תוספות שיער אדם: 100% טבעי!

איך תבחינו בשיער טבעי ?

 
כל אישה חולמת על שיער ארוך ושופע , אך יש המון בעיות וקשיים להגיע לשיער שכזה.
תהליך הגידול של השיער נמשך במשך שנים ארוכות ומיגעות , כדי להאריך שיער חייב שיהיה לך שיער בתולי שלא עבר צבעים והחלקות כימיות , והסיבה לכך שהשיער יגדל באופן טבעי לחלוטין ובריא.
להתחיל תהליך של ארכת שיער זהו תהליך שצריך הרבה כוח רצון תחשבו שכל שנה השיער יכול לצמוח עד 10ס"מ בלבד, כמובן שתצטרכו לסבול בדרך כי במהלך התקופה השיער שלכם יראה מבולגן ולא מסודר כמו שאתן אוהבות, לכן רוב הבנות עושות את תוספת השיער .
תהליך חיבור תוספת השיער נמשכת כמה שעות בודדות ואתן יוצאות מהמספרה בצורה מושלמת באותו היום , אך שימו לב בנות יש המון תוספות שיער בשוק העולמי ולצערנו רובם שיער מכונה ולא שיער 100% אדם טבעי , עין מקצועית וקצת רגישות בידיים תוכלו להבין מהר מאוד מה מציעים לכן.
המאמר הזה מאוד חשוב ממליצים בחום שתקראו אותו מהתחלתו ועד סופו על מנת לא ליפול בפח.
כדאי שתדעו שאתן יכולות להזמין תוספות שיער מכונה בקלות מאתרים באינטרנט כמו EBAY , שימו לב לא תקבלו שיער טבעי זהו שיער מכונה בלבד.
אתן בטח שואלות מה זה שיער מכונה, אז שיער מכונה זהו שיער שמייצרים במפעלים של ניילון , המפעל מייצר דימוי שיער בשלל צבעים, ומחומרים הזהים לניילון החומר השולט ביצירת שיער המכונה הוא נפט.
ישנם סוגים שונים שהרכב הכימי שלו משתנה בין שיער לשיער וזה מתבטא באיכות תוספת השיער שתרכשי , כמובן שהמחיר משתנה בין תוספת שיער איכותית לבין תוספת שיער פשוטה יותר שחומרי הגלם משתנים בתוספות השיער של המכונה.
ההמלצות שלנו :
במידה ואת מעוניינת לעשות תוספת שיער זמנית בשביל אירוע או סתם בשביל הכייף אנו ממליצים לך להזמין מאחד האתרים בעולם ותחסכי המון כסף .
תוספת שיער מכונה בארץ תוספת שיער זמנית עולה במספרות 1000 שקלים עד 1500 שקלים לראש ממוצע שזה כמות של 100 גרם שבדרך כלל זה מספיק , למלות ראש מלא בשיער יכול להגיע 100 גרם עד 150 גרם לא יותר.
לעומת זאת לרכוש תוספת שיער מכונה עולה באתרים בחול כמו אייבי 150 שקלים עד 350 שקלים תלוי בטיב שיער המכונה, לכן עדיף לרכוש מאייבי .
 
 
 

שיער טבעי 100% אדם מאיפה הוא מגיע ואיך משיגים אותו ?

 
 
אתן בטח שואלות מאיפה משיגים את תוספת השיער הטבעית ואיך יודעים שזה באמת טבעי ולא עובדים עלינו :
אז כך תוספת שיער טבעית לא תמצאו באייבי או באמזון או באתרים אחרים.
תוספת שיער טבעית 100% אדם מגיע ממשהי שגזרו לה במספרה את הקוקו , אז הסיפור מאוד מרתק למה שיעשו דבר שכזה , התשובה בגלל כסף הבנות האלו מקבלות תמורת השיער 200 דולר עד 300 דולר עבור הקוקו שלהם.
איך זה עובד יש יחצנים שגרים במקומות כפריים והתפקיד שלהם לשכנע בנות תמורת כסף למכור את הקוקו שלהם , קצת מעשה מרושע ההיתי אומר , היחצנים הולכים ברחוב ורואים ילדים בעלי שיער ארוך ומה שפשוט הם עושים מציעים להורים תמורת כסף למכור את השיער שלהם , וכך זה בדיוק כמובן שיחצני השיער מרוויחים המון כסף ומוכרים את השיער , וכך אנו בחברת סטייל פור הייר קונים את השיער מהיחצנים שלנו .

איך תוכלו להבחין בשיער 100% אדם לבין שיער מכונה ?

 
ברגע שיהיה לך ביד שיער מכונה, וביד השנייה שיער אדם 100%, תוכלי מיד להבחין בהבדל גם במידה ואין לך שום מושג בשיער , אבל לרוב את הולכת לקבלת הצעת מחיר מכמה מקומות שמתעסקים בתוספות שיער, ואת הולכת למקום שהכי נראה לך אמין .
אז כך אני אתן לכם טיפ קטן , איך תדעו שזה שיער 100% אדם קחו חתיכה קטנה מהשיער כמובן ברשותו ותשרפו אותו במצית , אני מתאר שאתן יודעות מה זה ריח של שיער שרוף , הריח לא נעים בכלל זה הבדיקה הכי טובה שיש ,וכמובן שיש בדיקה נוספת שיהיה ניתן למרוח חומר הבהרה ושיהיה ניתן להבהיר את השיער , תוספת שיער מניילון לא יכול להתבהר והשרפה שלו בעזרת מצית שונה לחלוטין משיער טבעי , לפני שתלכו למספרות ותבזבזו את הזמן שלכן תשאלו מחיר כמה עולה אצלכם תוספת שיער , ובשנייה תדעו מה הולכים לשים לכם על הראש .
תוספת שיער טבעית 100% אדם מגיע בקוקו בלבד.
תוספת שיער בקוקו נמכרת לפי מחיר של גרם או גלובלי לראש מלא .
תוספת שיער טבעית 100% אדם נמכר ממוצע לראש 7000 שקלים עד 10000 שקלים .
תוספת שיער אדם מחזיקה לצמיתות ודורשת טיפול ממש כמו השיער הטבעי שלך.
לפני שאתן רוכשות תוספות שיער תנסו למצוא צבע התואם לצבע השיער שלך , על מנת לא לגרום נזק לתוספת השיער שלך.
 

אז את בטח שואלת על מי אפשר לסמוך ?

 
דבר ראשון לא לסמוך על אף אחד , המון מעצבי שיער יבטיחו לכם שיער טבעי עבודה מקצועית וכל אחד יגיד אני הכי טוב.
בבקשה בנות בדקו את הנושא היטב תלכו ותחושו בידיים את תוספת השיער זה לא בושה לקחת שיערה קטנה ולעשות את אחת הבדיקות שכתבנו לכם, במאמר הזה.
אנו ממליצים לכן להגיע אלינו ולהתרשם מהשיער שאנו מביאים ללא התחייבות רק לפגישת ייעוץ חינמית 
 

חשוב לדעת !!!

 
בתוספת שיער טבעית  100% אדם לא תמיד נמצא אצלנו סוג השיער שמתאים לך יש לפעמים עיכובים עד שנשיג את השיער שמתאים לך באופן אישי , שיער מכונה יש תמיד בכל זמן בכל מקום שיער טבעי מחייב הזמנה של אותו סוג ,לדוגמה שיער מתולתל ביסלי ,שיער מסולסל פתוח יותר בקבוקים , לא כדאי להתחיל לשחק בתוספת השיער על מנת לפתוח את התלתל ,לכן עדיף לחכות להזמנה שיגיע באופן אישי , וכפי שתיארתי לכן זה לוקח זמן עד חודש ימים בדרך כלל עד חודשיים , אבל אנחנו מתחייבים לתוצאה מושלמת בלי הרס של תוספת השיער שלך.
 
תוספת שיער זה לא משחק ילדים במידה ואת מעוניינת בשיער טבעי לגמרי, ואת כבר משקיעה המון כסף כדאי שזה יהיה מושלם.
 

חשוב לדעת משהו נוסף !!!!

 
יש מחסור בתוספת שיער טבעית 100% אדם , הסיבה לכך שזה לא שיער מכונה שיש בשפע בכל הצורות והגוונים .
לא כולם מוכנות למכור את השיער תמורת כסף , וכמובן שכל העסק שניגזר לא מגיע רק אלינו , לכן יש מחסור גדול בשיער אדם בעולם.
 
שיער אדם מורכב מחומר הנקרא קראטין , קראטין זה הרכב יצירתו של האדם כמו כן גם הציפורניים בנויות מחומר הנקרא קראטין ,שהרכיב העיקרי בהן אמור להיות חלבון הקרטין 
 
לקבלת מידע נוסף תוכלו ליצור איתנו קשר על מנת שתקבלו את הטוב ביותר.
 
Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ