חושבת לעשות החלקת שיער ? רצינו לעשות לך סדר בדברים

חושב לעשות החלקת שיער?  אנו בטוחים שכבר שמעת בתקשורת וטלויזייה כמה מסוכן לעשות החלקת שיער ?

כאן תקבלו את כל האמת ואת כל המידע הנחוץ כדי שתבחרי בעצמך האם לעשות החלקת שיער או לא לעשות החלקת שיער .

מהי החלקת שיער בכלל ואיך מייצרים אותה :

אז נתחיל ונספר לכם שקיימות שלוש סוגים של החלקות שיער בלבד!!!!החלקה ביתית על שיער אדום
שימו לב אנחנו נותנים לכם מידע חשוב תקראו בעיון  ובנחת!!!
סוג ראשון ” החלקה כימית” החלקה כימית נקראת גם בשמות אחרים: החלקה צרפתית או  החלקה יפנית, השם הנפוץ ביותר של ההחלקה הכימית היא החלקה יפנית ( כימית = יפנית ).
סוג שני ” החלקת קראטין ” החלקת קראטין  נקראת גם בשם החלקה ברזילאית , חשוב לציין שבהחלקה זאת מצוי חומר שנקרא פורמלהיד , עוד כמה מילים ונסביר לכם גם על הפורמלין מהו בדיוק חומר זה .
סוג שלישי ואחרון ” החלקת קראטין ללא פורמלהיד” הנקראת גם בשמות : החלקה אורגנית, החלקת שיער טבעית,וישנם עוד המון………שמות ( לא להתייחס לשמות בבקשה שלא יגרמו לכם לבלבול ).
אלו שלושת הסוגים של החלקות שיער הקיימות בעולם,עד לפה אנחנו בטוחים שהכל ברור לכם.

אז נתחיל מה התקשורת והטלויזייה מפרסמים :

בראש ובראשונה הטלויזייה מחפשים רייטינג שמושך אנשים בפרט לציבור הנשי , תחום הטיפוח והיופי זה הדבר החשוב ביותר לאישה , לכן התקשורת מחפשת על מה לדבר בתחום הטיפוח והיופי על מנת לקבל רייטינג מאוד גבוה ושיהיה המון צפיות , כמובן שככל שיש יותר רייטינג ההכנסה של הטלויזייה גודלת במיליוני שקלים והממנים העיקריים הם המפרסמים , יש כוח ענק לפרסום בטלויזייה לטוב או לרע, לכן לא כדאי להאמין לכל דבר אשר מפרסמים בטלויזייה .
אז נתחיל “עדויות של בנות שעשו החלקות שיער ביתיות ” 
החלקת שיער כימית=יפנית 
עדויות רבות על ההחלקה הכימית לקוחות מתלוננות שהשיער שלהם נתלש וההחלקה גורמת לנשירה נוראית והחלקה הרסנית ביותר .

החלקת שיער קראטין “המכילה פורמלהיד:
עדויות מספרות על החלקת קראטין המכילה פורמלין  מבנות שעשו את ההחלקה כמובן.
הבנות מספרות שההחלקה הזאת לא ממש מחליקה את השיער אבל גורמת להפחתת הנפח בשיער ובעיקר החלקה זאת משקמת שיער בצורה יוצאת דופן פשוט מדהים איך שזה נראה,עדויות נוספות מספרות על שנשים שעשו את החלקת הקראטין חזר וצמח להם השיער מחדש ,הפסקת נשירה בכמה טיפולים בלבד , מראה ברק ויופי טבעי לשיער, אך שורפת מאוד בעיניים ולא נעימה בזמן העשיה , החלקה זאת משקמת שיער שעבר טיפולים כימיים ומעולה לשיער בלונד ושיער יבש ( שימו לב כל המפורסמות בהוליווד שיש להם שיער בלונד שנראה מיליון דולר , משתמשות בקראטין הזה המכיל פורמלין )

החלקת שיער “קראטין ללא פורמלין”

חשוב לציין להחלקה זאת קוראים בהמון שמות כמו למשל:
החלקה אורגנית,החלקה טבעית אנחנו כרגע מדברים על אותה ההחלקה .
עדויות מנשים שעשו את ההחלקה מספרות שהחלקה זאת מחליקה את השיער ברמה גבוה שיוצאות מהמקלחת והשיער חלק לגמרי , השיער נראה טבעי ומלא ברק ויופי, ואין צורך להשתמש בפן לייבוש השיער , עדויות נוספות מספרים שהחלקה זאת הפסיקה להם נשירה , ושינתה להם את חייהם באופן משמעותי אין יותר צורך להתעסק עם השיער כל בוקר, ההחלקה לא שורפת בעיינים ויש לה ריח טוב כמו של מסיכת שיער איכותית, לכן אנו ממליצים בעיקר על סוג החלקה זאת והכי חשוב שהחלקה זאת לא מכילה פורמלין וידידותית לסביבה .

חשוב לדעת :

אנחנו בחברת סטייל פור הייר מתעסקים שנים רבות בשיווק החלקות שיער למעצבי השיער ולקוחות הפרטיים , הכנסנו לשוק החלקות שיער ביתיות ערכות אלו נבנו עבורכם ,הערכה מכילה ,חצי ליטר החלקה (שמספיקה ממוצע ל-3 עד 5 החלקות שיער) ,כפפות,מברשת צבע, וקערית צבע.
כמובן שהחלקת שיער זאת לא מכילה פורמלהיד ונחשבת כהחלקה אורגנית טבעית הנחשבת ביותר .
דבר נוסף חשוב :
במידה ואינך מרוצה מהחלקת השיער שלנו החזר כספי מלא (מלבד עלות דמי המשלוח)
אנחנו מאמינים בחברתנו “שסידרנו לכם את הראש” ,במידה ולא את מוזמנת להתקשר אלינו ולקבל יעוץ נוסף תתקשרו על תתביישו , הצלנו כבר הרבה נשים רק בשיחת טלפון אחת , אז לפני שאת עושה החלקת שיער את מוזמנת להתקשר ולהתייעץ איתנו .
Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ