החלקת שיער קבועה

כל מה שרצית לדעת על סוגי החלקות השיער:

הצורך בפתרון קבוע להחלקת השיער נובע מאורח החיים התובעני ומקוצר הזמן שנהיה יותר ויותר עם התפתחות הטכנולוגיה. נשים כיום יותר מתמיד, משמשות בתפקידי מפתח ואף חולשות על כמה עיסוקים במקביל, בנוסף מנהלות חיי משפחה ופיתוח עצמיותן תוך שהן מקפידות על מראה מטופח ייצוגי ועדכני. מתוך הצורך הזה, כבר מעל 2 עשורים, נולדה החלקת השיער הקבועה שנעשית אחת לכמה חודשים ומשמשת פתרון אמיתי, זמין ונוח למראה שיערן מבלי להשקיע זמן רב ומשאבים באופן יומיומי.

החלקת שיער קבועה (פרמננטית) לסוגיה, זוהי החלקה שתוצאותיה ניכרות לפרק זמן ארוך ובד”כ אם מדובר בהחלקה המכילה פורמלין לאחר מספר חודשים (כ-6 חודשים) יש לבצע החלקה רק על שורשי השיער בלבד.

יש בשוק העולמי גם החלקות שיער טבעיות / אורגניות המכילות מינרלים ולא מכילות חומרים כימיים כמו פורמלין, וניתן לבצע אותן באופן עצמאי בבית. אלו נקראות החלקות שיער ביתיות ומיושמות ברחבי העולם באופן עצמאי בקלות וללא חשש.

כמו כן, יש טיפולי קראטין לשיקום שיער פגום המתאימים לכל סוגי השיער ומטרתם להחזיר לשיערה את שכבת המגן הטבעית שלה והיא חלבון הקראטין כמו זה המצוי בעור, בציפורניים ובשיער שלנו.

סוגי החלקות השיער:

  • החלקה יפנית

החלקת השיער הכי וותיקה בשוק, וידועה כהחלקה המעניקה שיער חלק גולש (“קרשים”). תהליך הטיפול אורך כשלוש שעות וכולל מריחת חומר מחליק, המתנה ושטיפת השיער, ייבוש ויישור על ידי מחליק קרמי. זמני ההמתנה משתנים בהתאם לסוג השיער, וחשוב מאוד לעבור את התהליך אצל איש מקצוע מיומן, שיודע לזהות את הרגע המדויק בו השערה אלסטית מספיק כדי לעבור את הגיהוץ, שלב שמשתנה מאדם לאדם. את השיער אסור לחפוף במשך שבוע. יש צורך בחידוש התהליך מדי 4־6 חודשים על השורשים החדשים.

  • החלקה צרפתית (אקסטנסו)

החלקה של חברת לוריאל פרופשיונל. לעומת ההחלקה היפנית המעניקה אך ורק מראה מגוהץ, כאן המראה המתקבל יכול להיות חלק־טבעי או חלק־גולש, בהתאם להעדפה. כמובן עם צמיחת השיער יש לחדש את הטיפול בשורשים שגדלים, לאחר כחצי שנה, תלוי בסוג השיער ובקצב צמיחתו כמו בהחלקה היפנית. מבין סוגי ההחלקות הקבועות היא נחשבת לעדינה ביותר בזכות הפורמולות השונות לפי סוגי השיער השונים : שיער דק ורגיש / שיער צבוע או שיער טבעי עבה, בניגוד להחלקות אחרות שמיועדות רק לשיער טבעי או צבוע. התהליך אורך כשעתיים וחצי, שבמהלכן השיער עובר טיפול דומה להחלקה היפנית. ההבדלים ביניהם הם שבחלקו האחרון של הטיפול מייבשים את השיער בפן ולא במחליק קרמי, וניתן לחפוף את השיער כבר באותו היום.

  • החלקת קראטין

ההחלקה הנפוצה ביותר והפחות מזיקה כיום, ומתבצעת בעיקר על שיער צבוע ופגום מאוד או על שיער עם גוונים וזאת משום שנחשבת להחלקה משקמת (פחות אפקטיבית על שיער טבעי). הקרטין הוא אחד החלבונים המרכיבים את השיער, הוא מוריד את נפח השיער בצורה משמעותית, נותן לו ברק והופך אותו קל יותר לעיצוב. עם הזמן הקרטין נשטף בהדרגתיות מהשיער, ויש להשתמש בשמפו ובמרכך יעודיים, שאינם מכילים מלחים המחלישים ומקצרים את אורך חיי הטיפול.

להחלקה אין תופעות לוואי, למעט נשים הסובלות מסבוריאה דרמטיטיס. הטיפול אורך כחצי שעה עד שעה וכולל שימוש בחמצן באחוז נמוך, שפותח את השערה ומכין אותה טוב יותר לקבלת הקרטין. וכך הקרטין יתקבל טוב יותר. לאחר מכן מכן מייבשים את השיער באמצעות פן ועוברים עליו עם מחליק קרמי. השיער נותר חלק מאוד ונעים.

  • החלקה ברזילאית

החלקה זו אינה מאושרת לשימוש על ידי משרד הבריאות בשל שימוש בחומר החלקה המכיל ריכוז גבוה של פורמלין (פורמלדהיד) שכאמור מסוכן לבריאות. למרות זאת יש מספרות שמבצעות אותה.

  • החלקה טבעית

החלקת שיער טבעית או בשמותיה השונים – החלקה אורגנית / מינרלית.

אורגני הוא הדור החדש בהחלקה ומהווה תחליף ראוי ומנצח לכל סוגי ההחלקות שידענו עד כה!

יתרונות ההחלקה האורגנית:

  1. מתאים לכל סוגי השיער
  2. תוצאות ב- 100%
  3. מחליק ומזין את גוף השערה
  4. מזין שיער יבש, משקם שיער פגום
  5. לא מכיל חומרים כימיים וללא פורמלין

בנוסחה האורגנית קורה תהליך בתוך המרקם הפנימי של השיער הפותח את קשרי הגופרית והופכת אותו בתהליך בטוח לחלק ואחיד ומעניק לשיער בוהק ורכות שמעולם לא היו לו.

 החלקה אורגנית שברוב המקרים נקראת גם החלקה מינרלית, בניגוד לשאר סוגי ההחלקות, אינה מכילה כימיקלים קשים, פורמלדהיד, אמוניה או גופרית וניתן להשתמש בה בבטחה לכל סוגי השיער בנוסחה מתקדמת של תכשירים באיכות גבוהה ובאישור משרד הבריאות, השומרת על שלמות השיער ואף משקמת אותו.

ניתן לצבוע את השיער או אפילו לחדש אותו מיד לאחר הטיפול וזאת משום שלא נעשה בשיער תהליך שעלול לפגוע בבריאותו ו/או להגביל אותך באי אילו שינויים נוספים שהיית רוצה לעשות לאחר מכן.
שהשיער נשאר חזק משום שקשרי הגופרית לא נשברו בתהליך אלא עברו שינוי קבוע, לשיער חלק ומבריק.

יש לציין שכיום ניתן לעשות החלקת שיער אורגנית (טבעית) מינרלית באופן עצמאי בבית בקלות וביעילות מבלי לבזבז זמן יקר ומשאבים על יישום התהליך במספרות ובמכוני יופי ומבלי לצאת מהבית!

החלקת שיער אורגנית ביתית של פראדה למשל, ידועה כהחלקה איכותית ומאוד מומלצת ע”י אלפי נשים בארץ ובעולם וכמובן מאושרת מטעם משרד הבריאות.

אנו ממליצים לקרוא באתרים השונים, בגוגל, בפייסבוק וביוטיוב על החלקות השיער השונות, ההבדלים בניהן, יתרונות וחסרונות וחוות דעת של לקוחות מרוצים. יש גם סירטונים הממחישים אופן ביצוע החלקת שיער ביתית לסוגיה, טבעית/אורגנית/מינרלית וטיפולי קראטין שונים לשיקום השיער.

אל תהססי להתקשר לקבלת ייעוץ חינם עם מעצב השיער שלנו:

 

054-7602034

 

קראטין לשיקום השיער

החלקות שיער ביתיות ללא פורמלין!

גם באתר : https://keratin.co.il/

ובאתר: https://style4hair.co.il/|וואו|

החלקות שיער ומוצרי טיפוח של פראדה

באישור משרד הבריאות!

מצורף לינק לאתר של משרד הבריאות : https://cosmetics.health.gov.il/search?name=%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%94

Call Now Buttonלהזמנות התקשרו
שלחו הודעת ווטסאפ
שלחו לנו ווטסאפ
נשמח לעמוד לשירותכם בהודעת ווטסאפ