5 עובדות שלא ידעתן על קרם הלחות של "פראדה"

  1. קרם לחות לשיער מבית "פראדה" מיובא על ידי חברת טיפוח השיער המקצועית "סטייל4הייר" ומיועד לפיסול השיער בקלות; פורמולת התכשיר מכילה חומרים מהאיכותיים ביותר שקיימים בשוק.
  2. קרם לפיסול השיער מבית 'פראדה' הוא מוצר חדשני ומהפכני המיישר את השיער תוך דקות ספורות עד החפיפה ומקנה לשיער מראה חלק ובריא. הקרם מסייע בהורדת נפח השיער וסידורו הגברת הברק וגמישותו.
  3. אחת הסיבות העיקריות שבזכותן הפך קרם הפיסול של 'פראדה' לפופולארי כל כך היא הנוחות לשימוש ומחירו האטרקטיבי שנציין בהמשך; הקרם מיועד לשימוש יומיומי ומעניק לשיערך מראה מראה מטופח וריח נהדר! בעזרת התכשיר תזכי לרכות בשיער שעוד לא הכרת!
  4. כמו שכבר ציינו מעלה, מחירו של קרם הפיסול של 'פראדה' נגיש לכל כיס ומאפשר לכל אחת שחפצה בשיער חלק אכן לעשות כך. התכשיר מגיע באריזה של 500 מ"ל מוצר ועלותה נמוכה בהשוואה לאחרות- רק דרכנו, חברת סטייל4הייר.

  5. ישנם הרבה סוגים של קרמים לפיסול השיער; איכות קרם השיער נקבעת על פי החומרים הפעילים שהוא מכיל; קרם פיסול השיער של "פראדה" ליישור השיער מעושר בקראטין, סילקון ושמן ארגן המקנים לשיער יכולת גמישות מקסימלית (ואת מרקמו הסמיך).
Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ