4 שמפו ללא מלחים - לא בדיוק מה שחשבתם..

יש המון סוגים של שמפו קראטין ללא מלחים המיועד לשימוש לאחר החלקת שיער - בשביל שההחלקה תחזיק זמן ממושך. החלקת קראטין שמכילה פורמלין מחייבת להשתמש בשמפו ומסכת שיער ללא מלחים בגלל שהקראטין מצפה את השיער בלבד ולא משנה את מבנה השיערה - והמלח עשוי לגרד אותו מהשיער.

  • ישנם סוגים רבים של שמפו שאינם מכילים מלחים כלל, כאשר הנמכר ביותר בארץ הוא שמפו הילדים של ד"ר פישר ומיד אחריו שמפו לילדים של ג'ונסון&ג'ונסון.

  • השימוש בשמפו ומסכה ללא מלחים נעשה רק לאחר החלקות שיער אשר מכילות את חומר הפורמלדהיד (פורמלין). כיום בכל מספרה יש מכירת מוצרים של החלקות שיער כגון מסכה ללא מלחים המכילה קראטין, יש שמפו ללא מלחים ועוד קרמים שעוזרים לפיסול ועיצוב השיער שאינם מכילים מלחים.

    כיוון שהחלקות הקראטין המכילות פורמלין נאסרו לשימוש בארץ - אין סיבה להשתמש רוץ ולקנות את המוצרים המיוחדים שאינם מכילים מלחים. לכל אותן החלקות פותחו פורמולות החלקה אורגניות מתקדמות שאינן מכילות פורמלין ומאפשרות לך להשתמש בכל שמפו שאת חפצה בו, ללא חשש של הרס ההחלקה - גם אם עשית אותה בעצמך בבית.

  • כדאי לדעת - החלקות אורגניות כמו החלקת פראדה למשל, אינן מחייבות בשמפו ומסכה ללא מלחים וניתן להשתמש בכל סוגי השמפו האפשריים שרק תבחרי, מה שאת רגילה אליו - את יכולה להשתמש ללא חשש ; הדבר מתאפשר כי אלו לא החלקות קראטין! אומנם יש בהם גם קראטין לשיקום השיער אך אינן מכילות את חומר הפורמלין אשר מחליק וגורם ליישור ממושך של השיער, כמו בהחלקת קראטין.

חדשות משמחות לכל חובבות הים בעלות ההחלקה: מותר ללכת לים על אף שהחלקתן את שיערכן - השתמשו בתכשירי שיער המכילים קראטין. הקראטין עוטף את השיערה ומגן עליה מפני המלח.

החלקת שיער אורגנית והחלקת קראטין ללא פורמלין פוטרת אותך משימוש בשמפו ומסכה ללא מלחים!

אם הלכת על החלקה אצל מעצב שיער, אנו ממליצים לבדוק ולשאול באיזו החלקה השתמש - כדי לדעת בוודאות באילו מוצרים עליכם להשתמש, איזה סוג של שמפו ומסכה לשיער. במידה ומעצב השיער שלך מתעקש שיש צורך בתכשירים ללא מלחים בכל סוגי ההחלקות -  קחו בחשבון שהוא רוצה למכור לכם עוד מוצר שאתן לא באמת חייבות...

השמועה אומרת להשתמש בשמפו ומסכת שיער ללא מלחים ומעצבי השיער מנצלים זאת תוך ידיעה שהלקוח ששילם הרבה מאוד כסף עבור ההחלקה - ישלם עוד כמה עשרות ומאות שקלים בשביל לשמור על התוצאות.

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ