החלקת שיער על תוספות שיער

תוספות שיער

תוספות שיער משמשות כיום הן למילוי שיער דליל והן להארכת שיער ולעיצוב תסרוקות. נשים שרוצות לשנות תדמית או להגשים חלום ישן, או מאידך, נשים הסובלות משיער דליל או דק מידי, יקבלו אפקט של מילוי ועיבוי השיער ובמידת הצורך הארכת שיערן הטבעי, בפתרון פשוט הנותן מראה טבעי המותאם אישית לשיערן כולל גוון, עובי ועיצוב. תחום זה תפס תאוצה בשני העשורים האחרונים ולכן לא פעם נשאלת השאלה:

האם אפשרי לעשות החלקת שיער על תוספות שיער?

התשובה פשוטה וברורה, ניתן לעשות החלקת שיער על שיער שיש לו תוספות שיער העשויות מחומרים טבעיים בלבד!

אז מה חשוב לדעת לפני שאת עושה החלקת שיער:

יש לבדוק שאכן תוספת השיער שלך באמת טבעית ולא סינטטית. במידה והשיער סינטטי החלקת השיער לא תתפוס על השיער ואף יכולה להרוס אותו.
בדרך כלל מקבלים תעודת אחריות עבור תוספות שיער העשויות משיער טבעי בלבד.
כמובן  שתוספות משיער טבעי דורשות טיפול קפדני כמו לשיער הטבעי שלך.

מה לא לעשות?

חשוב מאוד לשמור על תוספות שיער טבעי ולא לעשות החלקה יפנית או כל החלקה כימית אחרת המכילה מנטרל פשוט משום שזה יעשה נזק בלתי הפיך לתוספות וכמובן לא תתקבל התוצאה הרצויה של החלקת השיער.
חשוב מאוד! לא למרוח את החלקת השיער על החיבור של תוספת השיער משום שחומר ההחלקה יכול לפגוע בחיבור ולגרום להתנתקות מהשיער.
חשוב להשתמש בשמפו לשיער טבעי המכיל קראטין ובמסיכת שיער איכותית המכילה קראטין טבעי.

 

איזו החלקת שיער מומלצת לעשות על תוספות שיער?

כל החלקת שיער אורגנית / מינרלית המורכבת רק מחומרים טבעיים ואינה מכילה פורמלין או כל חומר כימי אחר יכולה להתאים לשיער עם תוספות שיער טבעיות.
החלקת קראטין שמכילה פורמלין לא מתאימה לתוספות שיער טבעיות. יש לשים לב להרכב המוצרים גם אם מדובר בהחלקת שיער שאינה כימית, יש לקרוא בעיון האם אין בנוסף למינרלים גם חומר פעיל שאינו טבעי.
החלקת שיער של פראדה מבית style4hair יכולה להתאים לרוב סוגי השיער והוכיחה את עצמה באינספור המלצות ברשת, ביוטיוב youtube ובפייסבוק facebook ובדירוג גבוה בגוגל ובאינסטגרם instegram. יש אחריות מלאה למוצרים של 'פראדה' עם החזר כספי מלא של מחיר המוצר למי שלא מרוצה מהתוצאה.
 
 
 
Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ