריק לשיער.
  3. החלקת השיער : יש דרכים שונות להחלקת שיערך. החלקה שבשיגרה היומיומית ע"י עיבוד השיער עם פן או עם מחליק מצריכה טכניקה שתיישר את השיער באופן אחיד מאזור שורש השיערה ועד לקצוות.
    לאלו שעושות החלקת שיער קבועה – אורגנית או כימית, הטיפול בשיער היא אחת לכמה חודשים ובשל כך נמנעת מהן ההתעסקות היומיומית והנזק שגורמים המכשירים השונים ליישור השיער.
    הסבר ולינקים להחלקות מומלצות מצורפים למטה.
  4. הברקה: למראה המבריק, מומלץ להשתמש בספריי מעניק ברק בעל תרכובת קלילה שאינה מבוססת סיליקון או שמן, ולעבור שוב על השיער עם פן. ניתן להוסיף מעט סרום לאקסטרה ברק.

למי זה לא מתאים?

נשים בעלות תספורת מדורגת עם קו חיתוך לא אחיד, לא יתקבל אצלם המראה הזה כיוון שקצוות השיער לא יאפשרו לוק זורם ומשתפל. גם שיער שעבר פעולות כימיות אגרסיביות כמו הבהרה יתקשה לקבל את המראה הבריא הנדרש כאן.












מקווים שהצלחנו לתת מענה לשאלות נפוצות בנושא החלקות השיער. 

נשמח לתת שירות ומענה אישי בטלפון וכן ייעוץ חינם עם מעצב השיער שלנו!

כדאי לצפות בסירטונים ביוטיוב הממחישים אופן ביצוע החלקת שיער ביתית לסוגיה, טבעית/אורגנית/מינרלית וטיפולי קראטין שונים לשיקום השיער.

 

מה חשוב לדעת כשבוחרים החלקת שיער?

האם צריך אחריות על המוצרים?

ומה לגבי אישור משרד הבריאות?


קצת רקע..
מהי טכניקת החלקת שיער קבועה?

החלקת שיער היא טכניקת עיצוב המשתכללת יותר ויותר עם התפתחות הטכנולוגיה כאשר המטרה הייתה מאז ומעולם ותוסיף להיות; מראה שיער חלק, בוהק ונוח לעיצוב והוא הגשמת חלומן של נשים רבות ברחבי העולם למראה המושלם! 4 עשורים לפני המצאת החלקת השיער הפרמננטית נעשה שימוש באמצעות מייבש שיער או מסרק חם ללא שימוש בחומרים כימיים אך לא נתן מענה לטווח הרחוק ואילץ נשים לעשות שימוש במכשירים חמים באופן כמעט יומיומי. החלקת יתר של השיער באמצעים כאלה מביאה לעתים קרובות לקצוות מפוצלים ולשיער יבש ושבור. עם זאת, תרסיסי מגן חום יכולים להפחית את הנזק.



אפשר לראות ברשתות החברתיות המלצות על החלקות שיער ביתיות שלא מכילות פורמלין ועם תקן גבוה של משרד הבריאות. על החלקת שיער אורגנית ביתית של 'פראדה' באישור משרד הבריאות אלפי נשים ממליצות וניתן לצפות בסירטונים ביוטיוב שמספקים מידע לגבי תהליך ביצוע ההחלקה וטיפים חשובים שכדאי לדעת.
https://keratin.co.il/category/hair-straightening/  לינק לאתר של פראדה עם מידע רלוונטי לסוגי החלקות השיער השונות.




10 היתרונות של החלקה אורגנית ביתית:

  1. החלקה אורגנית אינה מסכנת את בריאות שיערך והיא מבוססת על חומצת אמינו ידידותית לשיער ולא על כימיקלים קשים כמו פורמלין ושאר חומרים כימיים שיש בהחלקות פרמננטיות.
  2. מדובר על החלקה אשר מתאימה לכל סוגי השיער ולכל סוגי הנשים. בעוד שהחלקה המבוססת על חומרים כימיים איננה רלוונטית עבור נשים בהריון, הרי שהחלקה אורגנית רלוונטית מאוד עבור כל אישה, לרבות נשים בהריון כמובן לאחר התייעצות עם מעצב השיער שלך.
  3. תוצאות ההחלקה האורגנית אורכות בין 4 ל-8 חודשים. מדובר על פרק זמן משמעותי יחסית בעולם ההחלקות.
  4. החלקה אורגנית היא החלקה המאושרת על ידי משרד הבריאות בישראל וכן על ידי ארגונים רפואיים בינלאומיים.
  5. החלקה אורגנית נחשבת להחלקה משקמת שכן, הפורמולה שבה משתמשים לצורך ההחלקה מכילה ויטמינים, מינרלים, שמנים, חלבונים אשר תורמים לשיקום וחיזוק השיערה, נוגדי חמצון ועוד.
  6. החלקה אורגנית ביתית מתאימה לשימוש עצמאי בבית בעלות נמוכה הרבה יותר מאשר אצל מעצב השיער שלך.
  7. בניגוד להחלקות אחרות, נעשה שימוש בחומר מיוחד לפני שמפעילים את המחליק, כך שאין ריח לוואי ותוכלו אף לנשום אוויר נקי ללא רעלים.
  8. החלקה אורגנית מבטיחה שיער חלק, בעל מראה טבעי ובוהק.
  9. החלקה אורגנית אינה מותחת את השיער או פוגמת במעטפת החיצונית שלו. השיער עצמו נשאר עבה ובמראה טבעי.
  10. החלקה אורגנית אינה יורדת לאחר חפיפות ולא חלה חובה על מי שטופלה בהחלקה זו להשתמש בשמפו שהוא נטול.



החלקת שיער אורגנית / מינרלית / טבעית

החלקה טבעית / אורגנית / מינרלית הינה החלקה ללא פורמלין וללא חומרים כימיים המסכנים את בריאות השיער ואת הנשימה. אלו גם החלקות ביתיות הניתנות ליישום באופן עצמאי בקלות ובעלות נמוכה ביחס להחלקת שיער אצל מעצב. יש גם החלקות שיער ביתיות לשיקום השיער המכילות קראטין ומתאימות לכל סוגי השיער.

כך למשל החלקת שיער ביתית של פראדה, זוהי החלקת שיער אורגנית-מינרלית המכילה קראטין טהור לשיקום וחיזוק השיער. החלקת שיער טבעית של פראדה, כשמה כן היא, שיטת החלקה המבוססת על חומרים טבעיים בלבד.

לכן, מי שרוצה שיער חלק ומבריק ונמנעת מכל שימוש בחומרים כימיים למיניהם, החלקת שיער טבעית היא הפתרון עבורה. יש סוגים שונים של החלקת שיער אורגנית בשמות שונים כמו: החלקה מינרלית, החלקה טבעית והחלקת שיער אורגנית מינרלית של פראדה. כל ההחלקות האלה מבוססות על אותו רעיון של חומרים טבעיים ללא פורמלין.

יש לציין שהאיכותית והמומלצת ביותר היא החלקת שיער של פראדה מסיבה פשוטה שניתן לבחון אותה לפי הנתונים הרשומים ע"ג אריזות המוצרים והיא ברמת חומציות הנמוכה ביותר בהשוואה לכל שאר ההחלקות.

החלקת שיער פראדה זכתה לתואר ההחלקה המומלצת ביותר בכתבות במגאזינים מנטה ,פנאי פלוס, ידיעות אחרונות, מגזין לאישה ועוד. החלקה זאת מאושרת על ידי משרד הבריאות בשם החלקת שיער פראדה.

כמו כן יש תעודת אחריות בכל ערכת החלקה ובמידה ואינך מרוצה גם לאחר שהשתמשת במוצר את זכאית לקבל החזר כספי מלא עבור המוצר שרכשת מלבד דמי המשלוח וזאת משום שאנו מאמינים במוצר הזה וגם מאמינים בשירות ובמתן מענה ללקוח ברמה הגבוהה ביותר.

אנו ממליצים לקרוא ביקורות בגוגל, באינסטגרם ובפייסבוק לפני כל החלקת שיער שאת רוצה לרכוש על מנת שלא יהיו הפתעות לא נעימות כמו תופעות לוואי של נשירת שיער או שינוי קיצוני בגוון השיער ובמקרה הפחות גרוע, החלקת שיער לא איכותית שלא הצליחה. יש גם החלקות שיער שנקראות החלקות אורגניות אך למעשה מכילות גם חומרים כימיים ופוגמות בשיער בדיוק כמו החלקות כימיות ידועות שיש בשוק.



טיפ!

על אף שלא חלה חובה על מי שטופלה בהחלקה אורגנית להשתמש בשמפו נטול מלחים, מומלץ להשתמש בשמפו ומסכה ללא מלחים באופן קבוע וזאת על מנת לשמור על בריאות השיער ועל אפקטיביות השיקום.

 

 

https://keratin.co.il/ 

אתר החלקות ביתיות קראטין לכל סוגי השיער!

החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות :

https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94

מקווים שהצלחנו לתת מענה לשאלות נפוצות בנושא טיפוח השיער. 

נשמח לתת שירות ומענה אישי בטלפון

וכן ייעוץ חינם עם מעצב השיער שלנו!

להזמנות ולייעוץ חינם:

054-760-2034


החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות :

https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94

החלקות שיער ביתיות

ללא פורמלין של פראדה

אתר החלקות ביתיות קראטין של פראדה לכל סוגי השיער!

https://keratin.co.il/ 

 

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ