שימור החלקת שיער בקיץ

איך שומרים על תוצאות החלקת השיער בקיץ?

הקיץ הוא העונה החביבה על רובנו ובפרט כשנפתחת עונת הרחצה - זה שיא התענוג לרבים מאיתנו! ים, שמש, בריכה, מסיבות חוף ותחושה קלילה של חופש. אלא מה, חום הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על מבנה השיער. משנה לשנה הקיצים פה הופכים לחמים מאוד וקשים, במיוחד עבור שיערך. בדיוק כמו שהמחליק או הפן מחלישים את קשריו הפנימיים של השיער – כך גם השמש והלחות המוגזמת והגבוהה שיש ברוב אזורי המדינה גורמים לשיער להתייבש ולהתנפח, ואם כל זה לא הספיק – גם בחוף הים שיערך חשוף למפגעים כמו חשיפה בלתי מבוקרת לחום השמש, מי ים ומלח וזיעה המחלישים את השיער עד כדי שבירה. בשורה התחתונה: קיץ  היא לא העונה האידיאלית עבור שיערך, בטח לא לאחר החלקה. אז איך ניתן בכל זאת לשמור על תוצאות החלקת השיער בקיץ?

שימוש יומיומי במחליקי שיער או מייבשי שיער או לחלופין ביצוע החלקה כימית (כמו החלקה יפנית) הינם לא פשוטים עבור השיער בפרט כשמגיעה עונת הקיץ בישראל אחת לחצי שנה והחום ומי המלח או הכלור בבריכה, מחלישים את קשרי השיער וגורמים לשבירתו ביתר שאת.

במאמר זה תוכלי לקבל תובנות חדשות לגבי טיפוח והגנה על שיערך ואיך ניתן לצלוח את מזג האויר הקיצוני ועדיין לשמור על שיער חלק ויפה. לשם כך ריכזנו כמה טיפים חשובים. 

איך שומרים על תוצאות ההחלקה לאורך זמן?

במאמר זה תמצאי טיפים מעולים שיסייעו לך לשמור על תוצאות ההחלקה לאורך זמן, גם בקיץ! התלות במעצב השיער שלך או במחליקי שיער למיניהם כל השנה ובפרט במהלך עונת הקיץ גורמת לתחושת בזבוז זמן יקר, הוצאות כספיות גבוהות ושחיקת השיער. ככל שתתעסקי בשיער יותר – תחפפי כל יום, תעצבי בחום וכו’ – כך הוא ישבר וישחק מהר יותר ואז תמצאי את עצמך נאלצת לקצר חלק גדול ממנו.

אם את מעוניינת בשיער חלק לצמיתות, גם במהלך עונת הקיץ, מצאנו כמה רעיונות לטיפוח ושימור השיער בקלות וביעילות מפתיעה!

  • שימוש במוצרים נטולי מלחים

הטיפ הראשון (לדעתנו הוא גם החשוב מכולם) והוא רלוונטי לכל יום בשנה לא רק לימי הקיץ החמים:

מוצרי טיפוח המכילים סודיום כלוריד מסירים את חומר ההחלקה מהשיער בשימוש לאורך זמן (ממש כמו פילינג שמנקה לכלוך מעור) ומכאן הדרך לתלתלים קצרה מאוד. החומר מאבד את ‘אחיזתו’ בשיער ולאט לאט מתחיל להתקלף ממנו ובכך ההחלקה מסיימת את תפקידה. לכן הקפידי להשתמש בשמפו ומרכך לשיער שאינם מכילים מלחים למינם.

  • שימוש קבוע במסיכת הזנה 

כבר הזכרנו את זה כמה פעמים: בקיץ חופפים יותר כתוצאה ישירה מבילוי בים, זיעה, רחצה בבריכה וכו’. וכבר נשאלה השאלה: האם חפיפה בתדירות גבוהה מהרגיל היא האשמה בקיצור משמעותי של אורך חיי ההחלקה? אז התשובה החד משמעית היא לא. כל עוד את מיישמת את ההמלצה הקודמת, ולא משתמשת במוצרי שיער המכילים מלחים – תחפפי כאוות נפשך. מה שכן, כדאי לשים לב שהמוצרים שאת משתמשת בהם מכילים קראטין; הוא מזין את שיערך ושומר על תוצאות ההחלקה לאורך זמן. הטיפול המשלים לתהליך החפיפה הוא שימוש במסכה ללא מלחים פעמיים בשבוע. המסיכה תצפה את שיערך שכבת הזנה חיונית שתתרום לברק שלו ולחיוניותו.

  • קרם קראטין 

על אף התוצאות המדהימות שמתקבלות כתוצאה מהחלקה יפנית ביתית – נשים רבות דורשות שיער חלק "קרשים" ולכן אינן נפטרות ממחליק השיער או הפן. בדיוק מהסיבה הזאת נכנס לשוק קרם הקראטין לשימוש לאחר ביצוע תהליך החלקה. כשמו כן הוא – הקרם עשיר בקראטין ואינו מכיל מלחים; בפעולתו הוא יוצר שכבה מנטרלת בין מכשיר עיצוב השיער לבין השיער עצמו, ובכך ממזער את נזקי החום ושומר עליו בריא יותר וחלק לאורך זמן. האמת, שכשחושבים על זה לעומק, גם נשים המשתמשות במכשירי החלקת שיער ולא עשו החלקה מאיזשהו סוג, מוזמנות להשתמש בקרם הקראטין. הקרם נספג מהר מאוד בשיערך ומתחיל לפעול ברגע שחום הפן או מחליק השיער באים במגע איתו. הוא מכיל מוצרי הזנה אינטנסיביים המוחזרים לשיערך, מחדש את פנים השיערה ומעשיר אותה במראה מלא ברק וחיוניות.

  • מים מתוקים 

מי הים והכלור בבריכות הם האויב הגדול ביותר של החלקות בכללי ושל ההחלקה היפנית בפרט; מי שעשתה בחייה החלקות יודעת זאת, גם אם מדובר בפעם אחת בלבד. למה את וודאי שואלת.. אז המשותף להן הוא שתי התמיסות (הן מי הים והן מי הבריכה) מכילות מלחים מסוגים שונים, כאשר במי הבריכה יש בנוסף חומרים כימיים שונים. אז מה מומלץ לעשות? העצה הטובה ביותר היא לשטוף את השיער במיים מתוקים גם לפני וכמובן אחרי רחצה במים עשירים במלחים. כמו כן, למי שיכולה, כדאי להשתמש בכובע ים אטום למים העשוי מסיליקון. 

  • גומיה לשיער או קליפס??

קיץ, חום וזיעה פשוט לא הולכים יחד עם החלקה יפנית, אפילו לא באותו משפט. הבעיה מתחילה כאשר ההחלקה מתבצעת בזמן שהוא קרוב יחסית לקיץ. בימים הראשונים שלאחר ההחלקה לא מומלץ לאסוף את השיער, בטח לא בחוזקה ובטח שלא בגומייה כדי להימנע מטקסטורות לא רצויות שיופיעו עליו בעקבות כך. לאחר החפיפה הראשונה אפשר לאסוף את השיער מבלי לחשוש שיישארו צורות או פסים; מה שכן, כדאי להימנע מתלישת שיער תדירה, כמו לאחר שימוש בגומייה. לכן, כאשר את מעוניינת במעט בריזה לעורף – אנחנו ממליצים לאסוף את שיערך בקליפס נוח, סיכות או גומייה משוחררת.

  • החלקה יפנית והחלקות שיער אחרות

כשפיתחה אותה מדענית יפנית את פורמולת ההחלקה היפנית היא לא העלתה בדעתה שהתוצר יהיה כל כך טוב – עד שנשים העדיפו להשתמש בו על פני כל אחד מהטיפולים שאותם ניסו על שיערן בעבר. היא ייעדה את ההחלקה היפנית לשיער בריא ומתולתל, שלא קיבל עדיין טיפולים כימיים; כמובן שלא כל החלקה נחשבת החלקה כימית ויש בשוק החלקות יחסית קבועות (המתבססות על אמוניום תיוגליקולייט) שאחריהן כן ניתן לבצע החלקה יפנית שאינה מתבססת על פורמלהיד ושאר חומרים כימיים מזיקים; במידה וההחלקה מתבססת על חומרים אחרים – אנחנו פחות ממליצים.

  • החלקה יפנית ביתית

לבעלות שיער מקורזל ומרדני במיוחד, שלא "סומכות" על חומרי טיפוח שמציע ה"שוק" או כאלה הנקראים חומרים ממקור אורגני-מינרלי שניתן למצוא באתרים השונים ובפארמים השכונתיים, החלקה יפנית ביתית היא הפתרון המושלם בשבילך! שמים סוף לשעבוד למחליק השיער או הפן.
החלקה יפנית ביתית הינה החלקה עם האפקטיביות של ההחלקה היפנית המוכרת, רק ללא החומרים הכימיים כמו הפורמלהיד שעושים נזק לשיער. כמו כן, יש החלקות אורגניות המכילות קראטין שאת רובן ניתן לעשות באופן עצמאי בבית והן נחשבות להחלקות מעולות ומתאימות לרוב סוגי השיער. כדאי לקרוא על סוגי ההחלקות השונים וטיבם באתרים השונים העוסקים בהחלקות שיער ביתיות כמו: style4hair.co.il, keratin.co.il, organichairsmoothing.co.il, drbeauty.co.il וכו'.


https://keratin.co.il/ 

אתר החלקות ביתיות קראטין לכל סוגי השיער!

החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות :

https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94

 

טיפ לשיער שמן

לכל מי שיש בעיית שיער שמן, מומלץ לחפוף מדי יום בפרט בקיץ. כמו כן, אפשר להוסיף לשיער מעט דבש, הדבש מעניק לשיער שלנו מראה מאוד מרענן וחיוני. ישנן גם מסכות רבות שמכילות דבש שמעניקות ברק ולחות לאזור הקרקפת וגם לשערות. אז איך עושים את זה בבית? כף של דבש יחד עם גביע של יוגורט, מורחים על השיער שלכם, ממתינים חצי שעה ושוטפים. פעולה שניתן לעשות אחת לשבוע לרבות בקיץ, היא תשמור על השיער על המראה שלו רך, גמיש ונעים.

טיפ לשיער יבש

הרבה אנשים בישראל סובלים משיער יבש. מייבש שיער ושימוש יתר במחליקי שיער עשוי לגרום לייבוש השיערה ושבירתה. לכן מומלץ למרוח עליו שמן זית שחומם מעט על שיער לח, לעטוף את השיער במגבת ל-30 דקות ולחפוף לאחר מכן. השיער יוצר רענן חיוני ונעים למגע.

מקווים שהצלחנו לתת מענה לשאלות נפוצות בנושא טיפוח השיער. 

נשמח לתת שירות ומענה אישי בטלפון

וכן ייעוץ חינם עם מעצב השיער שלנו!

להזמנות ולייעוץ חינם:

054-760-2034


החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות :

https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94

החלקות שיער ביתיות

ללא פורמלין של פראדה

אתר החלקות ביתיות קראטין של פראדה לכל סוגי השיער!

https://keratin.co.il/ 

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ